
נכתב במקור על ידי
vy17206
שבוע טוב חברים,
אז היום מצאתי קצת זמן פנוי ופירקתי את כל הפיירנג והתחלתי לשבת על התקלה.
התחלתי מבית הפיוזים, שמתי לב שיש פיוז (מתח חיובי +) של הוונטה שהחוט שלו ממש היה מנותק מאחד הצמות ומלא קרוזויה.
חיברתי את החוט מחדש כמו שצריך.
בגדול נראה כאילו רק זה היה הבעיה חיברתי את הוונטה בחזרה לקונקטור שלו הנעתי את הקטנוע וחיכיתי שיתחמם אבל כדקה אחרי שהגיע מד חום לאמצע כבר
כיביתי כי חששתי שיש עוד תקלה והוונטה לא תפעל ויתחמם הקטנוע.
עם איזה מכשיר ביתי או מכשיר שניתן לקנות ניתן לבדוק את חום המנוע?? ובאיזה טמפרטורה הווטנה אמורה להיכנס לפעולה?
Tribalmistyc2 אמרת שיש מצב שהממסר לא תקין היכן הוא יושב?
ATTACH=CONFIG]729]]