
נכתב במקור על ידי
pret
האמת מבחינת אמינות אלקטרוניקה היום הרבה יותר אמינה מאשר פעם, לכן הגיוני שזה הכיוון לעתיד. בתאונות כאשר הרוכב עף מהכלי (שזה אני מבין רוב התאונות) זמן תגובה של מנגנון המכאני שהם מימשו מספיק מהיר על פי מדידות ומחקרים שיצאה לי למצוא ברשת, לכן כנראה זה לא הissue.
היט אייר ? לא שמעתי, מעניין לבדוק
אגב בסרטון שקישרתה כאן נקודת התורפה של החליפות היוקרתיות שלהם (נוסף למחיר) זה שהחליפה שמישה לשתי הפעלות ולאחר מכן נדרש לשלוח אותה ליצרן להשמשה מחדש. בעיני לא סביר במיוחד אם לשלוח לחו"ל
לאומת זאת באלה של helite כל מה שנדרש זה להחליף מיכל CO2 באופן עצמאי (3 דקות), כמובן בתנאי שהווסט עצמו שמיש לאחר האירוע. אפשר להצתייד ב2-3 מיכלים בפק"ל של אופנוע ותמיד להיות מוכן