ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
החיישן משפיע על זמן פתיחת המזרק ולא חותך את הזנת הדלק.
התפקיד שלו הוא קיזוז.
מערכת הזרקה נורמלית עוברת למפה "דיפולטיבית" כאשר הוא מנותק ואם אין אופציה כזאת יש אפשרות של תערובת עניה או עשירה שתגרום לזיופים רציניים.
החיישן לא משפיע על כלום, הוא רק נותן מידע למחשב.
המחשב מקבל החלטות.
אם יש בעיה במגע או שהחיישן מעביר מידע לא תקין (ייתכן בגלל התחממות), בהתאם למידע יכול לגרום לכך שלא יעלה בסלד (למשל להחליט על תערובת ענייה).
ייתכן, דא"ג, שבמצב כזה עדיף לנתק את החיישן ולתת למנוע לעבור למפה הדיפולטית.


Sent from my GT-I9500 using Tapatalk