בוא נתחיל בזה...(מדברים על משופרים).
ראננר 200 כן לוקח את הטימקס בין 0 ל 100..הוא שוקל בקושי 120 קילו והם מתנהגים כמו חיות gp משופרות של הקטנועים - נכון מי שאמר שהם קופצים עם הגלגל הקדמי.
ניתן היה לשפר בהם כל דבר, גיר, ראש מנוע, בוכנה, קלאצ', וריאטור...
כל דבר שאפשר לדמיין היה לכלי הזה והוא היה אוכל דלק ברמות על... ממש מטוס קטן.
לפי מה שהבנתי מחבר, שהוא עומד להתקין CDI ואלו מילותיו: "אני שמתי וריאטור חדש על הטי מקס שלי ואני חושב לשים CDI משופר, אמרו לי שזה לא נותן הרבה שיפור אבל אני רוצה לנסות".
לפי מה שאני הבנתי ממי שמחזיק את הדבר השמן הזה... שהוא אוכל 1-19 בנסיעה לא מנהלתית, תאורטית עם CDI/ECU משופר הוא אמור לאכול 1-18 או 1-17.
מעבר לזה הבנתי שאם לא משנים לו וריאטור/קלאצ', בוכנה, רצועה לשרשרת ואגזוז (לאחד אפילו קל יותר) רק אז שינוי של ה-CDI באמת ישתלם אבל אז הוא יאכל משהוא כמו 1-14/15.
בגלל זה אמרתי שזה לא כזה משתלם (אם הוא משנה רק חלק אחד זה לא כזה משנה הרבה)
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk


					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה