לא לתקוף סתם, אולי פותח השרשור (מי שהגבת לו הוא לא פותח השרשור) רוצה לקבל מושג מעוד אנשים לגביי אפשרויות לנזק לפני שהוא הולך אליהם עם אופציה שהוא מתחיל איתם מלחמה ארוכה עם סיכויי הצלחה נמוכים.
לא לתקוף סתם, אולי פותח השרשור (מי שהגבת לו הוא לא פותח השרשור) רוצה לקבל מושג מעוד אנשים לגביי אפשרויות לנזק לפני שהוא הולך אליהם עם אופציה שהוא מתחיל איתם מלחמה ארוכה עם סיכויי הצלחה נמוכים.
אני אכן מנסה לקבל מושג לגבי מה שקורה.
עדיין לא אבחנתי האם הפגיעה היא מבחוץ פנים או להיפך. אגב , מה זה בעצם משנה? ככה או ככה דבר כזה לא אמור לקרות ולסכן חיי אדם.
זה משנה כיוון שאלמנטים חיצוניים אף אחד לא יכול למנוע ואף אחריות לא מכסה.
לא נעשתה כאן רכיבה בשטח או בתנאים לא מתאימים לכלי הרכב , נעשתה רכיבה על כביש מהיר (וללא שום אזהרה מוקדמת).
אני חטפתי בכביש אבן שפערה לי חור ענק באגזוז.
קורה... אין מה לעשות בנידון
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
פתחתי את השרשור בשביל לשמוע דעות וכמובן גם בשביל לפרוק. כרגע אני מחכה לתשובות ממה נגרם החור... ברגע שיהיו ממצאים אמשיך ואעדכן , תאמינו לי שאני מתוח לא פחות ממכם.
טוב אז קפצתי היום למטרו (עדיין לא עם האופנוע ) לקצת שיחות ובירורים...
נתחיל מכך שאין לי אחריות מכיוון ואני ב 33000 קמ והאחריות נגמר ב 24000 קמ.
הראתי להם מגוון תמונות שצילמתי ולטענתם באמת אי אפשר לדעת מהיכן מגיע הנזק . אגרור השבוע את האופנוע אליהם ונצטרך לפתוח מנוע בכדי לראות מה קרה... האם הבעייה מגיעה מכיוון המנוע (פנים חוצה) או מכיוון משהו שחורר את הקרטר (אבן / מתכת או כל דבר אחר).
בלי קשר נאמר לי שידוע שהמנוע הנ"ל לא מהמוצלחים והאמינים שיצאו מימאהה...
במידה והנזק גדול וצריך להחליף מנוע המחיר לא יורד מ 30K אך מטרו לא מוכרים מנוע קומפלט... במידה ויש אפשרות לתיקון (נזק של טלטל/או קרטר מחורר וכדומה) גם פה מדבובר בסכום לא מבוטל , כ 12000 תלוי נזק.
הדבר המשתלם ביותר כמובן זה למצוא מנוע מפירוק אך אופציה זו היא כמו השתלה.... לחכות שמישהו ימות ולקוות שהמנוע לא יפגע (יכול לקחת יום ויכול לקחת שנתיים).
חשוב לציין שאם אראה כי הנזק אכן נגרם מבפנים חוצה אלחם בכל הכח למרות שהאחריות פגה לפני 9K קמ.
אם זה נזק חיצוני ורק הקרטר נפגע ולא חלקים פנימיים (יתכן בלאי במיסבים בגלל עבודה ללא שמן, תלוי אחרי כמה זמן כיבית את המנוע מרגע שהבחנת בבעיה) אין שום סיבה שתגיע אפילו לרבע מ12000 ש"ח.
מאחר ואתה לא באחריות כבר 9000 ק"מ, אני לא רואה שום סיבה למה אתה צריך להכניס את האופנוע שלך לבור הנחשים הזה ולתת להם לפתוח לך את המנוע לדיאגנוזה. אם האחריות גם ככה בר מינן אתה לא תוציא מהם שקל, מקסימום הנחה קטנה על הצעת מחיר הזויה שתקבל, ואם זה המצב טוב תעשה אם תגש למוסך מקצועי ואמין שיפתח ויתן לך חוו"ד לתיקון במקום אליהם.
אני מציע לך בחום לא לקחת את ההצעה של מטרו כי לגלות שהמנוע הלך אפשר בבית ובחינם על ידי הורדת הקרטר ובדיקה ויאזואלית פשוטה, שאגב הייתה חוסכת לך הרבה טרטורים ודאגות,אבל כמובן שבחרת לטחון מים.
קרטר אינו חלק מהמנוע,זה סה"כ מכסה והוא חיצוני,הסרה שלו לא שייכת לפתיחת מנוע היא פשוטה ולא דורשת ידע או ניסיון קודם.
לגבי החור אם הוא קרה בגלל גו"ז יש סיכוי שהמנוע לא ניזוק או כמעט לא ניזוק,ואז התיקון יכול להיגמר בכמה מאות.
מחיר של קרטר חדש רחוק מלהגיע ל 12K כנראה שלא הבנת נכון את ההסבר.
בקיצור מעט תעוזה להוריד קרטר ולצלם.
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 25-12-2016 בשעה 22:28.