ח'ברה תעזבו את הילד /מארקז בשקט.
הילד בן 24.
עתידו עוד לפניו. את השגיאות בהתאמת צמיג כולם עושים ויעשו.
היריבות מול הדוקטור היא ספורטיבית בלבד.
מי שהגיע 4 היום יחזור להיות 1 מחר.
צאו' עד ארגנטינה.
.
 
			
			איזו שליטה, איזו נפילה... סיבוב 7 גמר לי את כל הציפיות למירוץ /=
בולמי קרבון וגשם לא תוצאה טובה...
רוסי היה על medium rear נכון? כל המירוץ הגלגל שלו העלה עשן מרוב שהוא האיץ כמו מטורף. מה היה קורה ב soft rear? היה מתפוצץ?
מארקז כרגיל שחצן גם בנהיגה שלו, מי בוחר Front soft במסלול רטוב? מזלו שלא היה בין הנופלים.
רוסי חטף פצצה בתחילת המירוץ, מעניין אם יהיה על זה משפט.
על דבר דומה מרקו סימונצ'לי נשפט חמורות אחרי שמארקז (אם אני לא טועה) התבכיין מול וועדת הבטיחות של Motogp - ואגב עשה אותו הדבר באחד המירוצים האחרונים של אותה עונה למרקו.
(כבר אמרתי שאני לא אוהב את האישיות שלו?)
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
 
			
			ח'ברה תעזבו את הילד /מארקז בשקט.
הילד בן 24.
עתידו עוד לפניו. את השגיאות בהתאמת צמיג כולם עושים ויעשו.
היריבות מול הדוקטור היא ספורטיבית בלבד.
מי שהגיע 4 היום יחזור להיות 1 מחר.
צאו' עד ארגנטינה.
.
ואני רק עוד מילה על אלייש, הבכור למשפחת אספרגרו...
אחרי הכתף הקרה מסוזוקי, הוא חוזר לאפריליה (כור מחצבתו) ומתברג גבוה גבוה.
עם אופנוע מפעל שנחשב קבוצה עצמאית והרבה לפני רוכבי מפעל רשמיים, כולל כל ההונדות (למעט מרקז).
בהחלט עונה של כוכבים. יש למה לצפות.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
 
			
			קארל קרצ'לו שהחליק פעמיים (בפעם הראשונה התעקם לו הכידון והתמלאה בוץ. מה שגרם למצערת להתקע ולא נשאר לו ברירה אלה ללחוץ על הברקס ולקפוץ מהאופנוע בהחלקה השניה) מאשים את החלפת הצמיגים (מקידמי קשה לבינוני) וטוען שהוא ומארק נאלצו להחליף אותם בגלל הטל על המסלול.
קשה לי להאמין שמישהו יכול להכריח את מארק לצאת עם צמיג מסוים אבל קארל אומר שהוציאו את ההחלטה מהידיים שלו.
ג'ורג (הצנון) לורנזו שסיים במקום ה11 טוען שאם הוא לא היה מפספס את הפניה הרביעית הוא היה נשאר חצי מרוץ מאחורי רוסי. בנוסף, שהתנאים הקשים של מזג האוויר (ומהירות סיבוב כדור הארץ) הטיבו עם רוסי ועוד כמה רוכבים והזיקו לו. ואני אומר שאם לסבתא היו גלגלים גם היא הייתה עוקפת את לורנזו.
בכל מיקרה וביותר רצינות, אין מה להספיד את לורנזו. יכול להיות שיקח לו קצת זמן להתרגל למפלצת האיטלקית אבל יש לי הרגשה שהוא עוד ייתן בראש העונה.
כל הכבוד לזרקו (רוכב כבוצת הלוויין של ימאהה) שאומנם היה על צמיגים רכים ונתן בראש מההתחלה בלי להתחשב בניהול צמיגים לכל המרוץ וגם החליק בסופו של דבר. אבל להוביל ככה בפער כזה עם אופנוע של כבוצת לוויין על המרוץ הראשון שלו בקטגוריה הבחירה זה מאוד מכובד.
כל הכבוד גם לאלישיה אספרגו (יש לי הרגשה טובה שאני לא כותב את השם שלו כמו שצריך) שהביא לאפריליה את המקום השישי והכי טוב שלהם בשנים האחרונות!!!.
 
			
			קו המרוץ בקאטר הוא קריטי. המדבר מאבק את המסלול רוב השנה כשבמהלך הסבב הצמיגים מנקים את קו המרוץ. אבל קצת מימינו וקצת משמאלו האספלט מלוכלך. זרקו ניצל את הצמיג האחורי הרך שלו והאחיזה המשופרת ואת כישרונו- אלוף ה Moto2 שנתיים ברצף- עד שבכניסה לפניה 2 האופנוע היה מעט מחוץ לאותו קו קריטי. בלימה. ובום לואו- סייד ללא התרעה מוקדמת. רוכב נפלא.
אחד הדוקאטים, כנראה, נכנס ברוסי בחוזקה בפניה 1 לאחר הזינוק. מעל עשרים רוכבים שמנסים להחזיק באותה פיסת אספלט ורוסי שתקוע ממש באמצע הגריד. תאונת מרוץ קלאסית שהסתיימה בטוב לשני הרוכבים.
ובחייאת, אפשר כבר להניח את סיומה של עונת 2015 על מדף ההיסטוריה.
לדיסקים מקרבון אין בעיה עם גשם. יש להם טמפרטורת עבודה גבוהה, שבגשם פשוט בלתי אפשרי להגיע אליה אלא אם אתה נוחת במטוס קרב. הבעיה לא הייתה גשם, הדחיה של המרוץ בכמעט שעה אל תוך הלילה גרמה לרכיבה בטמפרטורת סביבה ואספלט נמוכות מאלה שבהם התאמנו כל הסופ"ש. לכך גם התווסף הטל שנוהג להטביע אזורים מדבריים בשעות החשיכה.
גם דובי וגם זרקו רכבו על צמיג אחורי רך. לא פיצוצים ולא נעליים. דובי אפילו נתן בראש לרוסי שרכב עם מדיום קדימה ואחורה.
מרקז, ממש לפני הזינוק, החליף צמיג קדמי קשה בצמיג בתרכובת בינונית. כך עשה גם קראטשלאו. ושוב, הסיבה היא הטמפטורה של הסביבה והאספלט. היה חשש אמתי של מישלין שלא ניתן יהיה לחמם כנדרש צמיג בתרכובת קשה. שום שחצנות. מקצוענות.
מרקז לא רכב מעולם עם מרקו סימונצ'לי ז"ל. מרקו נהרג ב 23.10.2011 במרוץ בספנג. ב 2011 מרקז רכב ב Moto2 וכמעט סיים את הקריירה בספנג בגלל שטות של מארשלים. אבל כשלא מחבבים את מרקז מה משנה העובדות. דרך אגב, מי שהתבכיין על סימונצ'לי היה לורנזו.
ובמסלול רטוב רוכבים עם צמיגי גשם שהם כולם רכים במידה כזאת או אחרת. צמיג גשם הכי קשה עדיין יהיה רך יותר מסליקס רך.
איללכא...ובקיצור, תדייק. כי אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. השטן גם
 
			
			נכון נכון... לורנזו, הגרוע בשמרקזים.
והטמפרטורת פתיחה הייתה 22-20 מעלות. לא נראה לי שכזה קשה לשמור על טמפרטורת צמיד בכזו מהירות.
השאלה היא כמה נופלת הטמפרטורה של של האזור כל 15 דקות בממוצע באמצע המדבר שם. אני לא מאמין שבסוף המירוץ הגיעו ל 14 מעלות?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
יא אללה איך רציתי שיאנונה יתן בראש למארקז.
אבל המשוגע נשאר משוגע. חבל, היה ממש מרגש לראות סוזוקי בפודיום.
מקווה שיצליח לסיים מרוצים ולהחזיר את סוזוקי לליגה של המנצחים.
מעניין למה הונדה ממשיכים עם פדרוסה, שנראה כמו מקום 5-6 קבוע כבר כמה שנים.
לא מדגדג להם להמר על איזה צעיר שייתן בראש?
או שהם פשוט רוצים מישהו שלא ייקח נקודות ממארקז אלא יפריע לאחרים בחוד.
התחלה מעולה לעונה
 
			
			כמעט שכחתי, הסיכום הכי טוב שיש למרוצים.
https://www.youtube.com/watch?v=NQbrj5asRaw
 
			
			זה שבר אותי... שרוסי דג את המקום השלישי...
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk