ארני אם היה מודל של בטרפלייס ללא תשלום קבוע אלא נגיד רוצה טעינה מהירה שלם 20 שקל קבל טעינה או פר קילוואט של טעינה מהירה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
אני ממש אשמח כשהכבישים יפסיקו להסריח
ארני אם היה מודל של בטרפלייס ללא תשלום קבוע אלא נגיד רוצה טעינה מהירה שלם 20 שקל קבל טעינה או פר קילוואט של טעינה מהירה
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אם אני הייתי טייקון חשמלי הייתי עושה דברים אחרת, אבל בטר פלייס היו מאוד מקובעים על מודל עסקי מסויים מתוך מטרה להפוך לתשתית ולשיטה, לא ליצרן חומרה.
השת"פ עם רנו היה רק כדי לתת קיק-סטרט למיזם, בחירה נוראית בפני עצמה ללכת עם יצרן בעל מוניטין אמינות מפוקפק ושערכי המותג שלו אינם תואמים את ערכי המותג של בטר פלייס, אבל את זה נשאיר למפגשי case study בבית ספר למנהל עסקים.
מחירי הסוללות יורדים ויורדים, מודל עסקי שלפני 4 שנים לא היה ישים בשום צורה פתאום נהיה אפשרי.
לא בטוח שהם יכלו להצליח במצב השוק שהיה קיים אז.
אני חושב שלימוד הסיפור והמספרים של בטר פלייס מגלים שעלות הסוללה זה לא מה שקבע את גורל הפרוייקט.
פרוייקט שאפתני שנוסה בכל הכוח האפשרי וכשל, ולא בגלל חומרה זו או אחרת.
בוא נמשיך הלאה לדברים שיש היום ועובדים זה יותר מעניין. הנושא של בטר פלייס נטחן למוות.
נערך לאחרונה על ידי אRני; 03-01-2017 בשעה 12:17.