קומפרסיה של מנוע ספורטיבי חדש היא סביב ה-200 PSI. הערך שציינת (180) - תקין.
משום שאף אחד לא מבטיח שמכשיר המדידה שלך מכוייל, והמצבר שלך חדש וטעון 100%, אז המספר עצמו פחות משנה.
יכול להיות, שעם מכשיר אחר היית מודד באותו אופנוע 170PSI, ועם המכשיר שלך, אבל עם מצבר טוב יותר - 190PSI.
הנתון הכי חשוב הוא הפרשי הלחץ בין הצילינדרים.
אם הפרשי הלחץ הינם 5% ומטה, אז המנוע ככל הנראה במצב מאוד טוב.
ממנוע עם הפרשים של מעל 10% הייתי מתרחק, אם כי לרוב זה עדיין בטווח הסביר עפ"י היצרן.

לדוגמא, אני יכול לחלוק את המספרים מהספר של הבנדיט 1200 (זה מה שאני זוכר בע"פ):
ערך נומינלי - 178PSI.
שיפוץ מנוע נדרש כאשר:
כל הצילינדרים יורדים מתחת ל-142PSI.
אחד הצילינדרים יורד מתחת ל-124PSI.
יש הפרשים של מעל 28PSI בין הצילינדרים.