ציטוט נכתב במקור על ידי מ ו ח ס ו ן צפיה בהודעה
אתה טועה ידידי.
החיישן הזה הוא החיישן היחידי בכל מערכת הקירור של הכלי הזה.
הוא מספק מידע למחשב ההזרקה ללוח שעונים ולפעולת המאוורר.

אין שום צורך לשתול שום חיישן נוסף. במודל הישן יותר החיישן מותקן במקום שציינת.
חברים תודה על הניסיון לעזור.. אציין שבלוח השעונים המד חום מנוע תקין לגמרי! ולפי הסכמה של הבדיקה שראיתי שצריך לעשות במקרה זה :
1. בדיקת תקינות מאוורר, נבדק והוא תקין
מה שנשאר בעצם או בעיה בריילי או בחיווטים או שהחיישן לא תקין. האם אני צודק?? אם החיישן הזה קשור גם למד חום מנוע בלוח שעונים אז איך בלוח המד שעונים תקין?
אני מאוד רוצה לפתור את הבעיה ודי מבאס כל פעם להדליק את הכפתור של הוונטה ולכבות מה גם שפעם אחת שכחתי את הוונטה פועלת (חניתי במקום רועש) והמצבר שבק חיים כמובן.
אבל אם אשכח להפעיל כמובן הנזק יהיה גדול יותר.