עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 22

אשכול: Suzuki GN250 - מספר שאלות

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    9

    Suzuki GN250 - מספר שאלות

    אהלן,

    חושב על מעבר מקטנוע לאופנוע קצת יותר מסוגנן. בהתחשב בעובדה שמדובר באופנוע ראשון, ה-GN מסתמן ככזה שעונה על הדרישות ולא קורע את הכיס.
    אני מייחס פחות חשיבות לאיכות ולכח בשלב הזה, אבל חשוב לי שאוכל לקום בבוקר ולהיות בטוח שהכלי יניע וינוע (בהנחה שיטופל כראוי).
    האם מנסיונכם האישי האופנוע עומד בדרישה הפעוטה הזאת?

    מה הייתם ממליצים לבדוק לפני רכישה? על מה להתפשר? על מה לא להתפשר?

    תודה

  2. #2
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    הג'יאנים ישנים מאוד ולא הייתי סומך עליהם בלי ישור קו מקיף שיעלה יותר מהאופנוע עצמו. כוח לא היה להם מעולם. חוצמזה אופנוע חמוד אבל אם אתה לא מוכן לקצת גמישות בנושא האמינות ואם אתה לי יודע לטפל בכלי בעצמך אז זה לא נראה לי בשבילך. למה בכלל GN? תקציב? מראה?



  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    9
    כן, בעיקר תקציב ומראה, וגם כדי שאוכל לצאת מידי פעם מת"א בלי לראות את המחוג של הסל"ד מצביע על הספרה 8.
    יש אלטרנטיבות מעניינות במחיר ובמראה הזה? הצצתי קצת בפורום וראיתי או כלים שנראים אחרת או כלים שעולים אחרת.
    בוא נגיד שהתקציב הוא סביב ה-15,000 והלוק באזור של ה-GN או של ה-CB של הונדה. לא מחפש מפלצת וגם 250 סמ"ק יעשו את העבודה עבורי.
    לא טיפלתי אף פעם באופנוע והאמת היא שאין לי הרבה זמן לעשות את זה. אני מבין שאופנוע ישן דורש תשומת לב ושרצוי לדעת לטפל בו ברמה הבסיסית, אבל אני מאמין שניתן ללמוד תוך כדי תנועה. עם זאת, חשוב לי שלא יפתיע אותי עם תקלות על בסיס קבוע בהנחה שיטופל כראוי כאמור.

    שוב תודה

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    אם אתה מוגבל ברישיון - חפש GS500/ER-5 מאושרים ברישיון ל-A1.
    GN יותר עגלה מקטנוע 250, וזה יהיה אופנוע בן 20. לא מתכון מוצלח במיוחד לכלי תחבורה עיקרי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אם אתה מוגבל ברישיון - חפש GS500/ER-5 מאושרים ברישיון ל-A1.
    GN יותר עגלה מקטנוע 250, וזה יהיה אופנוע בן 20. לא מתכון מוצלח במיוחד לכלי תחבורה עיקרי.
    אמנם ER יעשה עבודה טובה יותר, אבל הוא קורע את הכיס בביטוח החובה.
    עדות על עצמי - לאחר שנגנב ממני TU שנתון 96, החלטתי ללכת על הER. לאופי השימוש שלי, בתור ירושלמי, הER כבד מדי, צריכת דלק מוגברת [18-20 ק"מ לליטר לעומת 25-26 בסוזוקי], עם עודף מרץ, לא נוח לרדת איתו לשבילים במושבים שסובבים את ירושלים, והכי מפריע לי זה הביטוח היקר, כאשר אני מבחינתי נשארתי במשבצת של רוכב A1 אבל הקטגוריה בביטוח עוברת לנפח גבוהה. לצרכיי, הTU ענה בול - מושך ויזואלית, רכיבה רגועה, יכולת הרכבה סבירה, אחלה משקל בשביל לרדת איתו לשבילים ואפילו נסיעות בינעירוניות לערים הסמוכות.
    בהתחשב בעבודה שכאן, ירושלים והסביבה, 'סופה של ירידה בעלייה תחילה', אני חושב שאיזור מישור החוף, השטוח להחריד [מצטער שהירושלמיות שלי נוטפת מכל מילה], אפילו יקל עוד יותר על ההתניידות עם הדגמים האלו של סוזוקי.

    לפות"ש - בעיניי, אם הGN\CB קרצו לך, לך על זה. קח בחשבון שההתעסקות עם הכלי קיימת מדי פעם, ובסך הכל היא זולה מהניסיון שלי, אך כן נדרש זמן. הבעיות שהיו לי ב4 שנים על הTU דרשו כל פעם פינוי של שבת מתוכניות, תכנון מקדים של חלפים, שישיית גולדסטאר [חשוב מאוד לשים לב שלא קונים חצאים, כי זה עושה את זה מסורבל מדי..] ועוד זוג ידיים מנוסות מומלץ!

    כיום אני מתעורר בבוקר ומניע עם צ'וק ER שנוסע לי מהר מדי בין רמזורים.

    בהצלחה

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי van.hezkel צפיה בהודעה
    אמנם ER יעשה עבודה טובה יותר, אבל הוא קורע את הכיס בביטוח החובה.
    עדות על עצמי - לאחר שנגנב ממני TU שנתון 96, החלטתי ללכת על הER. לאופי השימוש שלי, בתור ירושלמי, הER כבד מדי, צריכת דלק מוגברת [18-20 ק"מ לליטר לעומת 25-26 בסוזוקי], עם עודף מרץ, לא נוח לרדת איתו לשבילים במושבים שסובבים את ירושלים, והכי מפריע לי זה הביטוח היקר, כאשר אני מבחינתי נשארתי במשבצת של רוכב A1 אבל הקטגוריה בביטוח עוברת לנפח גבוהה. לצרכיי, הTU ענה בול - מושך ויזואלית, רכיבה רגועה, יכולת הרכבה סבירה, אחלה משקל בשביל לרדת איתו לשבילים ואפילו נסיעות בינעירוניות לערים הסמוכות.
    בהתחשב בעבודה שכאן, ירושלים והסביבה, 'סופה של ירידה בעלייה תחילה', אני חושב שאיזור מישור החוף, השטוח להחריד [מצטער שהירושלמיות שלי נוטפת מכל מילה], אפילו יקל עוד יותר על ההתניידות עם הדגמים האלו של סוזוקי.

    לפות"ש - בעיניי, אם הGN\CB קרצו לך, לך על זה. קח בחשבון שההתעסקות עם הכלי קיימת מדי פעם, ובסך הכל היא זולה מהניסיון שלי, אך כן נדרש זמן. הבעיות שהיו לי ב4 שנים על הTU דרשו כל פעם פינוי של שבת מתוכניות, תכנון מקדים של חלפים, שישיית גולדסטאר [חשוב מאוד לשים לב שלא קונים חצאים, כי זה עושה את זה מסורבל מדי..] ועוד זוג ידיים מנוסות מומלץ!

    כיום אני מתעורר בבוקר ומניע עם צ'וק ER שנוסע לי מהר מדי בין רמזורים.

    בהצלחה
    מבסוט בשבילך - אבל לא יכול להבין אותך.
    עוד 100-120 שקל בחודש זה "קריעה בכיס"? זה מחיר של יציאה אחת לפאב.
    בתמורה מקבלים יכולת בינעירונית, נוחות משופרת, ואורך חיים כפול למנוע (כי מגלים מצבים נוספים לידית הגז חוץ מ ON ו-OFF).
    צריכת הדלק היא גם פונקציה של סגנון רכיבה. GS500 הראה אצלי באופן עקבי 1/22, בשיוט על 110-120 - אחרי שכיוונתי לו שסתומים וקרבורטורים. תשייט במהירויות האלה עם GN - אני בספק שתראה צריכה טובה בהרבה... לפני שייתפס לו המנוע.

    אני מתנצל מראש אם אני פוגע במישהו - אבל בעיני, GN לא ראוי להיקרא אופנוע בכלל. זה קטנוע עם הילוכים, מאין וספה PX שלא ניתן להצמיד עליה את הברכיים. אין לו מתלים, אין לו ברקסים, אין לו מנוע ואין לו שלדה. XEVO250 מראה לו את האגזוז בזינוק, במהירות סופית ואפילו בכביש מפותל. אז מה בדיוק "אופנוע" בו?

    כשאפשר לקנות ק.ט.מ דיוק 200 משומש בקצת יותר מ-10K, אני לא מבין איך אפשר לרצות לקנות GN.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אבל בעיני, GN לא ראוי להיקרא אופנוע בכלל. זה קטנוע עם הילוכים... XEVO250 מראה לו את האגזוז בזינוק, במהירות סופית ואפילו בכביש מפותל. אז מה בדיוק "אופנוע" בו?
    כשאפשר לקנות ק.ט.מ דיוק 200 משומש בקצת יותר מ-10K, אני לא מבין איך אפשר לרצות לקנות GN.
    לכאורה, אתה מגבה את העמדה שלך בנתונים אובייקטיבים (שאבסלוטית הם נכונים), אבל תוך כדי קריאה עולה לי המחשבה שייתכן והשוואה זו "מפספסת" את הנקודה, אם יש כזו בכלל, והשאלה שהעלה פות"ש. לי אישית קשה להתעלם מההתייחסות הרגשית בכל שיקול קניית אופנוע באופן כללי, ובמיוחד בשרשור הספציפי הזה, שבו אחד הקריטריונים המרכזיים הוא "ריגוש" כפי שהוזכר.
    אפשר למצוא המון חן ונוסטלגיה בכלים ישנים "נחותים" בכל פרמטר, שמחזירים אותנו לחוויה מאוד ראשונית, בלתי אמצעית ולא מתווכת ע"י שומרי סף אלקטרוניים. וזה לגמרי מובן.
    לפני כמה שבועות, יצא לי לרכב על ב.מ.וו R90 מודל 74', שהוא בצורה כזו או אחרת הסבא-רבא של האופנוע המודרני שאני רוכב עליו היום. הוא נחות גם בכל פרמטר: לא בולם, לא סופג ונמרח בסיבובים, אבל זו הייתה חוויה מטלטת, בהמון מובנים, ולגמרי מחוללת המון רגש. לא בטוח בכלל אם ארוץ מחר לחפש לי אחד כזה לשיפוץ ושימור, אבל בהחלט מבין את המכורים לז'אנר.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    לכאורה, אתה מגבה את העמדה שלך בנתונים אובייקטיבים (שאבסלוטית הם נכונים), אבל תוך כדי קריאה עולה לי המחשבה שייתכן והשוואה זו "מפספסת" את הנקודה, אם יש כזו בכלל, והשאלה שהעלה פות"ש. לי אישית קשה להתעלם מההתייחסות הרגשית בכל שיקול קניית אופנוע באופן כללי, ובמיוחד בשרשור הספציפי הזה, שבו אחד הקריטריונים המרכזיים הוא "ריגוש" כפי שהוזכר.
    אפשר למצוא המון חן ונוסטלגיה בכלים ישנים "נחותים" בכל פרמטר, שמחזירים אותנו לחוויה מאוד ראשונית, בלתי אמצעית ולא מתווכת ע"י שומרי סף אלקטרוניים. וזה לגמרי מובן.
    לפני כמה שבועות, יצא לי לרכב על ב.מ.וו R90 מודל 74', שהוא בצורה כזו או אחרת הסבא-רבא של האופנוע המודרני שאני רוכב עליו היום. הוא נחות גם בכל פרמטר: לא בולם, לא סופג ונמרח בסיבובים, אבל זו הייתה חוויה מטלטת, בהמון מובנים, ולגמרי מחוללת המון רגש. לא בטוח בכלל אם ארוץ מחר לחפש לי אחד כזה לשיפוץ ושימור, אבל בהחלט מבין את המכורים לז'אנר.
    ה-R90 הוא אופנוע גב-גבר. גם כשהוא זקן. לא איזה GN רכיכה.
    זה לא שאני שונא כלים ישנים - יש לי GPX בשיפוץ (מתמשך), דיוורז'ן 400 (במחסן, מחכה להשקעה כבדה של זמן/כסף/חשק מצידי), בנדיט 400 של חבר, ששופץ פעם אחר פעם למצב נוסע. עברו תחת ידי לא מעט נבלות, שלחלקן נקשרתי רגשית. אבל - אלה כלים, שלפחות פעם (לפני 20-25 שנה) היו מגניבים, נחשקים וכיפיים. GN לא היה כזה מעולם.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 24-01-2017 בשעה 16:26.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מבסוט בשבילך - אבל לא יכול להבין אותך.
    עוד 100-120 שקל בחודש זה "קריעה בכיס"? זה מחיר של יציאה אחת לפאב.
    בתמורה מקבלים יכולת בינעירונית, נוחות משופרת, ואורך חיים כפול למנוע (כי מגלים מצבים נוספים לידית הגז חוץ מ ON ו-OFF).
    צריכת הדלק היא גם פונקציה של סגנון רכיבה. GS500 הראה אצלי באופן עקבי 1/22, בשיוט על 110-120 - אחרי שכיוונתי לו שסתומים וקרבורטורים. תשייט במהירויות האלה עם GN - אני בספק שתראה צריכה טובה בהרבה... לפני שייתפס לו המנוע.

    אני מתנצל מראש אם אני פוגע במישהו - אבל בעיני, GN לא ראוי להיקרא אופנוע בכלל. זה קטנוע עם הילוכים, מאין וספה PX שלא ניתן להצמיד עליה את הברכיים. אין לו מתלים, אין לו ברקסים, אין לו מנוע ואין לו שלדה. XEVO250 מראה לו את האגזוז בזינוק, במהירות סופית ואפילו בכביש מפותל. אז מה בדיוק "אופנוע" בו?

    כשאפשר לקנות ק.ט.מ דיוק 200 משומש בקצת יותר מ-10K, אני לא מבין איך אפשר לרצות לקנות GN.
    אוקיי אוקיי, אז אני חושב שעליתי על שורש הבעיה, מדוע אינך מבין אותי.

    100 ש"ח יציאה לפאב זו לא 'קריעה בכיס', זה כבר חור שהתפתח לגרב ולנעל עבורי.. אני מגיע לשעה שמחה ושותה ליטר בירה ב20 ש"ח. הפופקורן וצ'ייסר ערק על חשבון הברון. עכשיו ייתכן והבילוי שלך נראה שונה, והתפריט הינו עשיר יותר ופה בדיוק נעוץ ההבדל - הצרכים ואופי השימוש, לדעתי, שאני ופות"ש חולקים יחדיו. משהו פשוט ועדיף שיעלה גם חיוך על הפנים.

    אני לא מחפש להראות את האגזוז לאף אחד. להפך, הייתי מעדיף להשתהות רגע על הפנים של הנהגת לידי.
    לא מחפש מהירות סופית ולא סקאלה סגורה. מחפש להגיע מא' לב', מבלי לעמוד בפקקים, מבלי לחפש חנייה 15 דק' ולחייך בקסדה.
    כביש מפותל? במקום לחנות ולשתות קפה ב'ברבהר' לפני כולם, אני מעדיף לחתוך לשביל מול מכבי-האש של בר-גיורא. יש שמה ואדי עם מטעי זיתים לכל אורכו וח'ירבה של מבנה אבן ישן, שמה אני אוהב לשתות את הקפה-טורקי-על-גזייה שלי עם ערגליות תות.

    אתה מבין? אם אתה חושב על ברקסים משוכללים, מתלים חדישים והשכבות בסדום-ערד, אותי כל מה שמעניין זו רכיבה עם 70 בשפיץ של המחוג.
    הכל עניין של צרכים ואופי השימוש מבחינתי. לכן, בינתיים, נשאר חלוקים בדעותינו.

    ואני כבר יודע מה אתה הולך לשאול, אז תרשה לי לענות מראש -
    ה'חורקו' נמצא בסמטה הקטנה של רחוב בן-סירא בירושלים. יש חנייה בשפע לאופנוע, והבירה הראשונה עלייך. שעה שמחה עד עשר וחצי. אפשר לאחר.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי van.hezkel צפיה בהודעה
    אוקיי אוקיי, אז אני חושב שעליתי על שורש הבעיה, מדוע אינך מבין אותי.

    100 ש"ח יציאה לפאב זו לא 'קריעה בכיס', זה כבר חור שהתפתח לגרב ולנעל עבורי.. אני מגיע לשעה שמחה ושותה ליטר בירה ב20 ש"ח. הפופקורן וצ'ייסר ערק על חשבון הברון. עכשיו ייתכן והבילוי שלך נראה שונה, והתפריט הינו עשיר יותר ופה בדיוק נעוץ ההבדל - הצרכים ואופי השימוש, לדעתי, שאני ופות"ש חולקים יחדיו. משהו פשוט ועדיף שיעלה גם חיוך על הפנים.

    אני לא מחפש להראות את האגזוז לאף אחד. להפך, הייתי מעדיף להשתהות רגע על הפנים של הנהגת לידי.
    לא מחפש מהירות סופית ולא סקאלה סגורה. מחפש להגיע מא' לב', מבלי לעמוד בפקקים, מבלי לחפש חנייה 15 דק' ולחייך בקסדה.
    כביש מפותל? במקום לחנות ולשתות קפה ב'ברבהר' לפני כולם, אני מעדיף לחתוך לשביל מול מכבי-האש של בר-גיורא. יש שמה ואדי עם מטעי זיתים לכל אורכו וח'ירבה של מבנה אבן ישן, שמה אני אוהב לשתות את הקפה-טורקי-על-גזייה שלי עם ערגליות תות.

    אתה מבין? אם אתה חושב על ברקסים משוכללים, מתלים חדישים והשכבות בסדום-ערד, אותי כל מה שמעניין זו רכיבה עם 70 בשפיץ של המחוג.
    הכל עניין של צרכים ואופי השימוש מבחינתי. לכן, בינתיים, נשאר חלוקים בדעותינו.

    ואני כבר יודע מה אתה הולך לשאול, אז תרשה לי לענות מראש -
    ה'חורקו' נמצא בסמטה הקטנה של רחוב בן-סירא בירושלים. יש חנייה בשפע לאופנוע, והבירה הראשונה עלייך. שעה שמחה עד עשר וחצי. אפשר לאחר.
    יאללה, באיזה יום שמח ב'חורקו'?
    ואני מאחל לך DR650 לאופנוע הבא. נשמע תפור עליך
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    בתקציב הזה תוכל למצוא סאניאנג וולף או סוזוקי אינזומה שישרתו אותך פי אלף יותר בנאמנות מג'יאן בן 20.



  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    9
    תודה על התגובות.

    KKatkov
    - לא מחפש אופנוע חזק במיוחד. בא לי, בשלב הזה, לעלול על כלי שירגיש כמו אופנוע (ולא כמו קטנוע) ושיגניב אותי בלוק וב'טרטור' שלו. לכן, אם מדובר ב'עגלה' מבחינת העוצמה (ולא מבחינת השרידות שלו) - חפיף.
    van.hezkel - שתי שאלות לי אליך: א. מה ההבדל בין ה-TU לבין ה-GN חוץ מהעיצוב? ב. באיזו תדירות נאלצת לטפל בו ומה בדרך כלל היו הבעיות? לגבי הפער בין שליש לחצי - i know your pain.


  13. #13
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי idoyno צפיה בהודעה

    לא מחפש אופנוע חזק במיוחד. בא לי, בשלב הזה, לעלול על כלי שירגיש כמו אופנוע (ולא כמו קטנוע) ושיגניב אותי בלוק וב'טרטור' שלו.


    [/RIGHT]
    לי נשמע שרויאל אינפילד יתאים בול. בתקציב שלך תוכל למצוא כלי מ- 2010
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  14. #14
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    לי נשמע שרויאל אינפילד יתאים בול. בתקציב שלך תוכל למצוא כלי מ- 2010
    +1

  15. #15
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    לי נשמע שרויאל אינפילד יתאים בול. בתקציב שלך תוכל למצוא כלי מ- 2010
    אנפילד אומר תוספת של 1000 שקל לביטוח.
    אני לא ממש עוקבת אחרי השוק מאז שמכרתי את שלי, המחירים שלהם באמת צנחו עד כדי כך? 15 אלף נשמע לי קצת נמוך.

    מצד שני, מבחינת הדרישות נטו, לגמרי אנפילד. הייתי שלוש שנים על כזה, היה תענוג

אשכולות דומים

  1. מספר שאלות בקשר למיגון מפני גנבות
    על ידי Luckyklein בפורום פורום ציוד
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-08-2016, 01:28
  2. למכירה: suzuki gn250 1995
    על ידי Eli777 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-04-2016, 02:32
  3. Kle500 -מספר שאלות
    על ידי Busy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 27-02-2016, 10:06
  4. מספר שאלות על ההילוכים
    על ידי ducati boy בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 08:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO