הרבה אי דיוקים.
משקל יבש של ראנר 200 כבר עומד על כ 123 ק"ג.
היה ועדיין ניתן לשפר,אבל לא תקבל הרבה כל עוד לא תתערב במנוע,שיפורי הצתה\מאייד\וריאטור בגדול מחדדים את מה שכבר נמצא ואין שיפורי בוכנה.
מלוסי מציעה ערכה שמעלה את הנפח ב 18 סמ"ק ואת יחס הדחיסה מ 11 ל 12.5 משולבת עם גל זיזים חם כשכל העסק - שסתומים,תושבות,צילינר ובוכנה עשויים מחומרים שעמידים יותר להתפשטות ולבלאי (לטענתם),את הערכה ניתן גם לקנות בחלקים,כאשר חלקם משתלבים גם במנוע המקורי.
הייתה לי התנסות של מספר ימים כשהתווספו אליה גם אגזוז,מולטי וריאטור,גיר,מאייד וCDI,הכיוונון היה טעון שיפור אבל היה לא רע.
מה אומר? משוגע לגמרי,בשביל להתחיל לנסוע היית צריך להישען על הכידון ולפתוח את המצערת בעדינות אחרת הגלגל היה מזנק למעלה.
אם זה עומד עם TMAX עד 100 (הוריאטור מגביל אותך בערך לקמ"ש הזה) - לא יודע,אבל בהחלט מרגיש חזק בהרבה מהמקור.


					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה