האם קיים מאגר נתונים של כמה תאונות היו בכל צומת או פניה?
האמת שאני בעד הרעיון של ההודעה על צמתים מסוכנים בוויז.
לצערנו אנחנו לומדים על אזורים מסוכנים רק בדרך הקשה!! ויש המון מקומות בעייתים שהיה נחמד אולי להמציא תמרור שמזהיר על אזור מסוכן
אין צורך לפרט על המקרים או מספר התאונות שהיו. פשוט להגדיר איזה תמרור ארצי לפני אזורים עם מספר תאונות גבוהה.
הבעיה שהדבר דורש התערבות עולמית בעניין ולא רק ארצית (תמרורים צריכים להיות דבר אוניברסלי)
לכן כנראה שהפתרון של וויז בינתיים נשמע הכי ריאלי
האם קיים מאגר נתונים של כמה תאונות היו בכל צומת או פניה?
תשמעו, תראו..
אף אחד פה לא יודע מה בדיוק קרה, ואם זה אשמת הרוכב או כישלון של הכלי או משהו שהיה על הכביש שהפריע וגרם לתאונה המצערת.
מה שכן, כמה שהסיבוב יהיה מסוכן, מי שעם קצת ניסיון ועם אלמנט פחד מסוים שכל סיבוב יכול לתמון בחובו סכנות וצריך לקחת אותו בזהירות (להזכירכם - כביש ציבורי, לא מסלול.. מן הסתם) אפשר לצאת ממנו בשלום ובלי דרמות. לא מכיר את יכולות הכלי? על אחת כמה וכמה להישמר ולהיכנס לסיטואציות האלה יותר לאט.
לא בא להטיף ולא לבקר, כאמור - לא יודע כמוכם מה היה שם.
ציקי - רוכב איתך לא מעט, אז להגיד שאתה שקול..אולי אתה חושב. אולי אני פחדן סיבובים, אבל מעדיף לקחת אותם במשנה זהירות.
רק רכיבות בטוחות
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
מתסבר שוויז כבר עובדים על הפיצ'ר הזה:
http://www.androidauthority.com/waze...ctions-682118/
http://www.haaretz.com/israel-news/b...emium-1.716339
כנראה אין תמיכה בישראל
אני לא חושב שכיתוב יעזור.
תיאורטית חינוך לתעבורה עשוי לעזור במקרים מסוימים.
אני לא מכיר את החברה שנהרגו והדברים שאני כותב משקפים את הטימטום האישי שלי והנסיון האישי שלי אז לפני שאתם קופצים ואומרים שאני עושה הכללה לא כך הדבר.
הדברים ירשמו בלשון זכר ורבים מטעמי נוחות וכל אחד שיקח את זה למקום שמתאים לו.
ילדים משתוללים ככה זה שאתה עארס צעיר ובעל טמפרמנט ומטבע הדברים קטנוע הוא כלי זול אז רבים מהם יעלו על הקטנוע ויתחרעו.
אני לא אומר שזה כל הילדים או לחילופין שאין מבוגרים שמתפרעים.
בין לבין נכנס מדד של חוסר נסיון והכרות עם הכביש, תשתית דפוקה וביחד זה מהווה מתכון מצויין לטבלאות של הסטטיסטיקה.
אני כבחור צעיר (1989) ביליתי לא מעט עם הגז עד העצר ולשמחתי יצאתי עם פציעות המוגדרות קלות ( צלעות, זרת, כוויות כביש).
לומר שאז למדתי מזה משהו אני בספק.
ההבדל הוא בבגרות כיום אני מודע לדברים ולמדתי "לכבד" את הכביש ודברים שעשיתי עם הפרצ'יה 125 שהייתה לי אני בספק יעשה כיום.
זה לא שאני כיום רוכב לאט אבל אני חושב שאני משתדל לרכוב חכם ולא נכנס למגבלות ופה בא ההבדל.
אני מאזין לעצות של חברים ומשלב בזה את הנסיון שלי.
זה לא מחסן אותי מתאונות אבל כן מפחית את הסיכוי להפגע ומשאיר מרחב פעולה רב יותר.
רכיבות בטוחות
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
סימון על הכביש - רעיון גרוע! בטח יסמנו אותו בצבע מחליק שיהווה סיכון שווה לפחות לעיקול עצמו.
ברשימת התמרורים יש את מס' 150. לא צריך להמציא אחד.
כל אחד צריך לדעת לרכב ברמה שלו ובהתאם לתנאי-הדרך .
מקרה מצער של שני ילדים שהזדכו על הציוד בטרם עת , פשוט כואב .
אפשר להאשים את כל העולם ואישתו , תשתיות , פחיות , וכו' ... אבל מי כמונו יודע שתמיד תמיד זו אשמת הרוכב . גם אם הוא צודק .
והדבר הכי מועיל שאפשר לעשות בנוגע למחלף הזה ובכלל בנוגע למניעת מקרים מצערים זה קורסים/אימוני-רכיבה קורסים/אימוני-רכיבה קורסים/אימוני-רכיבה קורסים/אימוני-רכיבה קורסים/אימוני-רכיבה קורסים/אימוני-רכיבה קורסים/אימוני-רכיבה קורסים/אימוני-רכיבה קורסים/אימוני-רכיבה קורסים/אימוני-רכיבה קורסים/אימוני-רכיבה קורסים/אימוני-רכיבה .
זו הבקרה המונעת האמיתית . רוב שאר הבקרות הן רק מפצות (כולל מיגונים) .
מסכים לגמריי.. לדעתי 90%+ מתאונות האופנוע הם אשמת הרוכב.
אכן עוד מקרה מצער ומיותר, צר לי על הילדים שלא הספיקו להנות מהחיים ועל המשפוחות שחיים עם הכאב.
דורש הרבה זמן להכיר את חוקי הרכיבה, הישרדות והמגבלות.
ללמוד מה-"כמעטים"
^^^^
נכון. ועדיין 90% מהתאונות יכולות להימנע ע"י רוכב עירני, מוכן ומנוסה.
מחזק את ה90%. כמעט כל הכמעטים וכל התאונות שעשיתי בשנים האחרונות (מאז שהתחלתי לנהוג כמו שצריך, ממממ, יחסית, הכל יחסי בחיים) היו יכולות להימנע עם רכיבה יותר שקולה.
מצב כמעט יחיד שאי אפשר למנוע זה רכב שמפתיע אותך מאחורה וגם לזה אפשר להפחית סיכויים.
מחד כמוך אני בעד הרעיון על ההודעה בדבר צמתים או אזור בעייתי ומסוכן בוויז אך מאידך יש כל-כך הרבה התערבויות והתראות (שלא לומר פרסומות) שהדבר יכול להרתיע נהגים בכביש וליצור תופעה של נהגים שבולמים לפתע בלי הסבר וכיוצ״ב כשלא באמת יש בכך צורך.
לגבי אזור מסוכן, תמיד ניתן להציב תמרור זהירות או משהו בסגנון, אך הבעיה היא שהציבור לא ממש שם על התמרורים למעט כמה בודדים כמו ״עצור״ וגם אז זה לא מובן מאליו.
הפיתרון כלל הנראה הוא שיפור התשתיות או התערבות אלקטרונית אקטיבית של תקשורת בין רכבים וכיו״ב.
האמת הכואבת והלא נעימה היא שכמה מאות הרוגים בשנה אינם שווים את המיליארדים ואת כאב הראש שכרוך במתן פיתרונות מיידיים.
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 10-01-2017 בשעה 16:14.
ברור שתמיד הכי קל להאשים את המדינה והתשתיות, אבל כפי שאמרו כאן, ביכולתו של הרוכב למנוע 90% מהתאונות, אתה לא מכיר כביש מסויים? תוריד את הקצב.
לגבי ההרוגים אינני יודע אם הכירו את המחלף אבל ההגיון אומר שאם הם מאלעד הם רכבו כבר במחלף הזה בגלל המרכזיות שלו בגישה לכיוון ת"א.
שילוב של רוכב צעיר, לא מנוסה עם כלי כמו טימקס שמשרה הרבה בטחון ברכיבה, אם אכן מדובר בתאונה עצמית ולא פגיעת רכב או החלקה על שמן או חול...
Tracer 900