עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 22 מ 22

אשכול: Suzuki GN250 - מספר שאלות

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי idoyno צפיה בהודעה
    תודה על התגובות.

    KKatkov
    - לא מחפש אופנוע חזק במיוחד. בא לי, בשלב הזה, לעלול על כלי שירגיש כמו אופנוע (ולא כמו קטנוע) ושיגניב אותי בלוק וב'טרטור' שלו. לכן, אם מדובר ב'עגלה' מבחינת העוצמה (ולא מבחינת השרידות שלו) - חפיף.
    van.hezkel - שתי שאלות לי אליך: א. מה ההבדל בין ה-TU לבין ה-GN חוץ מהעיצוב? ב. באיזו תדירות נאלצת לטפל בו ומה בדרך כלל היו הבעיות? לגבי הפער בין שליש לחצי - i know your pain.

    ההבדלים ממה שזכור לי זה עיצוב שונה של לו"ש, כשבTU נעדר מד-סל"ד. מידת צמיג אחורי שונה, אם זכרוני איני מטעה, בTU תמצא חישוק 17 לעומת 16 בGN. מושב מורכב מעט מרווח יותר. נושא העיצוב מביא איתו גם תנוחה מעט שונה, כשבGN הכידון לוקח אותך טיפונת אחורה לתנוחה מעט קרוזרית, ואילו הTU מקטין את זווית הישיבה אל האנך.

    לא הייתה באמת תדירות טיפולים, כי לא היו הרבה תיקונים. כמובן ששימון שרשרת הוא ע"פ תכיפות הרכיבה שלך, כנ"ל לגבי החלפת שמן.
    צרות שאני נתקלתי בהם היו מנוע שדומם את עצמו בתקופה הקרה של השנה בנסיעות מעל 70-80 קמ"ש - פתרתי בעיה זו עלידי ניקוי קרבורטור והחלפת פלאג (עד היום אני לא בטוח מי מהשניים הוא זה שעשה את העבודה).
    צמת חשמל שקיצרה, ככל הנראה בגלל אילתור של בעלים קודמים. הפעם לקחתי את הכלי למוסך, שמה 'רצו על החוטים' ופתרו את הבעיה. מחיר התיקון - כשעת עבודה של מכונאי.
    הTU ספג את החבטות שלו, ובכל פעם נשבר מאותת. המזל - חלפים בשפע בכל פירוקייה, ובאינטרנט בכלל.. לא היה לי סבלנות לחכות למשלוחים ברשת, ואני זוכר שקניתי בכל פעם מאותת אחד בעלויות של 50-70 שקלים.
    במהלך 4 השנים שהאופנוע היה ברשותי, החלפתי לו מצבר אחרי שימוש של כ3.5 שנים, ועוד שבועיים עקשנים\עצלים של הנעות בדרדור. מצבר 'יבש' - 500 ש"ח.
    צמיגים - החלפתי פעמיים צמיג אחורי [אגב, מדובר פה על אופנוע עם פנימיות.. התייבשו ונסדקו אצלי אחרי כשנתיים. החלפת קדמי ואחורי - כ120 שקלים] בגלל המראה המטריד שלו - הוא קיבל 'לוק קובייתי', כמו שהפנצ'רמאעכר קרא לזה. ראיתי אותו דבר אצל רוכב GN נוסף. השמועה אומרת שזה קשור לאופי הרכיבה.
    חוץ מזה - למיטב זכרוני, לא נתקלתי בתקלות נוספות באופנוע.

    נורא כיף להרכיב ולפרק אותו. סתם ככה, בשבת, בשביל הכיף..

    רכשתי אותו בעבור 12 וחצי אלף שקלים. היום, מחיר מעט גבוהה לטעמי, אם כי האופנוע שירת אותי מאוד מאוד נאמנה. אז, בתור האופונע הראשון של חייל משוחרר, היה שווה כל שקל.
    דעתי היא - שאם לנסות לחקות את רוח השובבות והפזיזות, שבכל דור נראת כאילו בדור הקודם הלך הרוחות היה מתירני ופזיז למדי, אז שווה ללכת על הGN, ולהימנע רגע מכל מיני כלים מוזרמי אלקטרוניקה, מוזרקי נתונים..

    תחשוב על זה :]
    נערך לאחרונה על ידי van.hezkel; 24-01-2017 בשעה 00:39.

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    9
    ציטוט נכתב במקור על ידי van.hezkel צפיה בהודעה
    ההבדלים ממה שזכור לי זה עיצוב שונה של לו"ש, כשבTU נעדר מד-סל"ד. מידת צמיג אחורי שונה, אם זכרוני איני מטעה, בTU תמצא חישוק 17 לעומת 16 בGN. מושב מורכב מעט מרווח יותר. נושא העיצוב מביא איתו גם תנוחה מעט שונה, כשבGN הכידון לוקח אותך טיפונת אחורה לתנוחה מעט קרוזרית, ואילו הTU מקטין את זווית הישיבה אל האנך.

    לא הייתה באמת תדירות טיפולים, כי לא היו הרבה תיקונים. כמובן ששימון שרשרת הוא ע"פ תכיפות הרכיבה שלך, כנ"ל לגבי החלפת שמן.
    צרות שאני נתקלתי בהם היו מנוע שדומם את עצמו בתקופה הקרה של השנה בנסיעות מעל 70-80 קמ"ש - פתרתי בעיה זו עלידי ניקוי קרבורטור והחלפת פלאג (עד היום אני לא בטוח מי מהשניים הוא זה שעשה את העבודה).
    צמת חשמל שקיצרה, ככל הנראה בגלל אילתור של בעלים קודמים. הפעם לקחתי את הכלי למוסך, שמה 'רצו על החוטים' ופתרו את הבעיה. מחיר התיקון - כשעת עבודה של מכונאי.
    הTU ספג את החבטות שלו, ובכל פעם נשבר מאותת. המזל - חלפים בשפע בכל פירוקייה, ובאינטרנט בכלל.. לא היה לי סבלנות לחכות למשלוחים ברשת, ואני זוכר שקניתי בכל פעם מאותת אחד בעלויות של 50-70 שקלים.
    במהלך 4 השנים שהאופנוע היה ברשותי, החלפתי לו מצבר אחרי שימוש של כ3.5 שנים, ועוד שבועיים עקשנים\עצלים של הנעות בדרדור. מצבר 'יבש' - 500 ש"ח.
    צמיגים - החלפתי פעמיים צמיג אחורי [אגב, מדובר פה על אופנוע עם פנימיות.. התייבשו ונסדקו אצלי אחרי כשנתיים. החלפת קדמי ואחורי - כ120 שקלים] בגלל המראה המטריד שלו - הוא קיבל 'לוק קובייתי', כמו שהפנצ'רמאעכר קרא לזה. ראיתי אותו דבר אצל רוכב GN נוסף. השמועה אומרת שזה קשור לאופי הרכיבה.
    חוץ מזה - למיטב זכרוני, לא נתקלתי בתקלות נוספות באופנוע.

    נורא כיף להרכיב ולפרק אותו. סתם ככה, בשבת, בשביל הכיף..

    רכשתי אותו בעבור 12 וחצי אלף שקלים. היום, מחיר מעט גבוהה לטעמי, אם כי האופנוע שירת אותי מאוד מאוד נאמנה. אז, בתור האופונע הראשון של חייל משוחרר, היה שווה כל שקל.
    דעתי היא - שאם לנסות לחקות את רוח השובבות והפזיזות, שבכל דור נראת כאילו בדור הקודם הלך הרוחות היה מתירני ופזיז למדי, אז שווה ללכת על הGN, ולהימנע רגע מכל מיני כלים מוזרמי אלקטרוניקה, מוזרקי נתונים..

    תחשוב על זה :]
    שבית אותי

  3. #3
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    ....אלה כלים, שלפחות פעם (לפני 20-25 שנה) היו מגניבים, נחשקים וכיפיים. GN לא היה כזה מעולם.
    כנראה שההגדרות שלנו שונות כי כשאני רכבתי על GN הוא היה מגניב בעיני. יצא לי גם לרכב על אופנועים יותר קטנים וחלשים (הונדה הירו 125 למשל) ועדיין הם היו אופנועים לכל דבר ונתנו תחושה של אופנוע ולא קטנוע. התרגלת לטוב מידי...



  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    כנראה שההגדרות שלנו שונות כי כשאני רכבתי על GN הוא היה מגניב בעיני. יצא לי גם לרכב על אופנועים יותר קטנים וחלשים (הונדה הירו 125 למשל) ועדיין הם היו אופנועים לכל דבר ונתנו תחושה של אופנוע ולא קטנוע. התרגלת לטוב מידי...
    תשמע, היה לי MZ301... אפילו רכבתי עליו איזה אלף קילומטר.
    לעבודה העדפתי להגיע באוטובוס ולא איתו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. מספר שאלות בקשר למיגון מפני גנבות
    על ידי Luckyklein בפורום פורום ציוד
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-08-2016, 01:28
  2. למכירה: suzuki gn250 1995
    על ידי Eli777 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-04-2016, 02:32
  3. Kle500 -מספר שאלות
    על ידי Busy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 27-02-2016, 10:06
  4. מספר שאלות על ההילוכים
    על ידי ducati boy בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 08:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO