עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 35

אשכול: סוללה של זירו בלי המעטפת

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    130 ק"מ לא מספיק לך לעבודה וחזרה?

    יש גם אופציה להרחיב ל160 ק"מ

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אם זה לא היה מתיישב עם המציאות הייתה רואה הרבה יותר כלים חשמליים.
    אופנוע חשמלי מעולה למי שצריך כלי לעבודה וחזרה לכל השאר הוא מוגבל, כאופנוע שטח הוא כבד והטווח שלו מצטמצם עוד יותר מהכביש ובכביש הוא מוגבל לרדיוס מסויים שהוא יכול להיות בסדר אם וכאשר הטעינה המהירה תיהיה נגישה אבל היא לא (כרגע) לכן תחום השימוש כרגע צר אבל אין ספק שזה עומד להשתנות אבל זה יקח זמן.

    אגב מה שסטרלוק כתב מייצג פחות או יותר את כל הלקוחות הפוטנציאלים של זירו
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    נגיד אצלי אפילו הלוך וחזור לעבודה על זירו זה בעייתי.
    אני ממש על הקשקש של הטווח שלו.
    תמיד נחמד לראות צרכנים דורשים מטכנולוגיה חדשה לעשות את מה שהטכנולוגיה הנוכחית לא מצליחה אחרי 150 שנות אבולוציה.

    בקצרה, גם אופנוע חשמלי שאינו מהקצה העליון של הקשת ימלא בלי שום בעיה את כל הנסועה היומית של האדם הממוצע ומעבר לכך, בזול יותר (דלק בלאי טיפולים) ובנוחות גדולה יותר (מומנט רב וזמין כל הזמן, ללא תמסורות או וריאטור).
    פה נסגרו כמעט כל הטענות שלכם כי פעם אחרונה שבדקתי אני עולה בבוקר על האופנוע ונוסע לעבודה, לא חוצה את העולם או יוצא לאימון לקראת הדקאר.
    מה ש(היה)מפריע לי ביום-יום הם תדלוקים וטיפולים. מה שאופנוע חשמלי די חוסך ממך. לא צריך לנסוע למקום במיוחד ולעצור כדי לתדלק, למי שיש חשמלי זה קורה בעבודה או בבית, מה שלא רק חוסך כסף אלא גם זמן.

    סטרלוק אתה בחור חכם אז אתה יודע איך נראית עקומת התפלגות נורמלית, בבקשה מקם את עצמך על עקומת הנסועה היומית לפני שאתה מגיב "אצלי אפילו הולך חזור זה בעייתי" כי זו טענה פופוליסטית ואתה יודע את זה. הנסועה שלך הרבה מעבר לאדם הרגיל, ספק אם אתה מייצג 5% מהאוכלוסיה.

    ואני מזכיר שהרוב המוחלט של רוכבי דו"ג לא משתמשים בדו"ג לטיולי סוף שבוע או בכלל.

    למי שחוצה את היבשת לארוחת בוקר ואז חוזר הבייתה דרך השטח - אופנוע חשמלי לא יתאים. אני מחזיק עוד אופנוע רק לטיולי סופ"ש ואני מבין שאני חריג בעניין הזה. אני, כמו סטרלוק, מייצגים אחוזון זעיר ובהחלט לא מייצג מקהילת הרוכבים.
    נערך לאחרונה על ידי אRני; 01-01-2017 בשעה 14:21.

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ארני אני מייצג אדם שגר בפיריפריה ולא בתוך מטרופולין
    אגב הטווח במהירות של 140 עד 160 לעקיפות (שזה מהירות סבירה לחלוטין לכביש מהיר עם גדר הפרדה או 6)
    נסיעה במהירות כזו בזירו אס מספיקה לכ80 קמ.
    אני עובד 35-38 מהעבודה שזה בעצם קריית שמונה-רמת הגולן.
    אז אני בבעיה.
    ברגע שזה תנועה ערונית הטווח עצום וזה כלי מעולה למטרופולינים


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #19
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    הנסועה שלך הרבה מעבר לאדם הרגיל, ספק אם אתה מייצג 5% מהאוכלוסיה.
    הוא מייצג את כל מי שלא גר בתוך העיר.
    (אצלי זה אפילו רחוק יותר- 65-70 ק"מ מהמשרד הביתה).

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אין שום אופציה להטעין בעבודה?

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    תמיד נחמד לראות צרכנים דורשים מטכנולוגיה חדשה לעשות את מה שהטכנולוגיה הנוכחית לא מצליחה אחרי 150 שנות אבולוציה.

    בקצרה, גם אופנוע חשמלי שאינו מהקצה העליון של הקשת ימלא בלי שום בעיה את כל הנסועה היומית של האדם הממוצע ומעבר לכך, בזול יותר (דלק בלאי טיפולים) ובנוחות גדולה יותר (מומנט רב וזמין כל הזמן, ללא תמסורות או וריאטור).
    פה נסגרו כמעט כל הטענות שלכם כי פעם אחרונה שבדקתי אני עולה בבוקר על האופנוע ונוסע לעבודה, לא חוצה את העולם או יוצא לאימון לקראת הדקאר.
    מה ש(היה)מפריע לי ביום-יום הם תדלוקים וטיפולים. מה שאופנוע חשמלי די חוסך ממך. לא צריך לנסוע למקום במיוחד ולעצור כדי לתדלק, למי שיש חשמלי זה קורה בעבודה או בבית, מה שלא רק חוסך כסף אלא גם זמן.

    סטרלוק אתה בחור חכם אז אתה יודע איך נראית עקומת התפלגות נורמלית, בבקשה מקם את עצמך על עקומת הנסועה היומית לפני שאתה מגיב "אצלי אפילו הולך חזור זה בעייתי" כי זו טענה פופוליסטית ואתה יודע את זה. הנסועה שלך הרבה מעבר לאדם הרגיל, ספק אם אתה מייצג 5% מהאוכלוסיה.

    ואני מזכיר שהרוב המוחלט של רוכבי דו"ג לא משתמשים בדו"ג לטיולי סוף שבוע או בכלל.

    למי שחוצה את היבשת לארוחת בוקר ואז חוזר הבייתה דרך השטח - אופנוע חשמלי לא יתאים. אני מחזיק עוד אופנוע רק לטיולי סופ"ש ואני מבין שאני חריג בעניין הזה. אני, כמו סטרלוק, מייצגים אחוזון זעיר ובהחלט לא מייצג מקהילת הרוכבים.
    וזה בדיוק מה שאני אומר! מתאים לנסועה היומית של אדם ממוצא רק מה שאתה שוכח שרוב האופנועים הנמכרים בעולם המערבי (ישראל ואיטליה הם יוצאי דופן) הם לצורכי תחביב ולא לרכיבה לעבודה או להורדת עלויות אחזקה, נכון להיום אופנועי זירו למשל הם תחליף לקטנוע ולא לאופנוע כמו BMW GS שמוכר בכמויות כי הוא אופנוע תחביב.

  7. #22
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    אין שום אופציה להטעין בעבודה?
    יש אבל קורות הפסקות חשמל.
    ואז מה אני עושה? הגעתי והופ אין חשמל. לחזור כבר לא יכול, לקפוץ להביא מצבר ספייר? מה לעשות?
    אם היו עמדות טעינה מהירה מזמן הייתי על כלי כזה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    תחזור ב100 קמ"ש במקום ב160 חצילים

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    כשמשאיות ואוטובוסים נוסעים מעל זה....
    אני לא אמיץ כל כך

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אבל זה רק למקרה של הפסקת חשמל במקום העבודה

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    אצלי אותה בעיה בדיוק.
    60 ק"מ לכיוון, עליות לירושלים.
    להטעין בעבודה בעייתי כי אין שקע זמין, רק להעביר כבל ולך תדע אם איזה טמבל לא עבר והכבל התנתק, או שהוציא את שלך כדי להטעין את הטלפון שלו..
    בתוואי שלי, הזירו יספק באזור 110 ק"מ שזה גבולי מאוד.. (וכמובן מגביל אותי ל-קניות בחזור..)

  12. #27
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    ככל שאני נכנס יותר לעולם החשמלי אני מבין שהטווח הוא חשוב אבל הוא פחות חשוב מתחנות "דלק". למעשה זה כך גם ברכב הבנזין שלכם...מה יעזור לכם אלף ק"מ על מיכל אם בסופו לא יהיה היכן לתדלק?
    מהבחינה הזו הנקודה שסטרלוק מעלה היא חשובה מאוד.
    איך חברות הדלק מסתכלות על זה? מבחינתן הן מוכרות אנרגיה לנסיעה, אם השוק ירצה בנזין יקבל בנזין, ירצה סולר יקבל סולר, ירצה חשמל יקבל חשמל.
    זה כבר קורה באירופה ואין מניעה שיהיה גם אצלינו ואז בעייתך, סטרלוק, נפתרה.
    וגם בעייתו של כל מי שרצה לטייל עם החשמלי שלו לצורך העניין. זו השקעה מצד תחנות הדלק אבל אין ספק שזה יקרה במידה ויחשבו שהביקוש מצדיק פריסה.

    לדוגמה:
    https://www.theguardian.com/environm...ions-from-2017

    לגבי נסועה ממוצעת:
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tsav צפיה בהודעה
    הוא מייצג את כל מי שלא גר בתוך העיר.
    (אצלי זה אפילו רחוק יותר- 65-70 ק"מ מהמשרד הביתה).
    הוא לא ואת עוד פחות. לא דעתי או דעתך פשוט יש נתוני למ"ס ויש סקרים פרטיים שהוזמנו ע"י חברות שעוסקות בנושא בארץ, נסועה יומית ממוצעת של דו"ג נמוכה בהרבה ממה שנדמה, מה ששם את סטרלוק ואותך (יותר מכפול מהממוצע ופי-6 יותר מהממוצע, בהתאמה) בזנב הנמוך של עקומת ההתפלגות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    וזה בדיוק מה שאני אומר! מתאים לנסועה היומית של אדם ממוצא רק מה שאתה שוכח שרוב האופנועים הנמכרים בעולם המערבי (ישראל ואיטליה הם יוצאי דופן) הם לצורכי תחביב ולא לרכיבה לעבודה או להורדת עלויות אחזקה, נכון להיום אופנועי זירו למשל הם תחליף לקטנוע ולא לאופנוע כמו BMW GS שמוכר בכמויות כי הוא אופנוע תחביב.
    נכון ולא נכון. נכון שהרוב מתנהגים בצורה מסויימת, ועדיין השוק האמריקאי הוא הצרכן העיקרי של אופנועי זירו. אז כן זה בגלל שהחברה אמריקאית, אבל גם כי השוק שם ענק, והמיעוט שם הוא פי כמה יותר מהרוב שלנו.
    כבר כתבתי בעבר שהשינוי הגדול יגיע בכלל מהמזרח, וזה אכן מה שקורה. על כל מיזם חשמלי מצליח שאנו שומעים עליו במערב יש 5 במזרח.
    שם אשכרה קיים הביקוש כמו שאתה אומר וזה בהחלט ניכר.
    אני מזכיר שוב שגם בעולם שבו 90% מכלי הרכב חשמליים, עדיין זירו יהיה יצרן\מוצר נישה אז לצורך הדיון השתדל להתייחס אליו כקונספט חשמלי ולא כמותג.

    כשמסתכלים על התנהגות צרכנית רואים כל מיני מגמות מעניינות, למשל מי שקנה רכב חשמלי הוא בסבירות גבוהה לרכוש פאנלים סולריים וההפך. גם רואים שמי שקנה כלי רכב חשמלי יעדיף להיצמד לכלי רכב חשמליים מאותו זמן והלאה. כמו שכשגיליתם את המיקרוגל כבר לא חזרתם לחמם בטוסטר...

    הטווחים הולכים וגדלים מידי שנה והפריצה עבורנו תהיה פריסת עמדות טעינה בתחנות דלק ומרכזים מסחריים, למרות שבניגוד לתפיסה המקובלת אתם תשתמשו בהם הרבה פחות ממה שנדמה לכם.

    תודה לכם על התגובות אתם מעלים נקודות חשובות! תמשיכו

  13. #28
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    Nihrider העלת תמונה ישנה של תאים מדגמי זירו של עד 2012.
    כיום התאים הפנימיים הם יותר דומים לפלטות בניצול שטח מירבי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי אRני צפיה בהודעה
    ככל שאני נכנס יותר לעולם החשמלי אני מבין שהטווח הוא חשוב אבל הוא פחות חשוב מתחנות "דלק". למעשה זה כך גם ברכב הבנזין שלכם...מה יעזור לכם אלף ק"מ על מיכל אם בסופו לא יהיה היכן לתדלק?
    מהבחינה הזו הנקודה שסטרלוק מעלה היא חשובה מאוד.
    איך חברות הדלק מסתכלות על זה? מבחינתן הן מוכרות אנרגיה לנסיעה, אם השוק ירצה בנזין יקבל בנזין, ירצה סולר יקבל סולר, ירצה חשמל יקבל חשמל.
    זה כבר קורה באירופה ואין מניעה שיהיה גם אצלינו ואז בעייתך, סטרלוק, נפתרה.
    וגם בעייתו של כל מי שרצה לטייל עם החשמלי שלו לצורך העניין. זו השקעה מצד תחנות הדלק אבל אין ספק שזה יקרה במידה ויחשבו שהביקוש מצדיק פריסה.

    לדוגמה:
    https://www.theguardian.com/environm...ions-from-2017

    לגבי נסועה ממוצעת:

    הוא לא ואת עוד פחות. לא דעתי או דעתך פשוט יש נתוני למ"ס ויש סקרים פרטיים שהוזמנו ע"י חברות שעוסקות בנושא בארץ, נסועה יומית ממוצעת של דו"ג נמוכה בהרבה ממה שנדמה, מה ששם את סטרלוק ואותך (יותר מכפול מהממוצע ופי-6 יותר מהממוצע, בהתאמה) בזנב הנמוך של עקומת ההתפלגות.



    נכון ולא נכון. נכון שהרוב מתנהגים בצורה מסויימת, ועדיין השוק האמריקאי הוא הצרכן העיקרי של אופנועי זירו. אז כן זה בגלל שהחברה אמריקאית, אבל גם כי השוק שם ענק, והמיעוט שם הוא פי כמה יותר מהרוב שלנו.
    כבר כתבתי בעבר שהשינוי הגדול יגיע בכלל מהמזרח, וזה אכן מה שקורה. על כל מיזם חשמלי מצליח שאנו שומעים עליו במערב יש 5 במזרח.
    שם אשכרה קיים הביקוש כמו שאתה אומר וזה בהחלט ניכר.
    אני מזכיר שוב שגם בעולם שבו 90% מכלי הרכב חשמליים, עדיין זירו יהיה יצרן\מוצר נישה אז לצורך הדיון השתדל להתייחס אליו כקונספט חשמלי ולא כמותג.

    כשמסתכלים על התנהגות צרכנית רואים כל מיני מגמות מעניינות, למשל מי שקנה רכב חשמלי הוא בסבירות גבוהה לרכוש פאנלים סולריים וההפך. גם רואים שמי שקנה כלי רכב חשמלי יעדיף להיצמד לכלי רכב חשמליים מאותו זמן והלאה. כמו שכשגיליתם את המיקרוגל כבר לא חזרתם לחמם בטוסטר...

    הטווחים הולכים וגדלים מידי שנה והפריצה עבורנו תהיה פריסת עמדות טעינה בתחנות דלק ומרכזים מסחריים, למרות שבניגוד לתפיסה המקובלת אתם תשתמשו בהם הרבה פחות ממה שנדמה לכם.

    תודה לכם על התגובות אתם מעלים נקודות חשובות! תמשיכו

    מצטרף לתגובה של אRני, אין מה להוסיף מעבר לכך, רשמת יפה...
    גם הסרטון עם LUKE WORKMAN, שכבר לא עובד כשכיר בזירו דרך אגב, מראה בצורה מאוד ברורה לאן הדברים הולכים מבחינת כלי רכב חשמליים. כדאי להקשיב לבחור הוא יודע מה הוא אומר...

    כמוך גם אני חושב שלכשיקומו תחנות טעינה DC מהירות ולא יהיה מקום לטענת הטווח ו/או החופש שבנסיעה על אופנוע עדיין רוב הרוכבים על חשמלי יטעינו בעיקר בעבודה ובבית!! כי זה מספיק להם ליומיום וזה הכי נוח.

  14. #29
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    שוב לא מסכים עם זה להטעין בבית זה גם לא קל ,למה? אני גר קומה שלישית מה עכשיו? מושך כבל מהמרפסת?
    אם יש תחנות טעינה זה נהיה רלוונטי לי.
    אם יש לי בית עם חצר לשים לו טעינה מסודרת זה פתרון מעולה.
    אבל לרוב זה לא משהו נגיש, המודל של בטרפלייס היה מדהים! רק המחיר היה לא ראלי, כשיהיו חניות עם טעינה ותחנות טעינה בדרך אני מהראשונים שקופץ על זה .


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #30
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של אRני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    529
    המודל של בטר פלייס היה נוראי ולכן הוא גם נכשל, על אף שהיה מתוקצב ומקושר לעייפה, עם השמות הכי חזקים במשק בפורטפוליו המשקיעים. היו מיזמים נוספים על בסיס החלפת סוללות שכולם כשלו - היחידים שאני מכיר שקיימים היום ויש להם אופק וחזון הם gogoro הטאיוואנים.
    אין כמעט חברות בעולם שמצליחות גם למכור לך חומרה וגם לחייב אותך באופן השימוש בה. אפל עושים זאת והם חריגים מאוד. השוק אמר את דברו - רכב חשמלי טוענים כפי שטוענים טלפון נייד.

    ליד בית של חבר בת"א חונה קבוע זירו שמחובר לכבל מאריך שמשתלשל מ....כן. קומה 3.
    בפעם הראשונה זה היה נראה לי מוזר, אבל הוא חונה שם כל ערב מחובר עם כבל מאריך לקומה 3...מסתבר שזה עובד לו יופי, ובעצם זה לא כ"כ מוזר.

    אין זה אומר שזה מה שנכון עבורך. למעשה במקרה שלך ושל צב, בגלל פרופיל השימוש שלכם אתם עדיין לא לקוחות פוטנציאליים של הטכנולוגיה.
    באופן אישי אני לא אדם קנאי, אבל תמיד כשברמזור עוצר לידי איזה כלי אקזוטי או אספנות מיוחד אני רוצה להתחלף איתו לפחות עד הרמזור הבא. כזה אני - נאמן לאנשים, לא לחפצים.
    זה קרה לי עם כל אופנוע שהיה לי ועדיין קורה לי עם הדוקאטי בטיולי סופ"ש.
    עם הזירו זה לא קורה. זה היה לי מוזר בהתחלה ואז הבנתי - לא משנה איזה אופנוע יציעו לי היום, אני את הזירו שלי לא מחליף. לא משנה הכסף ולא משנה כלום. אני לא מצליח לחשוב על אופנוע בנזין אחד בעולם שהייתי מחליף בו את הזירו עבור נסועה יום-יומית. אפילו לא עבור דגם אחר של זירו.
    נכון להיום, עבורי רק ZERO FX

אשכולות דומים

  1. Tork = זירו ההודית?
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 13-12-2016, 17:26
  2. בעלי זירו התפקדו!
    על ידי אRני בפורום הפורום החשמלי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 20-11-2016, 09:56
  3. התלבטות בין זירו ל-250
    על ידי aki333 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 04-06-2016, 22:48
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-03-2016, 10:23
  5. עזרה ברכישת סוללה מאייבי למחשב
    על ידי God בפורום אוף טופיק
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 04-07-2015, 04:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO