תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: יותר מ-250 כ"ס לאפריליה RSV4-R בגרסת GP!

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    זה עובד ככה גם באופנועים.

    אני אתן לך דוגמה פשוטה, היו אנשים שהורידו את הקרבורטורים ל-2 פעימות מסוים, שמו הזרקה במקום (מחשב תואם) וכיוונו את זה - זה עבד.
    אבל הבעיה הייתה שהמנועים האלו לא בנויים להזרקות דלק שיש היום כי המומנט יציאה בפניה משתנה בצורה קיצונית וקשה להבין אותו.

    לגבי הצמיגים, זה כי אתה חי במדינת היהודים... הכל כסף, כסף כסף.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    זה עובד ככה גם באופנועים.

    אני אתן לך דוגמה פשוטה, היו אנשים שהורידו את הקרבורטורים ל-2 פעימות מסוים, שמו הזרקה במקום (מחשב תואם) וכיוונו את זה - זה עבד.
    אבל הבעיה הייתה שהמנועים האלו לא בנויים להזרקות דלק שיש היום כי המומנט יציאה בפניה משתנה בצורה קיצונית וקשה להבין אותו.
    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    למה הכוונה לא בנויים להזרקות דלק שיש היום וליציאה מהפניה?
    איך הזרקת דלק יודעת שאתה יוצא מפניה?

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    למה הכוונה לא בנויים להזרקות דלק שיש היום וליציאה מהפניה?
    איך הזרקת דלק יודעת שאתה יוצא מפניה?
    ההזרקה עובדת בשונה, מהקרבורטורים.
    בגדול זה משנה את המומנט של מנוע 2 פעימות.
    בקטן יותר, כשאר יש הזרקה המערכת נעשית מדויקת יותר והמומנט של המנוע אמור לעבוד בסל"ד נמוך יותר כדי לחסוך בדלק ולגרום לפחות זיהום אויר. הבעיה עם מנועי 2 פעימות שהם מתייצבים (פיזית) רק בסל"ד גבוה יותר ולכן פעילות המנוע דורשת שתהיה עבודה עם סל"ד גבוה.
    *זאת פיזיקה פשוטה. משהו שעושה תנועה ימינה-שמאלה במסלול קבוע (קדימה אחורה במרחק שווה ונתון - שאחד הצדדים מקובע), ברגע שהוא יעבוד במהירות יותר גבוהה הוא יתקרב יותר לקו האמצע שלו, כאשר מהירותו תהיה נמוכה הוא יזוז וידפוק יזרוק את הראש לצדדים.*
    ברגע שזה קורה מנסים לפצות על זה ע"י חישובים הסתברותיים של מערכת החשמלית במתן כוח למנוע בפתיחת השסתומים - זה לא עובד (הזוויות שאתה יוצא מהן גם משפיעות על מתי הבוכנה מתאפסת. משקלים (מסה) וכיוון (זווית),למעשה הוקטורים נוצרים שונה, זה אומר שלכל זוית ממהלך של 0 עד 100 צריך להיות 2 חישובים שונים - זה לא אפשרי. כל זה צריך להיות מרוכז במערכת חשמלית 1 בהנחה שהדרך היא ישרה ללא זוית של עליה ירידה שאז זה מצריך עוד 2 חישובים (הגענו ל-4). אם אנחנו ב-4....
    בקיצור כך המצב הזה יוצר גורם לסיכון החלקה מוגבר בכל פתיחה שהיא.

    אתה יכול לקרוא על זה הרבה יותר מדויק אם תחפש על הבעיות בפרויקט Sutter mx 500 - לא סתם סוזוקי מכרה את הטכנולוגיה של המנועים לרוטקס כי על האדמה זה בעייתי כל הנושא הזה (זה עוד לפני זיהום האויר).

    נ.ב
    מערכת הזרקת דלק משתנה בין אם מרגישים או לא, זה אומר שיש גם תחזוקה מוגברת הרבה יותר, בקרבורטור אתה מנקה אותו או דואג שהוא יזריק טיפה יותר דלק/שמן למנוע 2T, יוצא לסיבוב ורואה איפה המומנט הכי קרוב למה שהיית רגיל.
    פה אתה תצטרך או לשנות כל 5000, 10000 את ההזרקה או לכייל את כל המערכת מחדש.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    מנוע דו"פ מאוד מזהם בגלל שהוא שורף שמן וההזרקה נכנסה בגלל הקדמה,אני לא יודע אם באופנוע GP יש התייחסות לזיהום.

    כמו שכבר דיברנו בעבר,מנוע כזה לא בנוי לחיות בסל"ד נמוך בגלל שהוא לא מייצר הרבה מומנט שם,רוב הכוח שלו הוא מסיבוב ולא מבעירה לכן תחום המחיה הטבעי שלו הוא בסל"דים הגבוהים.
    הזרקה בפוטנציה עולה על מאיידים בהכל חוץ מהפשטות אבל גם בעניין הזה - לא תמצא יותר קרבורטורים ב GP או בפורמולה.

    כבר בשוק של הפרטיים יש כיום מערכות הזרקה ל2 פעימיתיים,לאופנועי שטח וגם לקטנועים אוט' קטנים (70 80 סמ"ק) שאגב שם זה לא כל כך חדש (פיאג'יו יצרו קטנוע מדגם ג'ילרה ראנר מוזרק עוד בשנות ה 2000 המוקדמות וגם אפריליה),שם מדובר במנוע בודד ואולי זה מה שניסית להסביר.

    ממה שאני קראתי לפני כמה שנים לגבי אופנועי מירוץ שהבעיה עם ההזרקה זה שהיא לא עבדה טוב כמו הקרבורטור,וכל העסק נפח את נשמתו ביחד עם הקטגוריה.

    YZ,CR מוזרקים וערכה של אטנה.





    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 31-12-2016 בשעה 12:49.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 23-11-2016, 19:33
  2. מחפש פנס אחורי לאפריליה דורסודורו 750 2009
    על ידי 1cohen בפורום פורום קנייה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14-11-2016, 20:20
  3. אפריליה: הטואונו 1100 מקבל את העדכונים של ה-RSV4
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-10-2016, 12:10
  4. קלן: שדרוגים לאפריליה RSV4 RR ופקטורי
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-10-2016, 11:23
  5. דו"ש - יותר בלאי? ושאלות כלליות על טיפולים
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 15-12-2015, 11:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO