תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: תנוחת גוף בפניה = האם יש צורך להשתמש בתנוחת גוף בפלג גוף תחתון בכביש ציבורי?

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126

    תנוחת גוף בפניה = האם יש צורך להשתמש בתנוחת גוף בפלג גוף תחתון בכביש ציבורי?

    אז למדתי היגוי הפוך, פלג גוף עליון משוחרר, רגליים צמודות למיכל דלק וישיבה קרובה למיכל.
    בזמן האחרון יצא לי לראות בסרטוני הדרכה, אנשים שמשתמשים בתחת (טוסיק? מוציאים לחי אחת לכיוןן הפניה)
    מומלץ? רלוונטי לכביש ציבורי?

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2016
    הודעות
    26
    ציטוט נכתב במקור על ידי סער666 צפיה בהודעה
    אז למדתי היגוי הפוך, פלג גוף עליון משוחרר, רגליים צמודות למיכל דלק וישיבה קרובה למיכל.
    בזמן האחרון יצא לי לראות בסרטוני הדרכה, אנשים שמשתמשים בתחת (טוסיק? מוציאים לחי אחת לכיוןן הפניה)
    מומלץ? רלוונטי לכביש ציבורי?
    *התשובה מתייחסת להישענות גוף עליון ותחתון כאחד*
    א.אנחנו על 2 גלגלים בשביל הכיף. לדעתי זה כיף להישען פנימה ו"להוריד ברך" או "להוריד רגל" אז למה לא לעשות את זה?
    ב. מומלץ? רלוונטי? בפניות שבהם אתה מתקרב לקצה גבול האחיזה, ההישענות פנימה נותנת לך להישאר באותה מהירות אבל להרים את האופנוע קצת מההטיה ולהתרחק מסוף הצמיג עם שלל יתרונות נוספים. אתה לא אמור להיות קרוב לגבול האחיזה בכביש הציבורי אז לא זה לא באמת רלוונטי.
    ג. שוב אציין שזה כיף אז אין סיבה לא לעשות את זה פה ושם. תמיד תזכור שעלולים לצלם אותך מאחורה ולצחוק עליך מאוחר יותר אז אל תגזים
    maxresdefault.jpg

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי Rid3r צפיה בהודעה
    *התשובה מתייחסת להישענות גוף עליון ותחתון כאחד*
    א.אנחנו על 2 גלגלים בשביל הכיף. לדעתי זה כיף להישען פנימה ו"להוריד ברך" או "להוריד רגל" אז למה לא לעשות את זה?
    ב. מומלץ? רלוונטי? בפניות שבהם אתה מתקרב לקצה גבול האחיזה, ההישענות פנימה נותנת לך להישאר באותה מהירות אבל להרים את האופנוע קצת מההטיה ולהתרחק מסוף הצמיג עם שלל יתרונות נוספים. אתה לא אמור להיות קרוב לגבול האחיזה בכביש הציבורי אז לא זה לא באמת רלוונטי.
    ג. שוב אציין שזה כיף אז אין סיבה לא לעשות את זה פה ושם. תמיד תזכור שעלולים לצלם אותך מאחורה ולצחוק עליך מאוחר יותר אז אל תגזים
    maxresdefault.jpg

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    Screen Shot 2017-05-20 at 19.10.25.jpgדוגמאות רלוונטיות מהreview שראיתי:Screen Shot 2017-05-20 at 19.10.36.jpg

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    סער, התמונות שהעלית ממחישות בדיוק את הסכנה שבלחפש להוציא ברך/ חצי טוסיק:
    עבודת הגוף העליון לקויה לגמרי עקב המאמץ להוציא ברך.
    פלג הגוף העליון אמור להיות בחלק הפנימי של הפניה ('קסדה מנשקת מראה')
    ראה בתמונות המירוצים לשם המחשה. כשפלג גוף עליון ממוקם נכון ועדיין יש מקום להוציא ברך וישבן - אז אתה גבR ותוציא לרווחה כל מה שיש

    3.jpg45050_417923627911_670197911_4874847_7320271_n.jpgharz gp 269.jpgmotogp-aragon-2015-prove-libere-1.jpgP1010092.jpgPhoto 854.jpgהורד.jpg
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    הבנתי, אני אשאר עם גוף תחתון צמוד לטנק דלק ואשתמש בהיגוי הפוך עם הוצאה חלקית של פלג גוף עליון לפי הצורך

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    אל תחמיר, תתנסה.
    אם זה מוסיף לך אז למה לא... רק תזכור שהברך היא אמצעי ולא מטרה

    חשוב לעבוד נכון עם פלג גוף עליון כי זה מקל על עבודת כידון קלה ונכונה (שבשילוב עם מבט וגז מוציאים אותך מהפניה )

    רכיבות טובות.
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  8. #8
    Member הסמל האישי של Zurs
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    126
    כשהייתי רוכב חדש הייתי כמעט תמיד מזיז פלג גוף תחתון ומחפש להוריד ברך. זה היה עוזר וזה היה נחמד וכיף, אבל היה משהו חסר.
    באופנוען מאומן 2 בכלל לא דיברו איתנו על פלג גוף תחתון והיינו משפשפים רגליות ומגיעים לסוף הצמיג סתם ברכיבה סופר טבעית שמתבססת על הכלים שמלמדים אותך (מבט, היגוי נגדי וכדומה).
    אני הייתי ממליץ להגיע למצב שבאופן טבעי אתה מצליח להגיע לזוויות יפות, והפניות שלך הן מאוד בטוחות ונוחות בלי פלג גוף תחתון. רק לאחר מכן, הייתי מוסיף את האלמנטים האלה בשביל כיף, עוד זווית הטיה ועוד בטחון לרכיבה.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ציטוט נכתב במקור על ידי Zurs צפיה בהודעה
    כשהייתי רוכב חדש הייתי כמעט תמיד מזיז פלג גוף תחתון ומחפש להוריד ברך. זה היה עוזר וזה היה נחמד וכיף, אבל היה משהו חסר.
    באופנוען מאומן 2 בכלל לא דיברו איתנו על פלג גוף תחתון והיינו משפשפים רגליות ומגיעים לסוף הצמיג סתם ברכיבה סופר טבעית שמתבססת על הכלים שמלמדים אותך (מבט, היגוי נגדי וכדומה).
    אני הייתי ממליץ להגיע למצב שבאופן טבעי אתה מצליח להגיע לזוויות יפות, והפניות שלך הן מאוד בטוחות ונוחות בלי פלג גוף תחתון. רק לאחר מכן, הייתי מוסיף את האלמנטים האלה בשביל כיף, עוד זווית הטיה ועוד בטחון לרכיבה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 21-05-2018, 22:51
  2. תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 04-02-2017, 15:43
  3. תנוחת ישיבה - בעיות גב
    על ידי Oznik בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 18-07-2016, 23:27
  4. תנוחת רכיבה יותר נכונה
    על ידי Biker boyz בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 25-01-2016, 23:05
  5. [סרטון] גירוד רגלית בפניה
    על ידי nihrider בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-09-2015, 23:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO