הי,
אני עשיתי את אותה הדרך והיו לי את אותם שיקולים בדיוק.
עשיתי נסיעות מבחן על כל מה ש A1 הרשה ולבסוף קניתי Z300 חדש מהשקית (2015)
כשעשיתי את נסיעת המבחן על ה CB500F (אני אוהב נייקדים) הרגשתי שזה לא זה בשבילי - סובייקטיבי ביותר.
ולמספרים: ה Z300 = 39HP , ה CB500 = 47HP . זה הבדל אבל האופי וההתנהגות של ההונדה גורמים לו להרגיש די כמו ה Z.
ועכשיו לאמת הכואבת , אחרי שנה של רכיבה גם ה Z300 וגם ה CB500 ירגישו לך חלשים (כי מה לעשות הם קצת חלשים). זה לא אומר שלא נהנתי מה Z300 כי האמר שאהבתי כל רגע שרכבתי עליו אבל שבוע אחרי ששידרגתי את הרישיון ל A כבר התחלתי לחפש ועד מהרה שידרגתי ל GSR750.
את הZ300 מכרתי בהפסד די גדול בעיקר בעיקבות הורדת המכירים הפתאומית של מטרו .
לסיכום יש לי בשבילך שתי תובנות:
1. לך ותעשה נסיעות מבחן על כל האפשרויות ששחשבת עליהן כי אין כמו התנסות.
2. מכיוון שאתה לא ילד ולדעתי הכלים בתחום ה A1 הם טיפה חלשים לנסיעה יומיומית אני מציע לך ללכת על כלי משומש בלי לחשוש ולחכות לשידרוג הרישיון לA שם חיים הדגים היותר גדולים באגם ואיתם כבר תוכל להשאר זמן רב.
אלו היו ה 2CENT שלי...
בהצלחה


