ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
מבחינת טיפולים מספיק לטפל במוסך מורשה, לא חובה במוסך של מטרו.
ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
תקנה את האגזוז איפה שבא לך.

אם תתקין במקום אחר שאינו מורשה יבואן - תאבד את האחריות...




ממש לא נכון.

יש "מוסך מורשה" = מורשה משרד התחבורה, בשונה ממוסך מדרכה או חאפר שפתח "מוסך" מתחת לאיזו סככה. בקיצור עם רישיון.
ויש מוסך "מורשה יבואן" = טיפול שם מוכר ע"י היבואן כשירות מטעמו ובאחריותו.
ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
גם זה לא נכון.
"במסגרת האחריות, ההמלצה היא לטפל ברכב במוסכים המורשים על-ידי היבואן. הם מעודכנים, מצוידים באופן ייעודי ועובדים על הדגם שלכם באופן יום-יומי. עם זאת, חשוב לדעת כי טיפולים שנעשו בזמן ולפי המלצת היצרן גם במוסך מורשה משרד התחבורה (שאינו מורשה יבואן) שומרים על האחריות."

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D...%A1%D7%9A.aspx
ציטוט נכתב במקור על ידי nimi9 צפיה בהודעה
מתוך אתר משרד התחבורה (בקישור שצירפתי):



אם אני צריך להסתמך על האתר של "אוטו" מול האתר של משרד התחבורה, אני הולך עם השני.

בנוסף, היום לרוב הרכבים יש מחשב ניהול מנוע. גם ללא מעט אופנועים.
אם אתה תגע במחשב של הרכב מחוץ למוסך מורשה יבואן ותהיה לך בעיה אחר כך, הדרך משם ועד להתנערות של היבואן ממתן אחריות קצרה מאוד.

במקרה של החלפת אגזוז/סעפת וכו', זה כמעט ודאי.
ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
תשים לב שזה לא מצוין במפורש.
הדרך להתנערות של היבואן ממתן אחריות קצרה מאוד בלי קשר לכתוב.
יהיה יותר פשוט לתבוע כאשר תטפל במורשה יבואן זה בטוח,אם כי אין הבדל מפורש בציטוט של משרד התחבורה.
ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
במקרה שירצו להתנער וטיפול נעשה לא במוסך יבואן עלייך להוכיח שהמוסך עבד על פי תקנות מעודכנות של יצרן הרכב, את ההדרכה לזה חייב לבצע היבואן שיכול בקלות להוכיח שזה לא בוצע במדויק כמו שצריך ולך תחפש.

אם טיפלתי במוסך יבואן אז הטיעון לעבודה לא מקצועית יורד מהפרק אוטומטית ונשאר רק טיעון של שימוש לא סביר שזה קל יותר להוכיח שנעשה שימוש סביר

Sent from my m3 note using Tapatalk
ציטוט נכתב במקור על ידי bkhunter צפיה בהודעה
לא מדוייק, על היבואן להוכיח כי המוסך השני עבד לא ע"פ הוראות יצרן וזה מה שגרם ספציפית לנזק עליו אתה רוצה לקבל אחריות, כלומר אם המנוע לדוגמא נתפס ובטיפול השתמשו בפילטר או בשמן לא מתאים...זה לא מספיק להגיד שהם לא עברו הכשרה, אלה כיצד הנזק נגרם כתוצאה מחוסר הדרכה.
וכמובן שאסור ליבואן להתנער מאחריות לדוגמא מסדק בשלדה כי הטיפולים שוטפים בוצעו במוסך "לא מורשה"

תסכים איתי שיש משהו רקוב בלא לספק לשום מוסך הדרכות ולא לתת אחריות לאופנועים שטופלו במוסך ללא הדרכה.

משרד התחבורה שנים נלחם בעניין המונפול של היבואנים ..
לא מזמן יצאו תקנות חדשות שאמורות להסדיר את העניין..נחייה ונראה

חלק מהתקנות היותר מעניינות הם יבואן זעיר - כ20 רכבים בשנה
מוסך מומחה - בעצם סוג של מוסך מורשה יבואן רק מטעם משרד התחבורה, ספציפית ליצרן מסויים של רכבים, והיבואן מחוייב למוסך מומחה כמו שהוא מחוייב למוסך מורשה מטעמו

ובנוסף הסדרה של העניין של התנאים בהם מוסך יכול לקבל מוסך מורשה..ולא רק אם זה בא בטוב למושך בחוטים אצל היבואן..
כולכם בלבלתם אותי, אני אתן סיטואציה כדי שאוכל לקבל תשובה יותר חד משמעית,
רכשתי מערכת פול סיסטם של אקרפוביץ לצורך העניין באיביי, מכאן-
אני הולך למטרו ומבקש שיתקינו לי, תופס?
הולך למוסך מורשה יבואן ומבקש שיתקינו לי תופס?
או שפשוט מאוד בסופו של יום אם התקנתי אגזוז שלא רכשתי אצל מטרו- נדפקתי