סמנטיקה ... מבחינת המחשב, המתח שהחיישן מוציא הוא בסך הכל מידע.
הטווח של החיישן הוא בין 0.1 ל0.9 ולט.
שינוי מזערי יחסית למוליכות של המגעים יגרור בקלות קריאות שגויות או קריאות מחוץ לטווח שהבקר מצפה לקבל והתנהגויות שקשה להסביר.
מגע רופף או לא יציב יגרום לקפיצות בקריאות, מה שיכול "לשגע" את הבקר ולהכניס אותו למצב הגנה שגם לו התנהגות משלו.
מה, גם, שהנסיון מלמד שגם החיישנים האלא נדפקים.
מצד שני יש את עניין המשאבה שהוזכר כאן.
שלמות של חיווט הכי קל לבדוק.
לנקות מגעים זה השני.
למדוד תקינות של חיישן, יהיה צורך במכשיר מדידה וידע איך להשתמש בו.
לפרק את המשאבה מתוך מיכל הדלק זה המורכב מבין כולם, וידרוש רכישה של אטמים מראש.
ותמיד יש את האפשרות לקחת את הכלי למוסך. אם זו בעיה נפוצה, הם כבר נתקלו בה ויודעים מה לעשות.
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk


 
			
			 נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2
 נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה