מענין. זה נראה כמו תאים בצורת צילינדר. חשבתי שהם משתמשים בתאים שונים, כדי לחסוך מקום..
Sent from my XT1585 using Tapatalk
מענין. זה נראה כמו תאים בצורת צילינדר. חשבתי שהם משתמשים בתאים שונים, כדי לחסוך מקום..
Sent from my XT1585 using Tapatalk
הגיוני שיהיה תאים צלינדריים
בתאים צלינדריים לרוב יש מנגנון הגנה מכאני מובנה נגד קצר.
התאים קשיחים יותר למקרה תאונה
וגם מאוד נפוצים, למה להמציא גלגל מחדש כשיש שפע כאלה מוכנים?
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
הוא צודק, אלה תאים ישנים, בחדשים יש חבילות מלבניות הרבה יותר צפופות.
אלה פחות או יותר התאים בזירו
Sent from my XT1585 using Tapatalk
זירו לא מפתחת תאים חדשים היא משתמשת בקיימים ומפתחת שיטות יישום.
יש חברות שמתמחות בפיתוח מצברים
על אותו משקל של מערכות הזרקה ברכבים ואופנועים ,יש חברות שזה הפרנסה שלהם כמו בוש או מגנטי מרלי.
יש נגיד את 123 סיסטמס ויש גם חברות עכשיו לא זוכר מה שמה שהשנה משיקה ליטיום ברזל משופרת וכבר קיימות ליטיום יון משופרות.
השיפור זה הוספת גראפן לתוך האנודה וזה משפר את הזמני פריקה וזמני טעינה.
זה מגיע למצב כזה שתוך כדקה אפשר להטעין 80% מצבר בתנאי שיש מטען חזק מספיק
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
יצרן הסוללות שזירו עושה בהם שימוש נקרא Farasis
Sent from my XT1585 using Tapatalk
אם הם ימשיכו לקנות את אותה טכנולוגיה ישנה "וטובה" מבלי לחפש את החדש המשופר הם ישארו מאחור.
נכון להיום האופנועים החשמליים מכסים רק טווח צר של שימוש, כדי להיות מיין סטרים הם צריכים להמציא את הגלגל מחדש או למצוא חברה שתעשה זאת בישבילם, תאים גלילים מחוברים ביחד למצבר אחד גדול לא מתאימים לחזון הרכב החשמלי.
דרזדנר אם לא הייתי ברור אז אבהיר שוב.
זירו בוחרת את מיטב טכנולוגיית הסוללה לרגע נתון הזמינה בשוק, כמו טסלה.
לא זירו ולא טסלה לא מפתחות תאים יש חברות שמתעסקות בזה ומספקות אותם לזירו.
כמו שבוש מפתחת מערכות לבמוו, ובמוו משתמשת בקיים של בוש, ככה גם הקטומים ודוקאטי שמים של מגנטי מרלי והיפנים דנזו או מיצובישי.
אני חולם על זירו הרבה זמן רק חסר לי עמדות טעינה מהירה בארץ ואני על זירו, יש יכולת טכנית להטעין זירו בכ15 דקות ל80%
וברגע שיעשו שימוש בתאי גראפן זה יהיה מהיר יותר.
כרגע המגבלה זה עמדות טעינה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
עוד קצת אינפורמציה
אם זה לא היה מתיישב עם המציאות הייתה רואה הרבה יותר כלים חשמליים.
אופנוע חשמלי מעולה למי שצריך כלי לעבודה וחזרה לכל השאר הוא מוגבל, כאופנוע שטח הוא כבד והטווח שלו מצטמצם עוד יותר מהכביש ובכביש הוא מוגבל לרדיוס מסויים שהוא יכול להיות בסדר אם וכאשר הטעינה המהירה תיהיה נגישה אבל היא לא (כרגע) לכן תחום השימוש כרגע צר אבל אין ספק שזה עומד להשתנות אבל זה יקח זמן.
אגב מה שסטרלוק כתב מייצג פחות או יותר את כל הלקוחות הפוטנציאלים של זירו
נגיד אצלי אפילו הלוך וחזור לעבודה על זירו זה בעייתי.
אני ממש על הקשקש של הטווח שלו.
אם יהיו עמדות טעינה עם טעינה במחיר שפוי לא מחיר "בטרפלייס" שיקר יותר מאוטו דיזל או אוטו בנזין קטן אני קופץ על העיסקה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor