הבעיות החלו לאחר הטיפול?
אוקיי אני אעשה קצת סדר כדי שנלך בכיוון הנכון.
אני אתחיל במקרה שהיה לי לפני כחודש, הכלי עבר טיפול - כמובן שבשמנים קסטרול מוטול פלאג NGK ופילטר אוויר מקורי. לאחר בטיפול הקטנוע התחיל לגמגם בסל"ד גבוה. מסתבר שזה היה מהבית פילטר אויר והוחלף לחדש. הפילטר אויר המקורי אולי בשני מילימטר לא תואם את התיבה. נתחיל בזה. לפני כן כדי לאתר את הבעיה הקרבורטור נפתח ע"י מכונאי מוסמך בדק את המחט והיא תקינה לגמרי, החזיר ואטם שוב חזרה. הדיזות נוקו והמצוף תקין- לא שבור ומן הסתם אם הוא הסתכל כנראה שהיה גם בגובה הנכון לפי שהוא סגר.זהו בעיקרון הכלי אצלי לא הרבה זמן .
עוד משהו שנראה לי קצת מוזר - הטורים של הכלי גבוהים לפי מה שאני מרגיש, זאת אומרת כשאני מניע את הכלי הוא פתאום מתחיל לעלות על טורים גבוהים והגלגל מתחיל להסתובב לבד(בחלק מן המקרים).וכשאני עומד ברמזור כאילו הצוק מתחיל לעבוד ועולה שוב על טורים גבוהים , רק לאחר נסיעה יחסית ארוכה של 20 ק"מ הוא יורד מהמצב הזה.
פילטר דלק הוחלף והמניפולד נראה תקין לגמרי.
הבעיות החלו לאחר הטיפול?
אז אני לא מבין, אם היית מזמין שיפוצניק אלייך הביתה לצבוע את הקיר, והיה צביעה לא טובה, לא היית דורש שיבוא אלייך ויתקן? אם אתה נכנסת למוסך, הכלי יצא לא תקין, שילמת ממיטב כספך. למה לא חזרת אליו שיתקן?