תוצאות 1 עד 15 מ 36

אשכול: T-max מאוורר(וונטה) רדיאטור מחובר ישירות למצבר

תצוגה בשכבות

  1. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    שבוע טוב חברים,
    אז היום מצאתי קצת זמן פנוי ופירקתי את כל הפיירנג והתחלתי לשבת על התקלה.
    התחלתי מבית הפיוזים, שמתי לב שיש פיוז (מתח חיובי +) של הוונטה שהחוט שלו ממש היה מנותק מאחד הצמות ומלא קרוזויה.
    חיברתי את החוט מחדש כמו שצריך.
    בגדול נראה כאילו רק זה היה הבעיה חיברתי את הוונטה בחזרה לקונקטור שלו הנעתי את הקטנוע וחיכיתי שיתחמם אבל כדקה אחרי שהגיע מד חום לאמצע כבר
    כיביתי כי חששתי שיש עוד תקלה והוונטה לא תפעל ויתחמם הקטנוע.
    עם איזה מכשיר ביתי או מכשיר שניתן לקנות ניתן לבדוק את חום המנוע?? ובאיזה טמפרטורה הווטנה אמורה להיכנס לפעולה?
    Tribalmistyc2 אמרת שיש מצב שהממסר לא תקין היכן הוא יושב?
    ATTACH=CONFIG]729]]
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

אשכולות דומים

  1. צריך מטען למצבר יבש (מצבר ליתיום) של שוראי
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-02-2016, 23:32
  2. הוספת מים ירוקים למיכל עיבוי/רדיאטור
    על ידי Biker boyz בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 12:57
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 21:56
  4. טעינה חיצונית למצבר
    על ידי ronen123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-12-2015, 11:52
  5. Gpz / kle - רדיאטור זהה לחלוטין?
    על ידי odesa בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-10-2015, 14:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO