[QUOTE=swiv;87372]תודה על הפירוט

ציטוט נכתב במקור על ידי swiv צפיה בהודעה
תודה על הפירוט!
כמה שאלות,
1. מה תמחור הטיפולים הבאים? 5000, 10000 ?
ברמת עיקרון לפי הספר טיפולים שלהם טיפול 5000 עולה 590 וטיפול 10000 עושה 790
אני לא יודע עד כמה זה מדוייק אבל זה הסכום פחות או יותר.
2. שאתה אומר ברקסים חלשים מה הכוונה? מאיזה מהירויות אתה בולם? בלימה בכל מהירות היא חלשה? איך אתה מתנהל עם זה? הרי סוף כל סוף אתה בולם.
ברמת העיקרון אני יכול להשוות את הבלימה לs3 125 שהיה לי לפני,וההבדל הוא עצום.
אני משתמש הרבה בבלימת מנוע גם ואז אני מצליח להתאזן יחסית,אבל במקרה ואני יצטרך בלימת חירום גם במהירות נמוכה רוב הסיכויים או שאני יצליח לברוח או שאני ימצא את עצמי בתוך פגוש של רכב.
אבל בנהיגה שקולה ובלי האצות מיותרות בין מכוניות אפשר בהחלט להסתדר.
3. האם לידעתך יש אפשרות להוסיף לו ארגז?
האמת שכן אפשר להוסיף לו ארגז ואפילו יש קיט מוכן לדגם הזה של מזוודות צד,והאמת זה נראה ממש טוב עליו.
4. האם סה"כ אתה אישית מרוצה ממנו?
אישית חוץ מהכוח(אבל ככה זה בכל 250)אני מבסוט עליו לגמרי,לדעתי הוא אופציה מצויינת לתחום נפחים של 250 גם מבחינת מחיר,גם מבחינת גודל וגם מבחינת איך שהוא מגיע מהחברה(צמיגי מצלר,בולם קדמי הפוך).
5. תן לנו תמונות קצת ..
ציטוט נכתב במקור על ידי almooog101 צפיה בהודעה
תודה רבה על המידע!
אשמח גם לתמונות.
ברשותך גם לי יש מספר שאלות:
באילו מהירויות בכביש מהיר הוא נוח לשיוט ומה המהירות המקסימלית ש"לכאורה" הגעת אלייה ואיך הרגישה?
לכאורה הצלחתי להגיע איתו ל155 קמש
ברמה העקרונית אני נוסע איתו לרוב בבין עירוני ב120-130 והוא עושה את זה בכיף בטור 7.5-8
מצטרף לשאלה על הברקסים.
עניתי למעלה
בשורה התחתונה האם אתה ממליץ עליו מאשר האלטרנטיבות בשוק?
אומנם האופנוע מגיע בלי abs בסטנדרט,אבל גם עד עכשיו לא ברכב ולא באופנוע לא היה לי abs ככה שאני לא מרגיש חיסרון כלשהוא,מה גם שכיף לפעמים באופן מבוקר לנעול אחורי ולהחליק קצת חחח
מבחינת שאר המתחרים שלו הוא יותר זול בכמה אלפים,וגם הוא הרגיש לי הכי נוח מבחינת הגודל שלו,עשיתי נסיעה על הנינגה והזד 250 וזה ממש הרגיש לי כאילו אני נוסע עם אופניים והדיוק גם הרגיש לי די קטן.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk