עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: השפעות רכיבה ספורטיבית על הכלי

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    37

    השפעות רכיבה ספורטיבית על הכלי

    עניין אותי לדעת מה ההשלכות שיש לרכיבה ספורטיבית על האופנוע/מנוע/גיר לעומת רכיבה רגילה.

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    תגדיר ספורטיבית ? למה בדיוק אתה מתכוון ?

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    37
    ספורטיבית מדובר במסלול מאולתר קטן מאוד, במסלול בעיקר מתרגלים השכבות (לא מאמין שיש שם מספיק מקום להאצות נורמליות)

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    297
    איזה אופנוע ?

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    אם אתה עם יכולות כמו של רוכב סופרבייק אז כנראה שתצליח להגיע למגבלות המכאניות של האופנוע.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    37
    הכלי הוא Z800, מה שמעניין אותי הוא הצד של הבלאי המוגבר. עד כמה הוא מוגבר בהשוואה לרכיבה יומ-יומים רגועה (עובודה וחזרה)
    בהתחשב בעבודה שמדובר במסלול קטן ורוכבים לא ברמה של רוכב סופרבייק

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    ציטוט נכתב במקור על ידי GetDiz צפיה בהודעה
    עניין אותי לדעת מה ההשלכות שיש לרכיבה ספורטיבית על האופנוע/מנוע/גיר לעומת רכיבה רגילה.
    אני לא מומחה לתחום אבל יש כמה דברים שברורים לי.
    אם תבלום מאוחר יותר וחזק יותר אתה תשחוק את הבלמים שלך יותר מהר ותצטרך להחליף רפידות בקצב גבוה יותר.
    אם אתה מאיץ חזק, רוכב מהר ובולם חזק אתה תצטרך להחליף צמיגים בקצב גבוה יותר.
    גז יותר אגרסיבי גורם לצריכת דלק גבוהה יותר בהרבה (בקלות פי 2).
    מנוע עובד במאמץ גבוה יותר מצריך החלפות שמן יותר תדירות.
    בולמי זעזועים עובדים קשה מצריכים החלפת שמן בבולמים בקצב גבוה יותר.

    בכיווני מנוע אני לא מבין בכלל אבל אני לא אתפלא אם צריך לעשות גם את זה בקצב גבוה יותר.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    ציטוט נכתב במקור על ידי GetDiz צפיה בהודעה
    ספורטיבית מדובר במסלול מאולתר קטן מאוד, במסלול בעיקר מתרגלים השכבות (לא מאמין שיש שם מספיק מקום להאצות נורמליות)

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
    במגרש חניה אתה ממש לא מגיע לרמה של עומס על המערכות.
    הרי כל האצות שלך הם בהילוך 2-3 אתה לא עובר 70 קמש. אז העומס כיבכול לא קיים בכלל.
    אפילו הסלד שאתה רוכב הוא פחות מרכיבה מהירה ביום יום.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    בנו את האופנוע לרכיבה ספורטיבית.
    תרכב איך שבא לך.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    כל דבר שמביא את האופנוע לעבודה מאומצת מביא עימו בלאי מואץ. רק אתה יודע כמה האופנוע מתאמץ במגרש בחניה.
    אם אתה מתאמן על וילי אז קלאץ יסבול מבלאי מואץ.
    אם אתה בולם מאוד אגרסיבי אז גם לרפידות דיסקים יהיה בלאי מואץ.
    שרשרשת עוברת התעללות מקצר את חייה.
    צמיגים גם כן בלאי (כמובן כנגד מנהלתית רגועה)
    המנוע שילדה בולמים . בנויים בדיוק בשביל זה ולכן הבלאי הינו רגיל. בהנחה ולא הבאתה איזו החלקה מפוארת

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    במגרש חניה אתה ממש לא מגיע לרמה של עומס על המערכות.
    הרי כל האצות שלך הם בהילוך 2-3 אתה לא עובר 70 קמש. אז העומס כיבכול לא קיים בכלל.
    אפילו הסלד שאתה רוכב הוא פחות מרכיבה מהירה ביום יום.
    האצות בהילוכים נמוכים גורמות ליותר עומס מהילוכים גבוהים

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    תעשה לי טובה.. האופנוע לא בנוי מסוכר.
    האצה בהילוך שני ב30 קמש לא תהרוג אותו.

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    לא אמרתי...

  14. #14
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    לפי התיאור של פות"ש, הבלאי הנוסף לאופנוע הוא מינורי.
    אפשר להניח שיהיה בלאי מואץ לרפידות הקלאץ' והשמן בטלסקופים. שום דבר רציני.

    ואם התמורה היא מיומנות רכיבה טובה יותר - הבלאי הוא לא רק זניח, הוא גם משתלם.

    *עריכה*

    ואוסיף:
    יש לא מעט רוכבים שאצלם הרכיבה ה"רגילה" גורמת לשחיקה גבוהה יותר מאשר "רכיבה ספורטיבית" אצל אחרים. פונקציה של מיומנות ותפעול נכון, לשני הכיוונים.
    לכן בהקשר של השאלה הזו, הכל יחסי.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    שחיקה די מינימלית..
    ברכיבה יומיומית שלי הייתי שובר את האופנוע פי 1000.

אשכולות דומים

  1. סרטון הדרכה לתנוחת גוף ברכיבה ספורטיבית
    על ידי nihrider בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 31-08-2016, 19:32
  2. לחץ אוויר נכון לרכיבה ספורטיבית
    על ידי ohmatan בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 30-08-2016, 22:57
  3. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-07-2016, 19:45
  4. מגן גב לרכיבה ספורטיבית
    על ידי Xiaomi בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 12-04-2016, 09:23
  5. גרסאת עירום מול גרסא ספורטיבית הבדלים?
    על ידי סער666 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08-03-2016, 19:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO