קרטר=אגן שמן.
DUDSAN בדיוק מה שהתכוונתי תיכנון לקוי
בהצלחה חבר.
שאלה שמטרידה אותי לכל אורך השרשור הזה.
מה זה קרטר?
קרטר=אגן שמן.
DUDSAN בדיוק מה שהתכוונתי תיכנון לקוי
תסתכל על הצד "החיובי", אם כל השמן נשפך על הכביש היית בקלות יכול לאבד שליטה עקב צמיג אחורי ספוג שמן ולהתרסק.
ועכשיו אני מבין על מה מדברים כשאומרים אופנוע תקציב.
והריקול בגיר של הR1 גם היה בגלל שהוא אופנוע תקציב?
אחרי הFZR 1000
XT600 ו XV750
החלטתי שאני לא אוהב ימאהה.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
R1 אבל עולה פי 2 ולפחות הבולמים פצצה..
וגם R1 קיבל ריקול.. אני לא רואה את הMT מקבל ריקול לקרטר אחר.
הבנת הנקרא זה תחום דיי חזק אצלי אבל את התשובה החצי צינית(?) שלך לא הבנתי.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
בטח שציני, אבל באמת אין ריקולים לMT.
קצת מרתיע אותי לקנות ימאהה אחרי כל הסיפורים האלו
You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
KTM 790 Adventure R
מצויין על כל אלה.
אבל מה עם הקרטר העדין?
אגב בבירור החור הוא מכלפי פנים החוצה.
איך בבירור מכלפי פנים החוצה, כשפותח השרשור בעצמו אומר שאחרי פתיחת הקרטר נראה שזה משהו שחדר מבחוץ?!
לא עוקב אחרי כל תגובה שהבחור מעלה אבל זה חור מגורם חיצוני?
20161223_105150.jpg
כנראה שבאמת כדאי שאני אחזור לשתי פעימות שלי..
מה אני מבין, בחיים לא ראיתי חור כזה מנזק חיצוני.