ציטוט נכתב במקור על ידי vy17206 צפיה בהודעה
אני ממש מתלבט איך להמשיך עכשיו אשמח לעוד כיוון..
רקע כללי של השרשור:
הוונטה מחוברת קבוע ישירות למצבר, לאחר פירוק ובדיקה נמצא שהאחד החוטים (+) שיוצא מהקופסא של בית הפיוזים היה קרוע/מנותק מהקונקטור כנראה בלאי.
נעשה תיקון לחוט.
כרגע קצת מתלבט איך להמשיך ולבדוק אם בכך הסתיימה התקלה.
ניסיתי לחבר חזרה את הרדיאטור לחיבור המקורי ולהניע את הקטנוע ולראות אם הוונטה אכן נכנסת לפעולה אך כדקה/שניים לאחר שמד החום הגיע לחצי כיביתי כי חששתי שיתחמם.

כמה שאלות:

1. איך ניתן לבדוק שהמנוע פעיל מה הטמפרטורה המדויקת (בכדי לדעת אם הוונטה אכן נכנסת לפעולה בזמן)?

2. האם עם T-max זה תקין שמד חום המנוע מגיע ל3/4 ?

השגתי גם נתונים של טמפרטורה coolant temperature 75 ~ 85 c

3. זה אומר שבטמפרטורה שצוינה הוונטה אמורה להיכנס לפעולה?

אשמח לעזרה ממישהו בעל ניסיון.. תודה מראש

תמונה.jpg
מישהו