המודל של בטר פלייס היה נוראי ולכן הוא גם נכשל, על אף שהיה מתוקצב ומקושר לעייפה, עם השמות הכי חזקים במשק בפורטפוליו המשקיעים. היו מיזמים נוספים על בסיס החלפת סוללות שכולם כשלו - היחידים שאני מכיר שקיימים היום ויש להם אופק וחזון הם gogoro הטאיוואנים.
אין כמעט חברות בעולם שמצליחות גם למכור לך חומרה וגם לחייב אותך באופן השימוש בה. אפל עושים זאת והם חריגים מאוד. השוק אמר את דברו - רכב חשמלי טוענים כפי שטוענים טלפון נייד.
ליד בית של חבר בת"א חונה קבוע זירו שמחובר לכבל מאריך שמשתלשל מ....כן. קומה 3.
בפעם הראשונה זה היה נראה לי מוזר, אבל הוא חונה שם כל ערב מחובר עם כבל מאריך לקומה 3...מסתבר שזה עובד לו יופי, ובעצם זה לא כ"כ מוזר.
אין זה אומר שזה מה שנכון עבורך. למעשה במקרה שלך ושל צב, בגלל פרופיל השימוש שלכם אתם עדיין לא לקוחות פוטנציאליים של הטכנולוגיה.
באופן אישי אני לא אדם קנאי, אבל תמיד כשברמזור עוצר לידי איזה כלי אקזוטי או אספנות מיוחד אני רוצה להתחלף איתו לפחות עד הרמזור הבא. כזה אני - נאמן לאנשים, לא לחפצים.
זה קרה לי עם כל אופנוע שהיה לי ועדיין קורה לי עם הדוקאטי בטיולי סופ"ש.
עם הזירו זה לא קורה. זה היה לי מוזר בהתחלה ואז הבנתי - לא משנה איזה אופנוע יציעו לי היום, אני את הזירו שלי לא מחליף. לא משנה הכסף ולא משנה כלום. אני לא מצליח לחשוב על אופנוע בנזין אחד בעולם שהייתי מחליף בו את הזירו עבור נסועה יום-יומית. אפילו לא עבור דגם אחר של זירו.
נכון להיום, עבורי רק ZERO FX![]()


ציטוט ההודעה בתגובה