עמוד 4 מתוך 5 ראשוןראשון ... 2345 אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 64

אשכול: (כ"ע) הקטל בכבישים - פשוט לא נורמלי

  1. #46
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    רוב העבירות שלהם בדר"כ זה עבירות של משקל ודברים טכנים שקשורים למשאית שלא ממש בשליטתם אלא נובעים מקמצנות של מעסיק. ככה הבנתי שזה בדר"כ. לא יודע מה במקרה הספציפי הזה.

  2. #47
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אפשר להאשים את כל העולם ואשתו.
    בסופו של דבר אופנוע מסוכן יותר מרכב (לאו דווקא הסיכוי לתאונה אלא הנזק שבעקבותיה).
    ככל שיהיו יותר כלי רכב, ובהם יותר אופנועים, אנחנו נשמע על יותר תאונות.
    אפשר לקרוא לאכיפה רצחנית אבל אז יתרבו שרשורי המשטרה/מדינה נגדנו.
    אפשר שכל אחד יעשה את הטוב ביותר שהוא יכול בסביבתו, אבל כמו שנאמר כבר מזמן, התאונה תבוא סתם באיזה יום שלישי אחד...
    אה,
    ותמיד אפשר גם להאשים את מטרו, שמורידים מחירים ואז יותר אנשים יכולים לקנות אופנוע ;-)

  3. #48
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    1,126
    https://www.facebook.com/groups/9050...4701166053170/

    בלינק יש סרטון שמסביר את מה שקרה
    נערך לאחרונה על ידי סער666; 23-06-2017 בשעה 16:03.

  4. #49
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אפשר להאשים את כל העולם ואשתו.
    בסופו של דבר אופנוע מסוכן יותר מרכב (לאו דווקא הסיכוי לתאונה אלא הנזק שבעקבותיה).
    ככל שיהיו יותר כלי רכב, ובהם יותר אופנועים, אנחנו נשמע על יותר תאונות.
    אפשר לקרוא לאכיפה רצחנית אבל אז יתרבו שרשורי המשטרה/מדינה נגדנו.
    אפשר שכל אחד יעשה את הטוב ביותר שהוא יכול בסביבתו, אבל כמו שנאמר כבר מזמן, התאונה תבוא סתם באיזה יום שלישי אחד...
    אה,
    ותמיד אפשר גם להאשים את מטרו, שמורידים מחירים ואז יותר אנשים יכולים לקנות אופנוע ;-)
    הגורמים בעיניי:
    עליית הצפיפות בכבישים
    הסלולר
    תרבות של עבריינות תנועה
    אי אכיפה מספקת
    ענישה מועטה של בתי המשפט כלפי עברייני תנועה כבדים
    רוכבים צעירים ולא מיומנים
    רכיבה בקלות ראש/השתוללות
    חוסר חינוך של המדינה-קורס רכיבה מתקדמת לכל רוכב+הסברה לכלל הציבור לגבי שמירה על חיי רוכבים
    Tracer 900

  5. #50
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    בכל מקום מסודר, כזה שרוצה להתקדם להרוויח ולהצליח, נבדקים התהליכים, המהלכים וישנה אסטרטגיה ברורה
    על מנת להגיע למטרה.

    בכל הצלחה משמעותית או כשל, מתנהל תחקיר מסודר הבוחן את הסיבות להצלחה או הכישלון, כל חריגה סטטיסטית
    נבחנת על מנת ללמוד ולהפיק תובנות ולקחים ולהחליט מה לשמר וממה להימנע.

    , קשה לי להבין איך במדינת ישראל עם כמות ההרוגים בתאונות הדרכים בכלל ותאונות האופנוע בפרט אף גורם רשמי
    של המדינה לא מבצע תחקיר מעמיק לגלות את הסיבה לעליה המפחידה בהרוגים בתאונות אופנוע.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #51
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בכל מקום מסודר, כזה שרוצה להתקדם להרוויח ולהצליח, נבדקים התהליכים, המהלכים וישנה אסטרטגיה ברורה
    על מנת להגיע למטרה.

    בכל הצלחה משמעותית או כשל, מתנהל תחקיר מסודר הבוחן את הסיבות להצלחה או הכישלון, כל חריגה סטטיסטית
    נבחנת על מנת ללמוד ולהפיק תובנות ולקחים ולהחליט מה לשמר וממה להימנע.

    , קשה לי להבין איך במדינת ישראל עם כמות ההרוגים בתאונות הדרכים בכלל ותאונות האופנוע בפרט אף גורם רשמי
    של המדינה לא מבצע תחקיר מעמיק לגלות את הסיבה לעליה המפחידה בהרוגים בתאונות אופנוע.
    אתה צודק, קשה להבין, בטח שעל פי המספרים היבשים והקרים, כל הרוג בתאונת דרגים "עולה" למדינה כ 5 מיליון שקלים (תבדקו בגוגל).
    איפה משרד התחבורה, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ומתנ"א?
    Tracer 900

  7. #52
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ברגע ששר התחבורה כץ, יבין שהנתונים האלה חונים במגרש שלו, וסדר העדיפות
    של הבוחרים שלו הם לא גזירת סרטים ופתיחת מחלפים, אולי משהו יזוז.

    מישהו צריך להבהיר לו שזו המשמרת שלו, ובחו"ל על דברים יותר פעוטים שרים
    הלכו הביתה!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #53
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    51
    מסבירים יפה פה מה קרה
    http://www.bhol.co.il/videopage.aspx

  9. #54
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    אני לא יודע עד כמה התחקיר של "חדרי חרדים" מקצועי ואמין, ובסופו של דבר הוא מכסה לצערי
    רק תאונה אחת.

    תחקיר יסודי של חברה עצמאית ובלתי תלויה תתפרש לפחת על פני כמה שנים, תוך בדיקת משתנים
    רבים, בצוות הבדיקה יצטרכו להיות מומחי תוכן, נציגי משטרה, הלשכה הממשלתית לסטטיסטיקה,
    נציגי מועדוני האופנועים, ועוד.

    כל תאונה תנותח ולא רק לסיבות שהביאו אליה אלה גם ללבוש הרוכב, הקסדה, הכלי עליו רכב, תנאי
    הדרך, הגורם המעורב, ונתונים רבים נוספים.

    רק לאחר שכל הממצאים יהיו "ביד" יהיה אפשרות אמתית לנתח ולנסות לזהות מה המכנים המשותפים
    מה הסיבות לעליה ולמה השנה יש זינוק חד כל כך בתאונות הנ"ל.

    אגב בחיל האוויר פועלים כך שנים, וכך צמצומו התאונות האוויריות וכמעט תאונות לחלוטין גם
    מול צבאות זרים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #55
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    16 שלילות ו14 תאונות. ועדיין נוהג. מרשים.

  11. #56
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    16 שלילות ו14 תאונות. ועדיין נוהג. מרשים.
    יש לך עתיד...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #57
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    תחקיר רדוד (בחדרי חרדים)..
    לא מסבירים מאיפה המשאית מגיעה, רק "פנה שמאלה" כשאין מאיפה לפנות שמאלה..
    גם פנית פרסה אין מצב לעשות שם (בקושי לפרייבט, אז למשאית ? ועוד מוביל ?..)
    אפילו מרחקים אין.. כשיש וידאו מפורש שאפשר למדוד בדיוק כמה המרחק בלימה שלו וכו'

    אבל כל זה לא יעזור להחזיר אותו אלינו, אז כל מה שיש זה לנסות ללמוד ולרכב יותר בזהירות.
    אני תמיד עף בקטע הכביש הזה (שדווקא ניתחו נכון - שהוא יציאה ראשונה מרמזור ואין עצירות עד מחסום עופר..) ומאט דווקא אחרי, באזור המעבר פועלים.
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  13. #58
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בכל מקום מסודר, כזה שרוצה להתקדם להרוויח ולהצליח, נבדקים התהליכים, המהלכים וישנה אסטרטגיה ברורה
    על מנת להגיע למטרה.

