שלום

קניתי לפני כמה שבועות מצבר yuasa ytx-14bs.
את ההתקנה והמילוי של החומצה עשיתי לבד והקפדתי מאוד על ההוראות.

איך שחיברתי אותו עשיתי נסיעה ארוכה של לפחות 40 דקות רצוף, והמתח עליו בסוף הרכיבה היה 13.7V.
קישור לנתונים שלו:
http://www.yuasabatteries.com/batter...D=B12&vID=1443

השאלה שלי היא כמה מתח לגטימי שהוא יאבד מהרגע שסיימתי לרכב (והמתח עליו הוא בין 13.2 ל13.7 וולט) ועד שאני מניע אותו לצורך העניין 12 שעות אח"כ.

הוא מסוגל להגיע ממתח של 13.7V ל12.6 במשהו כמו 8 שעות... זה לגטימי?

הסטרטר היום היה נשמע לי די עייף בבוקר. לא בדקתי מתח כי הלך לי המד מתח, אבל כשזה היה 12.6 הסטרטר הסתובב מהר יותר לפי הצליל, מה שגורם לי לחשוד שהוא ירד אפילו מתחת ל12.6. עייף מדי למצבר חדש, ובצהריים הניע בסדר גמור.

האופנוע הוא אפריליה שיבר, 2011. מחוברת אזעקה איכותית של סקורפיו שלא אמורה לאכול יותר מדי מתח.
אין לי בעיה לצרף סרטונים של איך הוא נשמע 'עייף' לעומת 'טעון' אם זה יעזור למישהו.