ציטוט נכתב במקור על ידי van.hezkel צפיה בהודעה
אמנם ER יעשה עבודה טובה יותר, אבל הוא קורע את הכיס בביטוח החובה.
עדות על עצמי - לאחר שנגנב ממני TU שנתון 96, החלטתי ללכת על הER. לאופי השימוש שלי, בתור ירושלמי, הER כבד מדי, צריכת דלק מוגברת [18-20 ק"מ לליטר לעומת 25-26 בסוזוקי], עם עודף מרץ, לא נוח לרדת איתו לשבילים במושבים שסובבים את ירושלים, והכי מפריע לי זה הביטוח היקר, כאשר אני מבחינתי נשארתי במשבצת של רוכב A1 אבל הקטגוריה בביטוח עוברת לנפח גבוהה. לצרכיי, הTU ענה בול - מושך ויזואלית, רכיבה רגועה, יכולת הרכבה סבירה, אחלה משקל בשביל לרדת איתו לשבילים ואפילו נסיעות בינעירוניות לערים הסמוכות.
בהתחשב בעבודה שכאן, ירושלים והסביבה, 'סופה של ירידה בעלייה תחילה', אני חושב שאיזור מישור החוף, השטוח להחריד [מצטער שהירושלמיות שלי נוטפת מכל מילה], אפילו יקל עוד יותר על ההתניידות עם הדגמים האלו של סוזוקי.

לפות"ש - בעיניי, אם הGN\CB קרצו לך, לך על זה. קח בחשבון שההתעסקות עם הכלי קיימת מדי פעם, ובסך הכל היא זולה מהניסיון שלי, אך כן נדרש זמן. הבעיות שהיו לי ב4 שנים על הTU דרשו כל פעם פינוי של שבת מתוכניות, תכנון מקדים של חלפים, שישיית גולדסטאר [חשוב מאוד לשים לב שלא קונים חצאים, כי זה עושה את זה מסורבל מדי..] ועוד זוג ידיים מנוסות מומלץ!

כיום אני מתעורר בבוקר ומניע עם צ'וק ER שנוסע לי מהר מדי בין רמזורים.

בהצלחה
מבסוט בשבילך - אבל לא יכול להבין אותך.
עוד 100-120 שקל בחודש זה "קריעה בכיס"? זה מחיר של יציאה אחת לפאב.
בתמורה מקבלים יכולת בינעירונית, נוחות משופרת, ואורך חיים כפול למנוע (כי מגלים מצבים נוספים לידית הגז חוץ מ ON ו-OFF).
צריכת הדלק היא גם פונקציה של סגנון רכיבה. GS500 הראה אצלי באופן עקבי 1/22, בשיוט על 110-120 - אחרי שכיוונתי לו שסתומים וקרבורטורים. תשייט במהירויות האלה עם GN - אני בספק שתראה צריכה טובה בהרבה... לפני שייתפס לו המנוע.

אני מתנצל מראש אם אני פוגע במישהו - אבל בעיני, GN לא ראוי להיקרא אופנוע בכלל. זה קטנוע עם הילוכים, מאין וספה PX שלא ניתן להצמיד עליה את הברכיים. אין לו מתלים, אין לו ברקסים, אין לו מנוע ואין לו שלדה. XEVO250 מראה לו את האגזוז בזינוק, במהירות סופית ואפילו בכביש מפותל. אז מה בדיוק "אופנוע" בו?

כשאפשר לקנות ק.ט.מ דיוק 200 משומש בקצת יותר מ-10K, אני לא מבין איך אפשר לרצות לקנות GN.