חברים תודה על הניסיון לעזור.. אציין שבלוח השעונים המד חום מנוע תקין לגמרי! ולפי הסכמה של הבדיקה שראיתי שצריך לעשות במקרה זה :
1. בדיקת תקינות מאוורר, נבדק והוא תקין
מה שנשאר בעצם או בעיה בריילי או בחיווטים או שהחיישן לא תקין. האם אני צודק?? אם החיישן הזה קשור גם למד חום מנוע בלוח שעונים אז איך בלוח המד שעונים תקין?
אני מאוד רוצה לפתור את הבעיה ודי מבאס כל פעם להדליק את הכפתור של הוונטה ולכבות מה גם שפעם אחת שכחתי את הוונטה פועלת (חניתי במקום רועש) והמצבר שבק חיים כמובן.
אבל אם אשכח להפעיל כמובן הנזק יהיה גדול יותר.



ציטוט ההודעה בתגובה