סיגנט תבדוק לדוגמא גירים בשברולט קרוז
ככה די טרי
כל עוד זה לא בעיה בטיחותית ישירה , מעטים היצרנים שמוציאים ריקול כי זה לא חובה זה מחווה טובה.
בעיקר היפנים והקוריאנים פחות מתעסקים בזה, כי מבחינתם הם מוכרים הרבה ובזול ולא מעניין אותם להחזיק חלפים וריקולים לדגמים לא עכשווים. הם מחויבים לפי חוק להחזיק 7 שנים מחזיקים 7 שנים , אחרי זה מה יוצא אני מרוצה.
אני אוכל תסביכים לחלפים לדיהאטסו וניסאן , ותראה איך אנשים מחפשים חלפים לכלים של שנות ה2000.
מאידך יכול להעיד לך על בעלי הארלי בני 30-40 שנה שיש חלפים.
ובעלי במוו משנות ה60 שעדיין יש חלפים
Sent from mTalk using windows 10 mobile