אם היית קורא את כל השרשור היית מבין שזה קרה במהירות תלת ספרתית בכביש 6, ובמהירויות כאלו גם אבן/ חתיכת ברזל בגודל סביר תחורר קרטר אם הגלגל מעיף אותה עליו. היית גם מבין שהוא כבר פתח קרטר ואין שום דבר שבור פנימית אלא חלקים טחונים מעבודה בלי שמן = חור מגורם חיצוני שרוקן את השמן וגרם למנוע לעבוד ללא שמן.
לגביי עובי הקרטר לאף אחד כאן אין מושג מה עובי הקרטר המדובר,, ממה הוא עשוי ובאיזה עובי לא היה נפתח חור אז כל הדיבורים האלו באוויר מיותרים, הצטרפות המקרים שיצרה את החור הזה לא ניתנת לפתרון מאחר ויש יותר מגורם אחד לא ידוע כמו המהירות באותו רגע ומה בכלל פגע ואיך.
מדובר בצירוף מקרים גרוע/ חוסר מזל תקראו לזה איך שתקראו, אבל הוא לא הראשון ולא האחרון שיקרה לו נזק מדברים על הכביש ולא רק באופנועים.