
נכתב במקור על ידי
van.hezkel
אמנם ER יעשה עבודה טובה יותר, אבל הוא קורע את הכיס בביטוח החובה.
עדות על עצמי - לאחר שנגנב ממני TU שנתון 96, החלטתי ללכת על הER. לאופי השימוש שלי, בתור ירושלמי, הER כבד מדי, צריכת דלק מוגברת [18-20 ק"מ לליטר לעומת 25-26 בסוזוקי], עם עודף מרץ, לא נוח לרדת איתו לשבילים במושבים שסובבים את ירושלים, והכי מפריע לי זה הביטוח היקר, כאשר אני מבחינתי נשארתי במשבצת של רוכב A1 אבל הקטגוריה בביטוח עוברת לנפח גבוהה. לצרכיי, הTU ענה בול - מושך ויזואלית, רכיבה רגועה, יכולת הרכבה סבירה, אחלה משקל בשביל לרדת איתו לשבילים ואפילו נסיעות בינעירוניות לערים הסמוכות.
בהתחשב בעבודה שכאן, ירושלים והסביבה, 'סופה של ירידה בעלייה תחילה', אני חושב שאיזור מישור החוף, השטוח להחריד [מצטער שהירושלמיות שלי נוטפת מכל מילה], אפילו יקל עוד יותר על ההתניידות עם הדגמים האלו של סוזוקי.
לפות"ש - בעיניי, אם הGN\CB קרצו לך, לך על זה. קח בחשבון שההתעסקות עם הכלי קיימת מדי פעם, ובסך הכל היא זולה מהניסיון שלי, אך כן נדרש זמן. הבעיות שהיו לי ב4 שנים על הTU דרשו כל פעם פינוי של שבת מתוכניות, תכנון מקדים של חלפים, שישיית גולדסטאר [חשוב מאוד לשים לב שלא קונים חצאים, כי זה עושה את זה מסורבל מדי..] ועוד זוג ידיים מנוסות מומלץ!
כיום אני מתעורר בבוקר ומניע עם צ'וק ER שנוסע לי מהר מדי בין רמזורים.
בהצלחה