    בכל הצלחה משמעותית או כשל, מתנהל תחקיר מסודר הבוחן את הסיבות להצלחה או הכישלון, כל חריגה סטטיסטית
    נבחנת על מנת ללמוד ולהפיק תובנות ולקחים ולהחליט מה לשמר וממה להימנע.

    , קשה לי להבין איך במדינת ישראל עם כמות ההרוגים בתאונות הדרכים בכלל ותאונות האופנוע בפרט אף גורם רשמי
    של המדינה לא מבצע תחקיר מעמיק לגלות את הסיבה לעליה המפחידה בהרוגים בתאונות אופנוע.
    שושני, באמת קשה לך? כמה שנים אתה חיי בארץ? "תחקיר שיארך כמה שנים" יסתיים אחרי הבחירות הבאות. לא מעניין את הפוליטיקאי. גזירת סרט של מחלף/כביש: מעלה את השר הממונה לתודעה, גורף שבחים. שווה להשקיע.

    מה לא ברור פה? אה, כן. אנחנו בוחרים אותם שוב ושוב. זה הדבר היחיד שלא מובן (לי).

  14. #59
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    שושני, באמת קשה לך? כמה שנים אתה חיי בארץ? "תחקיר שיארך כמה שנים" יסתיים אחרי הבחירות הבאות. לא מעניין את הפוליטיקאי. גזירת סרט של מחלף/כביש: מעלה את השר הממונה לתודעה, גורף שבחים. שווה להשקיע.

    מה לא ברור פה? אה, כן. אנחנו בוחרים אותם שוב ושוב. זה הדבר היחיד שלא מובן (לי).
    פה נמדדים היכולות שלנו כאזרחים, הציבור החרדי יודע להילחם על מה שהוא חושב שמגיע לו
    ויותר והוא הציבור הכי מתוגמל בארץ.

    אז איפה זה שם אותנו, על כל המועדונים והמשוררים?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #60
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    זה שם אותנו במקום לא כל כך רע. מקווה שהמנהלים יסלחו על הסטייה מנושא השרשור.
    מטבע הדברים, הגישה הדמוקרטית-ליברלית היא אינדיבידואלית, בניגוד לגישה הטוטליטרית (לדוגמה חרדים) שעושים כאיש אחד מה שהמנהיג אומר (ולפעמים כאיש אחד הורגים אותו ואת מקורביו ויוצאים לחופש). המוסדות שאמורים לשמור על האינטרס והחופש של האזרחים מול השלטון (שלו יש את האינטרסים שלו) הם מבקר המדינה ומערכת המשפט. והם אכן כורעים תחת העומס. שים גם לב שמי שבעיקר בא עם ביקורת על הגופים הללו (כמו להרוס את בית המשפט העליון עם שופל) הם אינטרסנטים אנטי דמוקרטיים המונהגים ע"י קוד חוקים שאינו זהה לקוד החוקים הדמוקרטי (אני מתנסח כאן מאוד בזהירות). אה, וצריך גם מספר קטן של אזרחים שבאמת אכפת להם כדי שיפעילו את המערכת, למשל, עו"ד שיגיש בגץ נגד שר התחבורה ומשרד התחבורה על רצח - כי אי טיפולם בגורמים הרבים לתאונות גורם למוות של הרבה אזרחים.
    ובאותו עניין - אני מקווה שבקרוב תהיה לי בשורה לגבי דברים המפריעים לי על הכביש. אפתח שרשור כשיהיה על מה.

אשכולות דומים

  1. מהירות שיוט בכבישים בין עירוניים
    על ידי talr1 בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 03-05-2017, 22:09
  2. זה נורמלי שיש השתקפויות בפינלוק בלילה?
    על ידי nihrider בפורום פורום ציוד
    תגובות: 39
    הודעה אחרונה: 30-04-2017, 22:21
  3. איך נזהרים ממשטרות בכבישים?
    על ידי TALBIN בפורום כללי
    תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 24-04-2017, 12:59
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 13-04-2017, 14:05
  5. Cbr1000rr אוכל שמן.. האם זה נורמלי?
    על ידי zinzana בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 14-07-2015, 11:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO