ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
חצי בולשיט.
הוא צודק שנפח גדול יותר מסייע לנסוע בסל״ד נמוך יותר וכך לצבור פחות בלאי לקילומטר.
עניין הבטיחות לא קשור לנפח מנוע אלא למכלולים.
אופנועים עתירי נפח מגיעים עם מכלולים טובים יותר שמתמודדים טוב יותר עם דרך משובשת ובלימה מהירה ונפח המנוע במקרים מאוד, מאוד ספציפיים מסוגל להוציא אותך מבעיה על ידי מומנט זמין שפשוט לא קיים בכלים חלשים.
יש שיגידו שעם סוסים רבים באורווה באה אחריות גדולה ואצל הרבה מהרוכבים זה גם מתכון לצרות אך אני תומך בזה שרוכב בעייתי ייכנס לצרות גם עם כלי חלש.

רוכב חדש צריך רזרבות כוח מספיק בכדאי להיות מהיר מהתנועה הצפופה ומנוע שיחלץ אותו
במשיכת גז מתקלות של חוסר ניסיון שרוכב מנוסה שרגיל לבעוט בהילוכים ידע להסתדר איתם.

מנוע חזק זה בדיוק כמו אקדח על המותן, אולי לא תשתמש בו אבל טוב לדעת שהוא שם.

בעוונותיי צמחתי מהר בסולם הסמק"ים והיום אני עומד על 1200 4V ארבעה שסתומים לצילנדר
שהם 140 כ"ס בהתערבות וי בוסט, ואני יכול להעיד שהמנוע הזה חילץ אותי כמה פעמים ממצבים מסוכנים.

מה יהיה אחריו? הפתרונים לקרוסטורר של הונדה...