כל אחד נהיה כאן מומחה בחוזק חומרים, ועוד מתמונות בלבד בלי צורך אשכרה לבדוק את החומר עצמו...
בא נראה מה יש לנו כאן -
- אופנוע אחד עם חור במנוע, שכנראה (לפחות לטענת בעליו של האופנוע) נגרם מגורם פנימי שהתפרק.
- אופנוע שני עם חור בקרטר, כנראה נגרם מגורם חיצוני שפגע באופנוע במהירות בינעירונית.
מהסטטיסטיקה המטורפת הזו (כאשר מסתמן שבכלל אין כל קשר בין שני המקרים), מסיקים כבר שימאהה העולמית צריכה לעשות ריקול לMT כי העובי או החומר של הקרטר לא מתאים?!