קודם כל ריבונד מכוונים מהקשה ביותר ואז פותחים(וזה מהסיבה שלפתוח עד הסוף זה מסוכן, הבורג יכול לצאת ואז תחטוף את החנקן לפנים,בגלל זה תמיד עובדים מסגור סופית אחורה).
את הקליקים בקפיץ מכוונים עם סרגל מודדים הפרש בין גלגל באוויר לרוכב יושב על האופנוע תעזר בחבר.
אני מתחיל להבין שמיקי צדק לא באמת כיוונו לך כלום, תתחיל בלכוון סאג ואת הריבאונד לפי היצרן.
משם שלך תמונה של הצמיגים שלך ולפי זה עושים כיוון עדין לריבאונד
Sent from mTalk using windows 10 mobile