תוצאות 1 עד 15 מ 36

אשכול: T-max מאוורר(וונטה) רדיאטור מחובר ישירות למצבר

תצוגה בשכבות

  1. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    85
    אני ממש מתלבט איך להמשיך עכשיו אשמח לעוד כיוון..
    רקע כללי של השרשור:
    הוונטה מחוברת קבוע ישירות למצבר, לאחר פירוק ובדיקה נמצא שהאחד החוטים (+) שיוצא מהקופסא של בית הפיוזים היה קרוע/מנותק מהקונקטור כנראה בלאי.
    נעשה תיקון לחוט.
    כרגע קצת מתלבט איך להמשיך ולבדוק אם בכך הסתיימה התקלה.
    ניסיתי לחבר חזרה את הרדיאטור לחיבור המקורי ולהניע את הקטנוע ולראות אם הוונטה אכן נכנסת לפעולה אך כדקה/שניים לאחר שמד החום הגיע לחצי כיביתי כי חששתי שיתחמם.

    כמה שאלות:

    1. איך ניתן לבדוק שהמנוע פעיל מה הטמפרטורה המדויקת (בכדי לדעת אם הוונטה אכן נכנסת לפעולה בזמן)?

    2. האם עם T-max זה תקין שמד חום המנוע מגיע ל3/4 ?

    השגתי גם נתונים של טמפרטורה coolant temperature 75 ~ 85 c

    3. זה אומר שבטמפרטורה שצוינה הוונטה אמורה להיכנס לפעולה?

    אשמח לעזרה ממישהו בעל ניסיון.. תודה מראש

    תמונה.jpg
    נערך לאחרונה על ידי vy17206; 01-09-2015 בשעה 13:12.

אשכולות דומים

  1. צריך מטען למצבר יבש (מצבר ליתיום) של שוראי
    על ידי קוקוריקו נגד קופיקו בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26-02-2016, 23:32
  2. הוספת מים ירוקים למיכל עיבוי/רדיאטור
    על ידי Biker boyz בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 12:57
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-01-2016, 21:56
  4. טעינה חיצונית למצבר
    על ידי ronen123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 18-12-2015, 11:52
  5. Gpz / kle - רדיאטור זהה לחלוטין?
    על ידי odesa בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-10-2015, 14:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO