על איזה אופנוע?
ליד השרשרת אמורה להיות מדבקה שנראת ככה:
זה הלחץ אוויר שאתה אמור למלא.
אם החלפת צמיג לאחד אחר, תבדוק באתר היצרן, מה הלחץ שמומלץ לצמיג.
הגיעה אלי שמועה שלרכיבה ספורטיבית רצוי להוריד לחץ אוויר בצמיגים. ניסיתי לרדת בלחץ ל32 קדמי ו36 אחורי והאופנוע מרגיש נוח יותר בהשכבות, אבל בשלב מסויים ברכיבה הרגשתי שהוא מתחיל לאבד מהאחיזה. ההנחה שלי היא שהצמיג התחמם יותר מידי בגלל הלחץ הנמוך. יש ביסוס להורדת לחץ אוויר ברכיבה ספורטיבית או שעדיף להשאר עם לחץ סטנדרטי של 36 קדמי ו42 אחורי? מישהו ניסה להוריד לחץ ונתקל בבעיות?
על איזה אופנוע?
ליד השרשרת אמורה להיות מדבקה שנראת ככה:
זה הלחץ אוויר שאתה אמור למלא.
אם החלפת צמיג לאחד אחר, תבדוק באתר היצרן, מה הלחץ שמומלץ לצמיג.
האופנוע הוא Z750L 2010. השאלה היא בעצם אם הלחץ אוויר האופטימלי שקבע היצרן הוא אותו לחץ גם לרכיבות ספורטיביות וגם לרכיבות מנהלתיות, או שיש צורך לשנות לחץ בשביל רכיבה ספורטיבית?
אם אתה שואל את השאלה הזו תשאיר המלצות יצרן.
ברגע שיהיה לך ידע בבולמים וצמיגים ותדע מה אתה עושה תתעסק בלחצי אוויר
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אני מכיר את האופנוע שלי. הבולם מכוון כמו שצריך והבריחות שאני מרגיש לא מגיעות ממנו אם זאת הכוונה שלך.
מוכרת לי המדבקה gs 500 כמדומני
לפותח האשכול
כמה אתה שוקל? הבולמים מכוונים למשקל שלך (קדימה ואחורה) איזה צמיגים יש על האופנוע
אתה מרגיש שברכיבה ספורטיבית עם הלחץ הנורמלי אתה לא מקבל מספיק אחיזה?
האם כשהצמיגים מתחממים אתה מרגיש איבוד אחיזה
אני בצמיג הקידמי של האופנועים שלי (פירלי ספורט דימון,רוסו 2 וAvon משהו) בחרתי להעלות בשני psi את הלחץ מההמלצות היצרן
ובאחורי להעלות ב3
למה? מרגיש לי יותר טוב
אולי פסיכולוגית
איזה צמיגים יש על האופנוע?
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.