ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
מודלה סאג זה חלוקת משקל.
הקשחה מעבר למומלץ אומרת שהצמיג מתחיל לבצע את עבודת המתלה.
כל הגבשושיות בכביש שהבולם אמור לספוג נספגות בצמיג ושילדה.
זה מביא למצב שבו בעצם אתה בטלתה את המשחקי זנב על חשבון יציבות ואחיזה

Sent from mTalk using windows 10 mobile
טוב, דבר ראשון אם זה באמת קליק בבולם ולא בקפיץ אז זה באמת הכי טוב. ככה אמורים להשתמש בבולם.
בקשר לסאג - הסאג נועד (להבנתי) לדאוג לכך שהבולם יהיה תמיד מכווץ בשביל שיוכל להתרחב ב"נפילות" (בניגוד לכיווץ הרגיל בבאמפים), הקטנת הסאג תגרום לכך שהבולם יתרחב פחות במהמורות מהסוג הזה.. תופעה משנית של זה - זה בעצם פחות תנועה של הבולם כל הזמן מה שיוצר סוג של הקשחה, למרות שלא לזה זה תוכנן.
השלדה והגלגל סופגים כל הזמן מהמורות בכל מקרה.. זה לא שמ20% ספיגה זה עובר פתאום ל100%... זה פשוט קצת יותר.. לא משהו שמחריב עולמות.
אני עדיין בדעה שאם הוא פתר את הבעיה הקליק אחד, אז לא משנה איזה קליק זה - זה הפתרון הכי אפקטיבי בשבילו כי כל פתרון אחר זה כבר כניסה לשיפןץ\שיפור\החלפה שזה כסף וזמן .