אם ktm/Husqvarna עומדים בתקן אז גם הוא עומד בתקן יופי.
נוצרות בעיות אחרות בתהליך שבגללן הם אמרו שהוא לא רווחי לייצור פר הכנסה.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
אם ktm/Husqvarna עומדים בתקן אז גם הוא עומד בתקן יופי.
נוצרות בעיות אחרות בתהליך שבגללן הם אמרו שהוא לא רווחי לייצור פר הכנסה.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
הם עומדים בתקן כי אצלם זה כמעט מחצית מסך המכירות של הקטגוריה. לכן היה שווה להם להמשיך ולפתח את המנועים ולהתאים אותם במשך השנים ליורו 3 ואח"כ ליורו 4.
השקעה ב-RS250, שהיקף המכירות שלו כבר היום לא גדול וכל הקטגוריה שסביבו (2 פעימות לכביש הציבורי) כבר נכחדה מחוסר ביקוש, לא מצדיק את המשך פיתוח המנוע כמו ב-KTM והוסקוורנה.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא