תוצאות 1 עד 15 מ 36

אשכול: T-max מאוורר(וונטה) רדיאטור מחובר ישירות למצבר

תצוגה בשכבות

  1. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    הדגם שלך מוזרק,במערכות הזרקה המחשב ניהול עושה הכל ואין צורך במפסקים טרמיים הכל נעשה דרך החיישן טמפרטורה של המערכת.
    החיישן נמצא על הראש מנוע ומשדר נתונים למחשב.
    כאשר המחשב מזהה שהחיישן באזור 95-103c הוא נותן פקודה לממסר שסוגר את המעגל של הוונטה.
    מה שאתה צריך לעשות זה לבדוק אם מגיע מתח לממסר בטמפ' שציינתי ולבדוק בספר מכונאים כי אני לא יודע מה הטמפ' המדויקת.
    אם לא מגיע מתח לממסר זה יכול להעיד על תקלה בחיווט,בחיישן (יהיה מלווה בזלילת דלק) או במחשב ניהול מנוע ואם מגיע הבעיה בממסר או בחיווט שיוצא למאוורר,ממסר עולה גרושים ופשוט מאוד להחלפה.


    אז לשאלה שלך - לא.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 15-08-2015 בשעה 12:02.

אשכולות דומים

  1. צריך מטען למצבר יבש (מצבר ליתיום) של שוראי
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-02-2016, 00:32
  2. הוספת מים ירוקים למיכל עיבוי/רדיאטור
    על ידי Biker boyz בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 13:57
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 22:56
  4. טעינה חיצונית למצבר
    על ידי ronen123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-12-2015, 12:52
  5. Gpz / kle - רדיאטור זהה לחלוטין?
    על ידי odesa בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-10-2015, 15:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO