עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 27 מ 27

אשכול: dr350

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    150
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    תלוי כמה מהר נוסע הטנדר, שבבגאז' שלו הוא שוכב.
    לא מועיל, כרגיל, אבל לפחות קצת משעשע.

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyt צפיה בהודעה
    100-110 קמ"ש בהילוך שישי.
    מה שהוא אמר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    אני לא מבין גדול אבל כדאי דווקא להגדיל את הקדמי ולהקטין את האחורי בשביל יותר מהירות.
    הסטאפ שהיה אצלך נתן פתיחות יותר 'חזקות' על חשבון מהירות סופית נמוכה.

    במקור הוא היה 15 קדמי 41 אחורי.
    ב16/39 אתה תגיע למהירות קצה של 120-130~
    לפי http://www.gearingcommander.com/
    למרות שאני לא יודע כמה אתה רוצה להריץ אופנוע ישן עם שלדה פריכה (בהתאם להיסטוריית הכלים כולם) במהירויות האלה לאורך זמן.
    לא מועיל, כרגיל.

    ציטוט נכתב במקור על ידי יאיר צפיה בהודעה
    לגבי השילדה ה"פריכה" מה ההבדל אם הוא מקבל זעזועים בשטח ? או מהירות בכביש?מקירים מוסך שמבין באופנועים האלה?
    את המושג "שילדה פריכה" ,אברי שואל מהקוואסאקים של שנות ה90 שאהבו להגיד את זה עליהם.
    ה"בעיה" היחידה של השלדה של ה dr היא חולשה בחיבור של השלדת זנב, ששם כדאי לחפש סדקים; שעלולים להיגרם מנחיתות קשות וכד'.

    כמו שאברי כתב, הוא לא מבין גדול. גם אני לא מבין גדול, אבל אני לא מצליח למצוא סיבה למה לפחד מ"להריץ" אופנוע ישן עם שלדה "פריכה" במהירויות האלה (שכל טוסטוס מסכן מגיע אליהן בירידה) .

    יכול להיות שבגלל שהשלדה "פריכה" אתה תמצא את עצמך באמצע הנסיעה רוכב רק על מנוע וגלגלים כי השלדה התפוררה לה על הכביש בדרך.
    אבל אם זה לא מרתיע אותך, כנראה שאתה בסדר.

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    בוא נתחיל מהסוף - לא רק שאני לא מבין גדול, אני קריקטורה מהלכת של הישראלי המכוער אבל רק דיי יפה. למעשה לא פעם יצא לי להכנס לבר של תיירות ותיירים ולצעוק " טו ספנד דה נייט וויד דה יזראלי קומנדו פיני מנוש - סיקס האנדרט שקל".

    אני לא מבין איך התגובה שלי ליחס הגלג"שים לא מועיל? היה מר בחור שהתפלא שהיה עושה רק תשעים 'למרות שהיה לו אחורי מוגדל'.
    אז שוש!
    לעניין
    הכלים האלה - שמעולם לא נועדו להיות מפלצות שטח, עברו חיים שהם לא ייועדו להם מלכתחילה. מדיונות בסלד גבוה מידי ועד סינגלים מלאי נחיתות קשות מידי. הdr בכלל אופנוע שבילים, אבל מה אני יודע.

    אני מוכן להמר כסף טוב שלא קיימים יותר מידי בלי ריתוכים חובבניים בשלדה.
    עד לא מזמן חיפשתי את האח הגדול ( 650 ) ולא מצאתי אחד במצב סביר וגם שם המצב לא היה גולדן.

    אז מה הקשר? אתה לוקח כלי - שגם במצב סטוק - אתה עדיין מוציא אותו מתחום מעטפת הביצועים הסבירה שלו.
    עכשיו תוסיף לזה את תחזוקת השבר, הטיפולים החובבניים והשיפצורים שהכלים האלה עברו ומה שתקבל זו סכנת נפשות.
    אבל אני לא מבין גדול.

    בנוגע לטוסטוסים...
    אני מוכן להבטיח לך שלא היית עושה מהירויות כאלה על קטנוע שליחים בן עשרים שנה שלא הפסיק לעבוד, וככל הנראה תוחזק בצורה לקויה.
    למה? בדיוק מאותה הסיבה - סכנת נפשות.


    אגב, בנוגע לקוואסקות משנות ה90.
    בשנות ה90 הייתי ילד צעיר, שחשב שקווסאקי נינג'ה זה הבנדוד הלא מוצלח של מיכאלנג'לו, לאונרדו רפאל ודונטלו. היום אני יודע שעליו לא צריך ללבוש צבי צב.
    מעבר לזה- כל קשר ביני לבין יפניות משנות התשעים מקרי בהחלט.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    150
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    בוא נתחיל מהסוף - לא רק שאני לא מבין גדול, אני קריקטורה מהלכת של הישראלי המכוער אבל רק דיי יפה. למעשה לא פעם יצא לי להכנס לבר של תיירות ותיירים ולצעוק " טו ספנד דה נייט וויד דה יזראלי קומנדו פיני מנוש - סיקס האנדרט שקל".

    אני לא מבין איך התגובה שלי ליחס הגלג"שים לא מועיל? היה מר בחור שהתפלא שהיה עושה רק תשעים 'למרות שהיה לו אחורי מוגדל'.
    אז שוש!
    לעניין
    הכלים האלה - שמעולם לא נועדו להיות מפלצות שטח, עברו חיים שהם לא ייועדו להם מלכתחילה. מדיונות בסלד גבוה מידי ועד סינגלים מלאי נחיתות קשות מידי. הdr בכלל אופנוע שבילים, אבל מה אני יודע.

    אני מוכן להמר כסף טוב שלא קיימים יותר מידי בלי ריתוכים חובבניים בשלדה.
    עד לא מזמן חיפשתי את האח הגדול ( 650 ) ולא מצאתי אחד במצב סביר וגם שם המצב לא היה גולדן.

    אז מה הקשר? אתה לוקח כלי - שגם במצב סטוק - אתה עדיין מוציא אותו מתחום מעטפת הביצועים הסבירה שלו.
    עכשיו תוסיף לזה את תחזוקת השבר, הטיפולים החובבניים והשיפצורים שהכלים האלה עברו ומה שתקבל זו סכנת נפשות.
    אבל אני לא מבין גדול.

    בנוגע לטוסטוסים...
    אני מוכן להבטיח לך שלא היית עושה מהירויות כאלה על קטנוע שליחים בן עשרים שנה שלא הפסיק לעבוד, וככל הנראה תוחזק בצורה לקויה.
    למה? בדיוק מאותה הסיבה - סכנת נפשות.


    אגב, בנוגע לקוואסקות משנות ה90.
    בשנות ה90 הייתי ילד צעיר, שחשב שקווסאקי נינג'ה זה הבנדוד הלא מוצלח של מיכאלנג'לו, לאונרדו רפאל ודונטלו. היום אני יודע שעליו לא צריך ללבוש צבי צב.
    מעבר לזה- כל קשר ביני לבין יפניות משנות התשעים מקרי בהחלט.
    תראה, בוא נשער שאם הוא כתב שיש לו גלג"ש אחורי גדול, כנראה הוא היה מודע לזה שזה מוריד במהירות הסופית ולכן הוא ציין את זה.
    אבל יפה שהחכמת אותו

    היו מספיק שמורים, כמו של גיא שהגיב פה. ועוד מספיק אחרים. וגם היום אני מכיר עוד אחד שמור שנותן עבודה ואני משער שיש עוד כמותו.

    עדיין לא פתרת את הקשר, אבל לא נורא.

  4. #4
    Member הסמל האישי של shaul_13
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מעבר להרי החושך
    הודעות
    119
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyt צפיה בהודעה
    הנה ההסבר עד כמה שהצלחתי להבין (אולי אני טועה):
    מסתבר שהגיעו לארץ שתי סדרות של DR350.
    הראשונה הגיעה בין השנים 91-96 ונקראה DR350S, ושם באמת היו 5 הילוכים
    השניה הגיעה בין השנים 97-99 ונקראה DR350SE (ה-E מסמלת Electric הנעה עם סטרטר) ושם כבר 6 הילוכים
    כבר חשבתי שאני מדמיין......

    לי היה 350 שנת 96'

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    מ-95 יש סטרטר.
    90-94 עם קיק.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    *התוודעתי

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    יש משהו על הכוונת ,חבר צריך לברר .
    אשמח לעדכן ברגע שיהיה ראלי יותר .

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    תודיע לי שתדע. אולי אני אהיה בשוק.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    139
    אברי,לא התפלאתי שהאופנוע נוסע 90,רציתי שיהיה חזק יותר,לא נסעתי איתו כמעט בבין עירוני.
    עכשיו אני משפץ אותו,עם פרונט של crf450,חיזוקי שילדה,אחי עושה התאמה קטנה במנוע שיהיה גם קיק וגם סטאראר,ועוד המון שטויות.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי skull צפיה בהודעה
    אברי,לא התפלאתי שהאופנוע נוסע 90,רציתי שיהיה חזק יותר,לא נסעתי איתו כמעט בבין עירוני.
    עכשיו אני משפץ אותו,עם פרונט של crf450,חיזוקי שילדה,אחי עושה התאמה קטנה במנוע שיהיה גם קיק וגם סטאראר,ועוד המון שטויות.
    *בקרוב במשקיענים .. (;

  11. #11
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    9
    לי יש שנת 97 אם 5 הילוכים!!!!

  12. #12
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    ציטוט נכתב במקור על ידי יאיר צפיה בהודעה
    לי יש שנת 97 אם 5 הילוכים!!!!
    עם*, וזה מבאס מאוד. ההילוך השישי ב-dr היה תענוג בכביש
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

אשכולות דומים

  1. חיבור מגיניי ידיים, dr350
    על ידי מחפש התשובות בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-11-2015, 14:21
  2. עזרה בהתאמת ג'אנטים להפיכת dr350 לסופר מוטו
    על ידי מחפש התשובות בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 07-07-2015, 04:00
  3. טיפול ל dr350
    על ידי amih8778 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-06-2015, 20:27
  4. הנעה לוקחת 4-5 שניות - dr350
    על ידי amih8778 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-06-2015, 02:49
  5. dr350
    על ידי יאיר בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 31-05-2015, 20:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO