עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 22

אשכול: Suzuki GN250 - מספר שאלות

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    9

    Suzuki GN250 - מספר שאלות

    אהלן,

    חושב על מעבר מקטנוע לאופנוע קצת יותר מסוגנן. בהתחשב בעובדה שמדובר באופנוע ראשון, ה-GN מסתמן ככזה שעונה על הדרישות ולא קורע את הכיס.
    אני מייחס פחות חשיבות לאיכות ולכח בשלב הזה, אבל חשוב לי שאוכל לקום בבוקר ולהיות בטוח שהכלי יניע וינוע (בהנחה שיטופל כראוי).
    האם מנסיונכם האישי האופנוע עומד בדרישה הפעוטה הזאת?

    מה הייתם ממליצים לבדוק לפני רכישה? על מה להתפשר? על מה לא להתפשר?

    תודה

  2. #2
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    הג'יאנים ישנים מאוד ולא הייתי סומך עליהם בלי ישור קו מקיף שיעלה יותר מהאופנוע עצמו. כוח לא היה להם מעולם. חוצמזה אופנוע חמוד אבל אם אתה לא מוכן לקצת גמישות בנושא האמינות ואם אתה לי יודע לטפל בכלי בעצמך אז זה לא נראה לי בשבילך. למה בכלל GN? תקציב? מראה?



  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    9
    כן, בעיקר תקציב ומראה, וגם כדי שאוכל לצאת מידי פעם מת"א בלי לראות את המחוג של הסל"ד מצביע על הספרה 8.
    יש אלטרנטיבות מעניינות במחיר ובמראה הזה? הצצתי קצת בפורום וראיתי או כלים שנראים אחרת או כלים שעולים אחרת.
    בוא נגיד שהתקציב הוא סביב ה-15,000 והלוק באזור של ה-GN או של ה-CB של הונדה. לא מחפש מפלצת וגם 250 סמ"ק יעשו את העבודה עבורי.
    לא טיפלתי אף פעם באופנוע והאמת היא שאין לי הרבה זמן לעשות את זה. אני מבין שאופנוע ישן דורש תשומת לב ושרצוי לדעת לטפל בו ברמה הבסיסית, אבל אני מאמין שניתן ללמוד תוך כדי תנועה. עם זאת, חשוב לי שלא יפתיע אותי עם תקלות על בסיס קבוע בהנחה שיטופל כראוי כאמור.

    שוב תודה

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אם אתה מוגבל ברישיון - חפש GS500/ER-5 מאושרים ברישיון ל-A1.
    GN יותר עגלה מקטנוע 250, וזה יהיה אופנוע בן 20. לא מתכון מוצלח במיוחד לכלי תחבורה עיקרי.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אם אתה מוגבל ברישיון - חפש GS500/ER-5 מאושרים ברישיון ל-A1.
    GN יותר עגלה מקטנוע 250, וזה יהיה אופנוע בן 20. לא מתכון מוצלח במיוחד לכלי תחבורה עיקרי.
    אמנם ER יעשה עבודה טובה יותר, אבל הוא קורע את הכיס בביטוח החובה.
    עדות על עצמי - לאחר שנגנב ממני TU שנתון 96, החלטתי ללכת על הER. לאופי השימוש שלי, בתור ירושלמי, הER כבד מדי, צריכת דלק מוגברת [18-20 ק"מ לליטר לעומת 25-26 בסוזוקי], עם עודף מרץ, לא נוח לרדת איתו לשבילים במושבים שסובבים את ירושלים, והכי מפריע לי זה הביטוח היקר, כאשר אני מבחינתי נשארתי במשבצת של רוכב A1 אבל הקטגוריה בביטוח עוברת לנפח גבוהה. לצרכיי, הTU ענה בול - מושך ויזואלית, רכיבה רגועה, יכולת הרכבה סבירה, אחלה משקל בשביל לרדת איתו לשבילים ואפילו נסיעות בינעירוניות לערים הסמוכות.
    בהתחשב בעבודה שכאן, ירושלים והסביבה, 'סופה של ירידה בעלייה תחילה', אני חושב שאיזור מישור החוף, השטוח להחריד [מצטער שהירושלמיות שלי נוטפת מכל מילה], אפילו יקל עוד יותר על ההתניידות עם הדגמים האלו של סוזוקי.

    לפות"ש - בעיניי, אם הGN\CB קרצו לך, לך על זה. קח בחשבון שההתעסקות עם הכלי קיימת מדי פעם, ובסך הכל היא זולה מהניסיון שלי, אך כן נדרש זמן. הבעיות שהיו לי ב4 שנים על הTU דרשו כל פעם פינוי של שבת מתוכניות, תכנון מקדים של חלפים, שישיית גולדסטאר [חשוב מאוד לשים לב שלא קונים חצאים, כי זה עושה את זה מסורבל מדי..] ועוד זוג ידיים מנוסות מומלץ!

    כיום אני מתעורר בבוקר ומניע עם צ'וק ER שנוסע לי מהר מדי בין רמזורים.

    בהצלחה

  6. #6
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    בתקציב הזה תוכל למצוא סאניאנג וולף או סוזוקי אינזומה שישרתו אותך פי אלף יותר בנאמנות מג'יאן בן 20.



  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    9
    תודה על התגובות.

    KKatkov
    - לא מחפש אופנוע חזק במיוחד. בא לי, בשלב הזה, לעלול על כלי שירגיש כמו אופנוע (ולא כמו קטנוע) ושיגניב אותי בלוק וב'טרטור' שלו. לכן, אם מדובר ב'עגלה' מבחינת העוצמה (ולא מבחינת השרידות שלו) - חפיף.
    van.hezkel - שתי שאלות לי אליך: א. מה ההבדל בין ה-TU לבין ה-GN חוץ מהעיצוב? ב. באיזו תדירות נאלצת לטפל בו ומה בדרך כלל היו הבעיות? לגבי הפער בין שליש לחצי - i know your pain.


  8. #8
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי idoyno צפיה בהודעה

    לא מחפש אופנוע חזק במיוחד. בא לי, בשלב הזה, לעלול על כלי שירגיש כמו אופנוע (ולא כמו קטנוע) ושיגניב אותי בלוק וב'טרטור' שלו.


    [/RIGHT]
    לי נשמע שרויאל אינפילד יתאים בול. בתקציב שלך תוכל למצוא כלי מ- 2010
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  9. #9
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי idoyno צפיה בהודעה
    תודה על התגובות.

    KKatkov
    - לא מחפש אופנוע חזק במיוחד. בא לי, בשלב הזה, לעלול על כלי שירגיש כמו אופנוע (ולא כמו קטנוע) ושיגניב אותי בלוק וב'טרטור' שלו. לכן, אם מדובר ב'עגלה' מבחינת העוצמה (ולא מבחינת השרידות שלו) - חפיף.
    van.hezkel - שתי שאלות לי אליך: א. מה ההבדל בין ה-TU לבין ה-GN חוץ מהעיצוב? ב. באיזו תדירות נאלצת לטפל בו ומה בדרך כלל היו הבעיות? לגבי הפער בין שליש לחצי - i know your pain.

    ההבדלים ממה שזכור לי זה עיצוב שונה של לו"ש, כשבTU נעדר מד-סל"ד. מידת צמיג אחורי שונה, אם זכרוני איני מטעה, בTU תמצא חישוק 17 לעומת 16 בGN. מושב מורכב מעט מרווח יותר. נושא העיצוב מביא איתו גם תנוחה מעט שונה, כשבGN הכידון לוקח אותך טיפונת אחורה לתנוחה מעט קרוזרית, ואילו הTU מקטין את זווית הישיבה אל האנך.

    לא הייתה באמת תדירות טיפולים, כי לא היו הרבה תיקונים. כמובן ששימון שרשרת הוא ע"פ תכיפות הרכיבה שלך, כנ"ל לגבי החלפת שמן.
    צרות שאני נתקלתי בהם היו מנוע שדומם את עצמו בתקופה הקרה של השנה בנסיעות מעל 70-80 קמ"ש - פתרתי בעיה זו עלידי ניקוי קרבורטור והחלפת פלאג (עד היום אני לא בטוח מי מהשניים הוא זה שעשה את העבודה).
    צמת חשמל שקיצרה, ככל הנראה בגלל אילתור של בעלים קודמים. הפעם לקחתי את הכלי למוסך, שמה 'רצו על החוטים' ופתרו את הבעיה. מחיר התיקון - כשעת עבודה של מכונאי.
    הTU ספג את החבטות שלו, ובכל פעם נשבר מאותת. המזל - חלפים בשפע בכל פירוקייה, ובאינטרנט בכלל.. לא היה לי סבלנות לחכות למשלוחים ברשת, ואני זוכר שקניתי בכל פעם מאותת אחד בעלויות של 50-70 שקלים.
    במהלך 4 השנים שהאופנוע היה ברשותי, החלפתי לו מצבר אחרי שימוש של כ3.5 שנים, ועוד שבועיים עקשנים\עצלים של הנעות בדרדור. מצבר 'יבש' - 500 ש"ח.
    צמיגים - החלפתי פעמיים צמיג אחורי [אגב, מדובר פה על אופנוע עם פנימיות.. התייבשו ונסדקו אצלי אחרי כשנתיים. החלפת קדמי ואחורי - כ120 שקלים] בגלל המראה המטריד שלו - הוא קיבל 'לוק קובייתי', כמו שהפנצ'רמאעכר קרא לזה. ראיתי אותו דבר אצל רוכב GN נוסף. השמועה אומרת שזה קשור לאופי הרכיבה.
    חוץ מזה - למיטב זכרוני, לא נתקלתי בתקלות נוספות באופנוע.

    נורא כיף להרכיב ולפרק אותו. סתם ככה, בשבת, בשביל הכיף..

    רכשתי אותו בעבור 12 וחצי אלף שקלים. היום, מחיר מעט גבוהה לטעמי, אם כי האופנוע שירת אותי מאוד מאוד נאמנה. אז, בתור האופונע הראשון של חייל משוחרר, היה שווה כל שקל.
    דעתי היא - שאם לנסות לחקות את רוח השובבות והפזיזות, שבכל דור נראת כאילו בדור הקודם הלך הרוחות היה מתירני ופזיז למדי, אז שווה ללכת על הGN, ולהימנע רגע מכל מיני כלים מוזרמי אלקטרוניקה, מוזרקי נתונים..

    תחשוב על זה :]
    נערך לאחרונה על ידי van.hezkel; 24-01-2017 בשעה 00:39.

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    לי נשמע שרויאל אינפילד יתאים בול. בתקציב שלך תוכל למצוא כלי מ- 2010
    +1

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    לי נשמע שרויאל אינפילד יתאים בול. בתקציב שלך תוכל למצוא כלי מ- 2010
    אנפילד אומר תוספת של 1000 שקל לביטוח.
    אני לא ממש עוקבת אחרי השוק מאז שמכרתי את שלי, המחירים שלהם באמת צנחו עד כדי כך? 15 אלף נשמע לי קצת נמוך.

    מצד שני, מבחינת הדרישות נטו, לגמרי אנפילד. הייתי שלוש שנים על כזה, היה תענוג

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי van.hezkel צפיה בהודעה
    אמנם ER יעשה עבודה טובה יותר, אבל הוא קורע את הכיס בביטוח החובה.
    עדות על עצמי - לאחר שנגנב ממני TU שנתון 96, החלטתי ללכת על הER. לאופי השימוש שלי, בתור ירושלמי, הER כבד מדי, צריכת דלק מוגברת [18-20 ק"מ לליטר לעומת 25-26 בסוזוקי], עם עודף מרץ, לא נוח לרדת איתו לשבילים במושבים שסובבים את ירושלים, והכי מפריע לי זה הביטוח היקר, כאשר אני מבחינתי נשארתי במשבצת של רוכב A1 אבל הקטגוריה בביטוח עוברת לנפח גבוהה. לצרכיי, הTU ענה בול - מושך ויזואלית, רכיבה רגועה, יכולת הרכבה סבירה, אחלה משקל בשביל לרדת איתו לשבילים ואפילו נסיעות בינעירוניות לערים הסמוכות.
    בהתחשב בעבודה שכאן, ירושלים והסביבה, 'סופה של ירידה בעלייה תחילה', אני חושב שאיזור מישור החוף, השטוח להחריד [מצטער שהירושלמיות שלי נוטפת מכל מילה], אפילו יקל עוד יותר על ההתניידות עם הדגמים האלו של סוזוקי.

    לפות"ש - בעיניי, אם הGN\CB קרצו לך, לך על זה. קח בחשבון שההתעסקות עם הכלי קיימת מדי פעם, ובסך הכל היא זולה מהניסיון שלי, אך כן נדרש זמן. הבעיות שהיו לי ב4 שנים על הTU דרשו כל פעם פינוי של שבת מתוכניות, תכנון מקדים של חלפים, שישיית גולדסטאר [חשוב מאוד לשים לב שלא קונים חצאים, כי זה עושה את זה מסורבל מדי..] ועוד זוג ידיים מנוסות מומלץ!

    כיום אני מתעורר בבוקר ומניע עם צ'וק ER שנוסע לי מהר מדי בין רמזורים.

    בהצלחה
    מבסוט בשבילך - אבל לא יכול להבין אותך.
    עוד 100-120 שקל בחודש זה "קריעה בכיס"? זה מחיר של יציאה אחת לפאב.
    בתמורה מקבלים יכולת בינעירונית, נוחות משופרת, ואורך חיים כפול למנוע (כי מגלים מצבים נוספים לידית הגז חוץ מ ON ו-OFF).
    צריכת הדלק היא גם פונקציה של סגנון רכיבה. GS500 הראה אצלי באופן עקבי 1/22, בשיוט על 110-120 - אחרי שכיוונתי לו שסתומים וקרבורטורים. תשייט במהירויות האלה עם GN - אני בספק שתראה צריכה טובה בהרבה... לפני שייתפס לו המנוע.

    אני מתנצל מראש אם אני פוגע במישהו - אבל בעיני, GN לא ראוי להיקרא אופנוע בכלל. זה קטנוע עם הילוכים, מאין וספה PX שלא ניתן להצמיד עליה את הברכיים. אין לו מתלים, אין לו ברקסים, אין לו מנוע ואין לו שלדה. XEVO250 מראה לו את האגזוז בזינוק, במהירות סופית ואפילו בכביש מפותל. אז מה בדיוק "אופנוע" בו?

    כשאפשר לקנות ק.ט.מ דיוק 200 משומש בקצת יותר מ-10K, אני לא מבין איך אפשר לרצות לקנות GN.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #13
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אבל בעיני, GN לא ראוי להיקרא אופנוע בכלל. זה קטנוע עם הילוכים... XEVO250 מראה לו את האגזוז בזינוק, במהירות סופית ואפילו בכביש מפותל. אז מה בדיוק "אופנוע" בו?
    כשאפשר לקנות ק.ט.מ דיוק 200 משומש בקצת יותר מ-10K, אני לא מבין איך אפשר לרצות לקנות GN.
    לכאורה, אתה מגבה את העמדה שלך בנתונים אובייקטיבים (שאבסלוטית הם נכונים), אבל תוך כדי קריאה עולה לי המחשבה שייתכן והשוואה זו "מפספסת" את הנקודה, אם יש כזו בכלל, והשאלה שהעלה פות"ש. לי אישית קשה להתעלם מההתייחסות הרגשית בכל שיקול קניית אופנוע באופן כללי, ובמיוחד בשרשור הספציפי הזה, שבו אחד הקריטריונים המרכזיים הוא "ריגוש" כפי שהוזכר.
    אפשר למצוא המון חן ונוסטלגיה בכלים ישנים "נחותים" בכל פרמטר, שמחזירים אותנו לחוויה מאוד ראשונית, בלתי אמצעית ולא מתווכת ע"י שומרי סף אלקטרוניים. וזה לגמרי מובן.
    לפני כמה שבועות, יצא לי לרכב על ב.מ.וו R90 מודל 74', שהוא בצורה כזו או אחרת הסבא-רבא של האופנוע המודרני שאני רוכב עליו היום. הוא נחות גם בכל פרמטר: לא בולם, לא סופג ונמרח בסיבובים, אבל זו הייתה חוויה מטלטת, בהמון מובנים, ולגמרי מחוללת המון רגש. לא בטוח בכלל אם ארוץ מחר לחפש לי אחד כזה לשיפוץ ושימור, אבל בהחלט מבין את המכורים לז'אנר.
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    לכאורה, אתה מגבה את העמדה שלך בנתונים אובייקטיבים (שאבסלוטית הם נכונים), אבל תוך כדי קריאה עולה לי המחשבה שייתכן והשוואה זו "מפספסת" את הנקודה, אם יש כזו בכלל, והשאלה שהעלה פות"ש. לי אישית קשה להתעלם מההתייחסות הרגשית בכל שיקול קניית אופנוע באופן כללי, ובמיוחד בשרשור הספציפי הזה, שבו אחד הקריטריונים המרכזיים הוא "ריגוש" כפי שהוזכר.
    אפשר למצוא המון חן ונוסטלגיה בכלים ישנים "נחותים" בכל פרמטר, שמחזירים אותנו לחוויה מאוד ראשונית, בלתי אמצעית ולא מתווכת ע"י שומרי סף אלקטרוניים. וזה לגמרי מובן.
    לפני כמה שבועות, יצא לי לרכב על ב.מ.וו R90 מודל 74', שהוא בצורה כזו או אחרת הסבא-רבא של האופנוע המודרני שאני רוכב עליו היום. הוא נחות גם בכל פרמטר: לא בולם, לא סופג ונמרח בסיבובים, אבל זו הייתה חוויה מטלטת, בהמון מובנים, ולגמרי מחוללת המון רגש. לא בטוח בכלל אם ארוץ מחר לחפש לי אחד כזה לשיפוץ ושימור, אבל בהחלט מבין את המכורים לז'אנר.
    ה-R90 הוא אופנוע גב-גבר. גם כשהוא זקן. לא איזה GN רכיכה.
    זה לא שאני שונא כלים ישנים - יש לי GPX בשיפוץ (מתמשך), דיוורז'ן 400 (במחסן, מחכה להשקעה כבדה של זמן/כסף/חשק מצידי), בנדיט 400 של חבר, ששופץ פעם אחר פעם למצב נוסע. עברו תחת ידי לא מעט נבלות, שלחלקן נקשרתי רגשית. אבל - אלה כלים, שלפחות פעם (לפני 20-25 שנה) היו מגניבים, נחשקים וכיפיים. GN לא היה כזה מעולם.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 24-01-2017 בשעה 16:26.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    9
    ציטוט נכתב במקור על ידי van.hezkel צפיה בהודעה
    ההבדלים ממה שזכור לי זה עיצוב שונה של לו"ש, כשבTU נעדר מד-סל"ד. מידת צמיג אחורי שונה, אם זכרוני איני מטעה, בTU תמצא חישוק 17 לעומת 16 בGN. מושב מורכב מעט מרווח יותר. נושא העיצוב מביא איתו גם תנוחה מעט שונה, כשבGN הכידון לוקח אותך טיפונת אחורה לתנוחה מעט קרוזרית, ואילו הTU מקטין את זווית הישיבה אל האנך.

    לא הייתה באמת תדירות טיפולים, כי לא היו הרבה תיקונים. כמובן ששימון שרשרת הוא ע"פ תכיפות הרכיבה שלך, כנ"ל לגבי החלפת שמן.
    צרות שאני נתקלתי בהם היו מנוע שדומם את עצמו בתקופה הקרה של השנה בנסיעות מעל 70-80 קמ"ש - פתרתי בעיה זו עלידי ניקוי קרבורטור והחלפת פלאג (עד היום אני לא בטוח מי מהשניים הוא זה שעשה את העבודה).
    צמת חשמל שקיצרה, ככל הנראה בגלל אילתור של בעלים קודמים. הפעם לקחתי את הכלי למוסך, שמה 'רצו על החוטים' ופתרו את הבעיה. מחיר התיקון - כשעת עבודה של מכונאי.
    הTU ספג את החבטות שלו, ובכל פעם נשבר מאותת. המזל - חלפים בשפע בכל פירוקייה, ובאינטרנט בכלל.. לא היה לי סבלנות לחכות למשלוחים ברשת, ואני זוכר שקניתי בכל פעם מאותת אחד בעלויות של 50-70 שקלים.
    במהלך 4 השנים שהאופנוע היה ברשותי, החלפתי לו מצבר אחרי שימוש של כ3.5 שנים, ועוד שבועיים עקשנים\עצלים של הנעות בדרדור. מצבר 'יבש' - 500 ש"ח.
    צמיגים - החלפתי פעמיים צמיג אחורי [אגב, מדובר פה על אופנוע עם פנימיות.. התייבשו ונסדקו אצלי אחרי כשנתיים. החלפת קדמי ואחורי - כ120 שקלים] בגלל המראה המטריד שלו - הוא קיבל 'לוק קובייתי', כמו שהפנצ'רמאעכר קרא לזה. ראיתי אותו דבר אצל רוכב GN נוסף. השמועה אומרת שזה קשור לאופי הרכיבה.
    חוץ מזה - למיטב זכרוני, לא נתקלתי בתקלות נוספות באופנוע.

    נורא כיף להרכיב ולפרק אותו. סתם ככה, בשבת, בשביל הכיף..

    רכשתי אותו בעבור 12 וחצי אלף שקלים. היום, מחיר מעט גבוהה לטעמי, אם כי האופנוע שירת אותי מאוד מאוד נאמנה. אז, בתור האופונע הראשון של חייל משוחרר, היה שווה כל שקל.
    דעתי היא - שאם לנסות לחקות את רוח השובבות והפזיזות, שבכל דור נראת כאילו בדור הקודם הלך הרוחות היה מתירני ופזיז למדי, אז שווה ללכת על הGN, ולהימנע רגע מכל מיני כלים מוזרמי אלקטרוניקה, מוזרקי נתונים..

    תחשוב על זה :]
    שבית אותי

אשכולות דומים

  1. מספר שאלות בקשר למיגון מפני גנבות
    על ידי Luckyklein בפורום פורום ציוד
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 04-08-2016, 01:28
  2. למכירה: suzuki gn250 1995
    על ידי Eli777 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 20-04-2016, 02:32
  3. Kle500 -מספר שאלות
    על ידי Busy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 27-02-2016, 10:06
  4. מספר שאלות על ההילוכים
    על ידי ducati boy בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 15-11-2015, 08:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO