מנוע דו"פ מאוד מזהם בגלל שהוא שורף שמן וההזרקה נכנסה בגלל הקדמה,אני לא יודע אם באופנוע GP יש התייחסות לזיהום.
כמו שכבר דיברנו בעבר,מנוע כזה לא בנוי לחיות בסל"ד נמוך בגלל שהוא לא מייצר הרבה מומנט שם,רוב הכוח שלו הוא מסיבוב ולא מבעירה לכן תחום המחיה הטבעי שלו הוא בסל"דים הגבוהים.
הזרקה בפוטנציה עולה על מאיידים בהכל חוץ מהפשטות אבל גם בעניין הזה - לא תמצא יותר קרבורטורים ב GP או בפורמולה.
כבר בשוק של הפרטיים יש כיום מערכות הזרקה ל2 פעימיתיים,לאופנועי שטח וגם לקטנועים אוט' קטנים (70 80 סמ"ק) שאגב שם זה לא כל כך חדש (פיאג'יו יצרו קטנוע מדגם ג'ילרה ראנר מוזרק עוד בשנות ה 2000 המוקדמות וגם אפריליה),שם מדובר במנוע בודד ואולי זה מה שניסית להסביר.
ממה שאני קראתי לפני כמה שנים לגבי אופנועי מירוץ שהבעיה עם ההזרקה זה שהיא לא עבדה טוב כמו הקרבורטור,וכל העסק נפח את נשמתו ביחד עם הקטגוריה.
YZ,CR מוזרקים וערכה של אטנה.


ציטוט ההודעה בתגובה