רגע, הם מייצרים כאלו אופנועים בתקווה שיהיו כאלו שיקנו אבל rs 250 הם הפסיקו לייצר כי הוא לא מפסיק רווחי?!
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
שלוש גרסאות מרוץ חדשות ל-RSV4-R של אפריליה; הבכירה מהן, עם שסתומים פנאומטיים, מפיקה 250 כ"ס!
http://fullgaz.co.il/?p=118528
![]()
נערך לאחרונה על ידי nimi9; 27-12-2016 בשעה 18:34.
רגע, הם מייצרים כאלו אופנועים בתקווה שיהיו כאלו שיקנו אבל rs 250 הם הפסיקו לייצר כי הוא לא מפסיק רווחי?!
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
מה ההבדל בן הr לבין הrf וה factory ?
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אם ktm/Husqvarna עומדים בתקן אז גם הוא עומד בתקן יופי.
נוצרות בעיות אחרות בתהליך שבגללן הם אמרו שהוא לא רווחי לייצור פר הכנסה.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
הם עומדים בתקן כי אצלם זה כמעט מחצית מסך המכירות של הקטגוריה. לכן היה שווה להם להמשיך ולפתח את המנועים ולהתאים אותם במשך השנים ליורו 3 ואח"כ ליורו 4.
השקעה ב-RS250, שהיקף המכירות שלו כבר היום לא גדול וכל הקטגוריה שסביבו (2 פעימות לכביש הציבורי) כבר נכחדה מחוסר ביקוש, לא מצדיק את המשך פיתוח המנוע כמו ב-KTM והוסקוורנה.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
שטויות, אין הרבה מה לפתח, ניתן להשליך טכנולוגיה אחת לשניה.
הבעיה העיקרית היא שהאופנועים הללו לא מסתדרים עם הזרקות דלק, המומנט לא נשאר קבוע, דבר שגורם לחוסר בטיחותי גבוה.
כל השאר אפשר לקחת מ KTM (לדוגמה) ולהשליך אותו על Rs עם קצת modifications (זה חוסך בכסף ואפשרי).
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
מת על איך שזרקת שנים של פיתוח לפח במשפט אחד......
נו אז קח איזה 300 דו"פ.. "זרוק" עליו שלדת כביש, ג'אנטים 17".. והנה אופנוע.
אבל אנחנו בישראל.. צמיג אי אפשר להחליף ברישיון.. אתה רוצה מנוע?!
זאת בדיוק הבעיה ג'וני... זאת בדיוק הבעיה.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk