זה נשמע כמו שרשרת לא מתוחה, או במקרה נדיר בעיה במערכת הזרקה.
תבדוק את מתיחות השרשרת ואם צריך תבצע מתיחה לפי הוראות היצרן.
אם עדיין הבעיה קיימת, עדיף לקפוץ למוסך לבדוק היטב במה מדובר.
אהלן חברה, אשמח לעזרה.
כשאני רוכב, לא משנה עד כמה בעדינות אני סוגר את המצערת, ברגע שאני מגיע לסגירה מלאה האופנוע מגיב במין האטת מנוע ממש חדה שמרגישה לי ממש קיצונית וחזקה יותר ממה שאמור להיות.
כנל גם בפתיחת מצערת אחרי האטת מנוע, לא משנה עד כמה עדין אני פותח את המצערת, האופנוע מגיב מאוד בחדות ו"קופץ" ואז עובר לתאוצה תקינה. זה קורה רק במצבים שאני סוגר את המצערת עד הסוף.
רכבתי על אופנוע זהה של חבר והכל הרגיש לי חלק וכשהייתי עדין עם המצערת היא נפתחה לאט ובהדרגה ובלי קפיצות, מה יכולה להיות הבעיה?
תודה מראש.
זה נשמע כמו שרשרת לא מתוחה, או במקרה נדיר בעיה במערכת הזרקה.
תבדוק את מתיחות השרשרת ואם צריך תבצע מתיחה לפי הוראות היצרן.
אם עדיין הבעיה קיימת, עדיף לקפוץ למוסך לבדוק היטב במה מדובר.
השרשרת שלי באמת לא מתוחה מספיק, וחשבתי שזאת יכולה להיות הבעיה אבל החלטתי להתייעץ בכל זאת.
אפשר לבצע מתיחה לשרשרת גם בלי ג'ק מרוצים? או שזה יותר בעייתי אם הגלגל האחורי לא נמצא באוויר?
זה נינג'ה של שנת 2014 ככה שלא יודע עד כמה זה הגיוני בעיה בהזרקה באופנוע בן פחות משלוש שנים, אבל הכל יכול להיות.
אתחיל ממתיחת שרשרת ואז נראה.