תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: cb500f - איך החיים איתו בנסיעות ארוכות ?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643

    cb500f - איך החיים איתו בנסיעות ארוכות ?

    שלום חברים,

    אני צריך את עזרת החברים שיש להם cb500f.

    אני בודק אפשרות לרכוש כזה, והצרכים שלי הם בעיקר נסיעת חוץ לעיר (עליות לירושלים).

    איך הוא בנסיעות כאלה ? מיגון רוח משודרג הופך אותו ל cb500x ?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    במקור, ללא מיגון רוח - זוועה.
    מיגון רוח ישפר את המצב. עדיין, לדעתי האישית זה הדגם הפחות-מוצלח בסדרה.
    הרשמים שלי מהסדרה - כאן:
    http://www.doogigim.co.il/?p=5132
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    קראתי.
    אחלה כתבה.
    תודה !

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    אני בעליו של F מודל 2016.
    לי יש דעה שונה מזו של קוסטה.
    ראשית - מבחינת מראה אני מעדיף נייקדים על פיירינג ואדוונצ'רים. ריבוי הפלסטיקים והקשקושים פוגם לדעתי במראה של אופנוע, מעדיף מראה נקי ופשוט.
    שנית - ב-2016 הונדה שיפרו את המראה של ה-F שאכן היה די סתמי לפני כן, ובעיני הוא יפהפה עכשיו.
    אני מסכים שחוסר מיגון הרוח הוא בעייתי מעל 130 קמ"ש (לא שאי פעם רכבתי במהירות כזו...) אבל לא בלתי נסבל. אני גם לא חושב שה-F שונה מכל נייקד אחר מבחינה זו. חוץ מזה שתמיד ניתן להוסיף מיגון רוח.
    לדעתי אתה צריך לשאול את עצמך שתי שאלות:
    א. האם אתה מתכוון לרכוב במהירויות ממש (אבל ממש) גבוהות
    ב. האם אתה אוהב נייקדים
    אם התשובות הן לא וכן - אז ה-F זו אופציה טובה מאוד לדעתי. אחרת כנראה שעדיף לך לחפש אלטרנטיבה.

  5. #5
    Member הסמל האישי של Mill3r
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    150
    אמנם רכבתי עליו פעם אחת ברכיבת מבחן אבל הוא מגיע (אני שוקל מעל 90) ל173 על השעון, לא יצא לסחוט יותר מזה ממנו.
    כבעלים של נייקד שגר באילת ועולה לצפון ולמרכז לא מעט אני לא סובל ללא מיגון רוח.
    זה עניין אינדיבידואלי לחלוטין.

    אני לא אהבתי את ההילוך הראשון שלו שהיה קצר עד רמה של גיכוך אבל מעבר לזה המנוע היה חלק ונעים ודי זריז.
    אני אישית הייתי קונה את הX.
    לדעתי הדגם הכי מוצלח מסדרת ה500 של הונדה.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    ההילוך הראשון באמת לא נחמד, השני קצת יותר נחמד, משלישי ומעלה חלק
    אני נוסע כל יום 24 ק"מ (לכל כיוון) עובר את שדה התעופה בן גוריון, הרוחות שם מאוד חזקות, זה מאוד מורגש אבל לגמרי אינדיבידואלי.
    פחות מתחבר לאדבנצ'רים (ע"ע X)

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    אני בעלים של 500X. נהדר לנסיעות ארוכות, ישיבה זקופה, המגן רוח אפשר להרים קצת והמושב די נעים, הוספתי ספוג אצל רפד. נסיעה לאילת עם הפסקה במיצפה ללא שום בעיה.
    החלפתי את הגלג"ש קדמי ל16 שניים וגם הראשון הפך להית נעים וגם הספידומטר מראה מהירות אמיתית ולא 10 קמ"ש פחות.
    ממליץ בחום!
    אבל אין כמו נסיעת מבחן, בסוכנות בת"א אפשר לקחת לחצי שעה, לצאת לכביש 1 ולנסות...

אשכולות דומים

  1. מי מכיר את en500 ויודע מה איתו?
    על ידי ItayK בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 10-04-2018, 15:19
  2. סוזוקי אינאזומה - איך החיים איתו?
    על ידי audiR8 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 23:33
  3. אהלן, יש לי גו פרו 4 וחשבתי להתחיל לרכב איתו
    על ידי maor בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-04-2016, 14:37
  4. קופא מקור בנסיעות, עזרה?
    על ידי dor1987 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-12-2015, 18:11
  5. Buff לקיץ - המלצות? עד כמה חם איתו?
    על ידי sweet bamba בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-06-2015, 10:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO