
נכתב במקור על ידי
bkhunter
לא מדוייק, על היבואן להוכיח כי המוסך השני עבד לא ע"פ הוראות יצרן וזה מה שגרם ספציפית לנזק עליו אתה רוצה לקבל אחריות, כלומר אם המנוע לדוגמא נתפס ובטיפול השתמשו בפילטר או בשמן לא מתאים...זה לא מספיק להגיד שהם לא עברו הכשרה, אלה כיצד הנזק נגרם כתוצאה מחוסר הדרכה.
וכמובן שאסור ליבואן להתנער מאחריות לדוגמא מסדק בשלדה כי הטיפולים שוטפים בוצעו במוסך "לא מורשה"
תסכים איתי שיש משהו רקוב בלא לספק לשום מוסך הדרכות ולא לתת אחריות לאופנועים שטופלו במוסך ללא הדרכה.
משרד התחבורה שנים נלחם בעניין המונפול של היבואנים ..
לא מזמן יצאו תקנות חדשות שאמורות להסדיר את העניין..נחייה ונראה
חלק מהתקנות היותר מעניינות הם יבואן זעיר - כ20 רכבים בשנה
מוסך מומחה - בעצם סוג של מוסך מורשה יבואן רק מטעם משרד התחבורה, ספציפית ליצרן מסויים של רכבים, והיבואן מחוייב למוסך מומחה כמו שהוא מחוייב למוסך מורשה מטעמו
ובנוסף הסדרה של העניין של התנאים בהם מוסך יכול לקבל מוסך מורשה..ולא רק אם זה בא בטוב למושך בחוטים אצל היבואן..