עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: יותר מ-250 כ"ס לאפריליה RSV4-R בגרסת GP!

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    יותר מ-250 כ"ס לאפריליה RSV4-R בגרסת GP!

    שלוש גרסאות מרוץ חדשות ל-RSV4-R של אפריליה; הבכירה מהן, עם שסתומים פנאומטיים, מפיקה 250 כ"ס!

    http://fullgaz.co.il/?p=118528

    נערך לאחרונה על ידי nimi9; 27-12-2016 בשעה 18:34.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    רגע, הם מייצרים כאלו אופנועים בתקווה שיהיו כאלו שיקנו אבל rs 250 הם הפסיקו לייצר כי הוא לא מפסיק רווחי?!

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    126
    מה ההבדל בן הr לבין הrf וה factory ?

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    זה הולך להיות אמין.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    רגע, הם מייצרים כאלו אופנועים בתקווה שיהיו כאלו שיקנו אבל rs 250 הם הפסיקו לייצר כי הוא לא מפסיק רווחי?!

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    תכל'ס - הפסיקו כי הוא לא עומד בדרישות היורו 4
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אם ktm/Husqvarna עומדים בתקן אז גם הוא עומד בתקן יופי.

    נוצרות בעיות אחרות בתהליך שבגללן הם אמרו שהוא לא רווחי לייצור פר הכנסה.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אם ktm/Husqvarna עומדים בתקן אז גם הוא עומד בתקן יופי.

    נוצרות בעיות אחרות בתהליך שבגללן הם אמרו שהוא לא רווחי לייצור פר הכנסה.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    הם עומדים בתקן כי אצלם זה כמעט מחצית מסך המכירות של הקטגוריה. לכן היה שווה להם להמשיך ולפתח את המנועים ולהתאים אותם במשך השנים ליורו 3 ואח"כ ליורו 4.
    השקעה ב-RS250, שהיקף המכירות שלו כבר היום לא גדול וכל הקטגוריה שסביבו (2 פעימות לכביש הציבורי) כבר נכחדה מחוסר ביקוש, לא מצדיק את המשך פיתוח המנוע כמו ב-KTM והוסקוורנה.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    שטויות, אין הרבה מה לפתח, ניתן להשליך טכנולוגיה אחת לשניה.
    הבעיה העיקרית היא שהאופנועים הללו לא מסתדרים עם הזרקות דלק, המומנט לא נשאר קבוע, דבר שגורם לחוסר בטיחותי גבוה.

    כל השאר אפשר לקחת מ KTM (לדוגמה) ולהשליך אותו על Rs עם קצת modifications (זה חוסך בכסף ואפשרי).

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    מת על איך שזרקת שנים של פיתוח לפח במשפט אחד......

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    נו אז קח איזה 300 דו"פ.. "זרוק" עליו שלדת כביש, ג'אנטים 17".. והנה אופנוע.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    רגע, הם מייצרים כאלו אופנועים בתקווה שיהיו כאלו שיקנו אבל rs 250 הם הפסיקו לייצר כי הוא לא מפסיק רווחי?!
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    זה הולך להיות אמין.
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    שטויות, אין הרבה מה לפתח, ניתן להשליך טכנולוגיה אחת לשניה.
    הבעיה העיקרית היא שהאופנועים הללו לא מסתדרים עם הזרקות דלק, המומנט לא נשאר קבוע, דבר שגורם לחוסר בטיחותי גבוה.

    כל השאר אפשר לקחת מ KTM (לדוגמה) ולהשליך אותו על Rs עם קצת modifications (זה חוסך בכסף ואפשרי).

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDee צפיה בהודעה
    נו אז קח איזה 300 דו"פ.. "זרוק" עליו שלדת כביש, ג'אנטים 17".. והנה אופנוע.
    אם היינו בארה"ב הייתי פשוט קונה vj23 ומלביש אותו על שלדה חדשה.
    אבל אתה במדינה קקה.

    ולא זרקתי כלום לפח, נתתי לך מוגזמת ואפשרית מדברים שאנשים עושים ומצליחים.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    אבל אנחנו בישראל.. צמיג אי אפשר להחליף ברישיון.. אתה רוצה מנוע?!

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    זאת בדיוק הבעיה ג'וני... זאת בדיוק הבעיה.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה

    הכנתי תגובה אבל אז... גם אני הולך על הFACEPALM

אשכולות דומים

  1. תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 23-11-2016, 18:33
  2. מחפש פנס אחורי לאפריליה דורסודורו 750 2009
    על ידי 1cohen בפורום פורום קנייה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14-11-2016, 19:20
  3. אפריליה: הטואונו 1100 מקבל את העדכונים של ה-RSV4
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-10-2016, 11:10
  4. קלן: שדרוגים לאפריליה RSV4 RR ופקטורי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-10-2016, 10:23
  5. דו"ש - יותר בלאי? ושאלות כלליות על טיפולים
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-12-2015, 10:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO