תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: נינג'ה 300 "קופץ" בסגירת מצערת

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    3

    נינג'ה 300 "קופץ" בסגירת מצערת

    אהלן חברה, אשמח לעזרה.
    כשאני רוכב, לא משנה עד כמה בעדינות אני סוגר את המצערת, ברגע שאני מגיע לסגירה מלאה האופנוע מגיב במין האטת מנוע ממש חדה שמרגישה לי ממש קיצונית וחזקה יותר ממה שאמור להיות.
    כנל גם בפתיחת מצערת אחרי האטת מנוע, לא משנה עד כמה עדין אני פותח את המצערת, האופנוע מגיב מאוד בחדות ו"קופץ" ואז עובר לתאוצה תקינה. זה קורה רק במצבים שאני סוגר את המצערת עד הסוף.
    רכבתי על אופנוע זהה של חבר והכל הרגיש לי חלק וכשהייתי עדין עם המצערת היא נפתחה לאט ובהדרגה ובלי קפיצות, מה יכולה להיות הבעיה?
    תודה מראש.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    זה נשמע כמו שרשרת לא מתוחה, או במקרה נדיר בעיה במערכת הזרקה.

    תבדוק את מתיחות השרשרת ואם צריך תבצע מתיחה לפי הוראות היצרן.
    אם עדיין הבעיה קיימת, עדיף לקפוץ למוסך לבדוק היטב במה מדובר.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    זה נשמע כמו שרשרת לא מתוחה, או במקרה נדיר בעיה במערכת הזרקה.

    תבדוק את מתיחות השרשרת ואם צריך תבצע מתיחה לפי הוראות היצרן.
    אם עדיין הבעיה קיימת, עדיף לקפוץ למוסך לבדוק היטב במה מדובר.
    למרות שזה יכול להיות שרשרת לא מתוחה נכון מצערת "רגיזה" זה לא נדיר ולא מצביעה על בעיה במערכת ההזרקה, ישנם הרבה אופנועים שמה לעשות המהנדסים עשו חרא עבודה והאופנוע מגיב בצורה לא לנארית לכל לחיצת מצערת, דווקא באופנועים מהשנים האחרונות המצב השתפר קצת.

  4. #4
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2017
    הודעות
    3
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    זה נשמע כמו שרשרת לא מתוחה, או במקרה נדיר בעיה במערכת הזרקה.

    תבדוק את מתיחות השרשרת ואם צריך תבצע מתיחה לפי הוראות היצרן.
    אם עדיין הבעיה קיימת, עדיף לקפוץ למוסך לבדוק היטב במה מדובר.
    השרשרת שלי באמת לא מתוחה מספיק, וחשבתי שזאת יכולה להיות הבעיה אבל החלטתי להתייעץ בכל זאת.
    אפשר לבצע מתיחה לשרשרת גם בלי ג'ק מרוצים? או שזה יותר בעייתי אם הגלגל האחורי לא נמצא באוויר?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    למרות שזה יכול להיות שרשרת לא מתוחה נכון מצערת "רגיזה" זה לא נדיר ולא מצביעה על בעיה במערכת ההזרקה, ישנם הרבה אופנועים שמה לעשות המהנדסים עשו חרא עבודה והאופנוע מגיב בצורה לא לנארית לכל לחיצת מצערת, דווקא באופנועים מהשנים האחרונות המצב השתפר קצת.
    זה נינג'ה של שנת 2014 ככה שלא יודע עד כמה זה הגיוני בעיה בהזרקה באופנוע בן פחות משלוש שנים, אבל הכל יכול להיות.
    אתחיל ממתיחת שרשרת ואז נראה.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    למרות שזה יכול להיות שרשרת לא מתוחה נכון מצערת "רגיזה" זה לא נדיר ולא מצביעה על בעיה במערכת ההזרקה, ישנם הרבה אופנועים שמה לעשות המהנדסים עשו חרא עבודה והאופנוע מגיב בצורה לא לנארית לכל לחיצת מצערת, דווקא באופנועים מהשנים האחרונות המצב השתפר קצת.
    אכן אמנם הגזמתי בתיאור הנדיר...שכן יש אופנועים כמו ה- MT 09 שידועים בתגובת מצערת רגיזה איך שיצאו מהמפעל.
    אך בהנחה הוא רכב על כלי זהה של חבר כנראה שהוא היה אמור להרגיש את אותה תחושה, כמובן אם זה אותו שנתון.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 08-01-2017, 11:47
  2. תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 26-09-2016, 16:15
  3. (כ"ע) מבקש יעוץ ומתלבט בין נינג'ה 300\250 או cbr250.
    על ידי בן. בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-07-2016, 15:47
  4. תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 03-04-2016, 21:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO