עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 38

אשכול: ביטוח החובה לאופנועים יירד בכ-15%!

  1. #16
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    47
    MORTAR, אף אחד לא מייצר במיוחד לשוק הישראלי.
    אם מוכרים בארץ, אז כנראה שיש מי שמייצר.
    למה חייבים להתאים את מדרגות המס (ביטוח חובה) למה שנמכר כרגע? מה עם כל מה שקיים ועובד?

  2. #17
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי DadOnWheels צפיה בהודעה
    MORTAR, אף אחד לא מייצר במיוחד לשוק הישראלי.
    אם מוכרים בארץ, אז כנראה שיש מי שמייצר.
    למה חייבים להתאים את מדרגות המס (ביטוח חובה) למה שנמכר כרגע? מה עם כל מה שקיים ועובד?
    קימקו מייצרת דגמים עם מנועי 250 במיוחד עבור השוק הישראלי.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    גם הXEVO 250, מגיע כמעט רק לשוק הישראלי.

    בוא נדבר תכלס, גם קטנוע 125 ממוצע, יכול לנסוע במהירות המקסימלית המותרת בחוק, ואם לא, אז 10 קמ"ש פחות בלחץ, וגם ככה... עם הפקקים היום, אתה תסע מהר מרוב התנועה גם עם 50 סמ"ק.

    אז איפה ההגיון בדיוק של מדרגות הביטוח האלה ?
    האם קרוסאובר פורש קאיין של איזה 4 ליטר, משלם יותר ביטוח מאשר סובארו ג'אסטי ליטר ? לא... אז מה ההבדל בדו גלגלי בדיוק ? למה נגזר עלינו לשלם לפי סמ"ק ? מה ההגיון פה ?
    יש אפס הגיון במדרגות הביטוח.
    אם כבר אפשר להגיד שרוכבי 50-125 סמ"ק הם כנראה נערים מופרעים חסרי נסיון שהסיכוי שלהם לתאונה גדול מרוכב אחראי על קטנוע 400.

    בכל מקרה... אם כבר בנו מדרגות ביטוח, לפחות שיתאימו אותם ל2017, או לכלים לפי הספק או לפי הרישוי A-A1-A2.
    אם היום 250 זאת קטגוריה לא רלוונטית בעולם, כל הכלים שמגיעים ב300 יש להם כבר ABS כסטנדרט, אז מה ההגיון לשלם עוד אלף שקל בשנה על תוספת של תכלס 20-30 סמ"ק... זה נראה למישהו הגיוני!!??!
    נראה למישהו פה בפורום שSILVER WING 400 זה כלי בטוח יותר מבורגמן 650 ? כאילו... באמת ? מה זה השטויות האלה...
    ביטוח על 50 סמ"ק ? למי יש היום 50 סמ"ק ? כבר אין דבר כזה... די אנשים כבר לא נוסעים על הכלים האלה, הם מתו מזמן, מזהמים, שורפים שמן, רועשים, מכלולים ישנים...
    איך יש להם עדיין קטגוריית ביטוח ? ה125 החליף אותם מזמן, אבל חברות הביטוח עשו מלא כסף על זה, כי פשוט כל קטנועי הכניסה עברו לקטגוריה אחרת יקרה יותר שנהפכה לסטנדרט, והם קברו את הביטוח הזול על ה50 סמ"ק, כאילו מישהו עדיין מתיחס לזה היום.

    בושה.

    וגם מדהים כמה זה פשוט וקל בהינף יד של שר, להוריד מחירי ביטוח, עלאק מפקח על ביטוח, מראים לנו גרפים וטבלאות אקסל מחורטטות, עם גדודי עיתונאים שיעזרו לבנות את מיתוס הקטנוען המתאבד המחבל בחברה, ולמה הביטוח חייב לעלות... הכל זה קומבינה ושחיתות... עושקים אותנו הזונות, את הכסף הם מלווים לחברים שלהם הטייקונים המשוחתים, את הבונוסים והאופציות והשכר הגבוהה הם מחלקים לחבר'ה שלהם, ואחרי שהם סיימו לשדוד את העסק עם כספי ציבור, הם יפשטו רגל, ויעשו להם תספורת.
    איך אין תחרות בתחום הזה בכלל? קרטל של חברות ביטוח.

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של rusty james
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,065
    מניפסט יפה אך קצת ארוך...

    רק שתדע, גם ברכב משלמים לפי נפח מנוע... הג'אסטי שהזכרת תשלם פחות מאשר המכונית עם ה4 ליטר מנוע.
    #זה שדופקים אותנו לא אומר שלא דופקים גם אחרים... :/

    Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
    יחי המלך המומנט
    גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו

  5. #20
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    זה היה נכון אם הייתה בחירה בין 250 ל-300 בכל אופנוע. אבל אין.

    רוצה אופנוע מודרני? תצטרך לשלם את תוספת הביטוח. רוצה לחסוך? תרכב על אופנוע שתוכנן לפני עשור ומשהו.

    אני מטומטם (לדבריך) שרוכב על הונדה SH300 כי הוא הקטנוע שהיה הטוב ביותר עבורי כשקניתי אותו - ואחרי חמש שנים איתו אני עוד לא מתחרט. אם הייתה לו גרסת 250 אז כנראה שהייתי בוחר בה אבל לקנות במקום הקטנוע המשובח הזה ג'ויימקס 250? לא בא בחשבון!
    לא זוכר בדיוק את ההבדל המדוייק בין המחיר של הביטוח בין 300-ל250 אבל אני זוכר שזה היה משמעותי...ואני מוכן "להתפשר" על 250 אם זה לבחור בין 250 ל 300...לא חושב שזה שווה את זה...(אבל היי זה רק אני)
    מובי זה לא קטנוע,מובי זה אל.

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    לא רוצה להפריע לחבר'ה פה שמתווכחים על ההיגיון במדרגות הביטוח, אבל אם נחזור שניה למציאות אני מתקשה להבין מתי השינוי הולך להיות ובכמה. לפי הכתוב בדוגרי אנשי הפול מעריכים שהשינוי בפועל לא יהיה לפני אוקטובר, והוא גם לא יהיה 15% קבוע על כל הסכום.
    יש פה מישהו שמבין בביטוח ויודע "לתרגם" את מה שכתוב שם?
    http://www.doogri.co.il/MainSite/Con...ContentID=5545

  7. #22
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי airwolf צפיה בהודעה
    לא רוצה להפריע לחבר'ה פה שמתווכחים על ההיגיון במדרגות הביטוח, אבל אם נחזור שניה למציאות אני מתקשה להבין מתי השינוי הולך להיות ובכמה. אנשי הפול מעריכים שהשינוי בפועל לא יהיה לפני אוקטובר, והוא גם לא יהיה 15% קבוע על כל הסכום.
    כמו שאביעד ציין קודם לכן:
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    בשבועות הקרובים ועדת הכלכלה תצביע על ההסדר החדש (אין סיכוי שהם יפסלו דבר כזה...), ומיד לאחר מכן שר האוצר יחתום על הצו והתעריפים החדשים ייכנסו לתוקף.
    עניין של שבועות ספורים.
    מדובר על כל קטגוריות ביטוחי החובה, לכל הנפחים.
    כל אחד יכול להעריך לפי ראות עיניו. בפועל זה יכול להיות בשבועות הקרובים, בחודשים הקרובים או שאפילו בכלל לא - כי אלו הם החיים.
    לכאורה זה כן צפוי להיות "על כל הסכום", אבל לגבי הפרטים הסופיים - נהיה יותר חכמים אחרי שדברים יקרו, אם הם יקרו.

  8. #23
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    47
    MORTAR, סליחה על הביטוי, אבל לך תלמד ואז תחזור.
    לפי מה שכתבת, נראה שלא היית בסביבה (או לפחות לא התעניינת) בכל ההפגנות והמלחמות שהיו פה משנת 2000, עד לאחרונה.
    לא מבין איך אין תחרות, לא מבין את תפקיד המפקח על הביטוח ...

    נ.ב.
    אם מתישהו בעתיד הקרוב/רחוק תגיע לנהל את הדיון/ויכוח עם מישהו מהצד השני, נניח בעל רכב...
    תשתדל להוריד את הטונים, או לפחות להמנע מ-"זונות".

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    353
    מי שגונב כסף מהציבור, הוא לא זונה, אנחנו כנראה הזונות. הוא הרבה יותר גרוע.

    הייתי בהפגנות אגב.
    איזה תחרות אתה רואה בביטוח ? השתתפות עצמית ?

    אנשים חושבים, שביטוח דו גלגלי וביטוח רכב זו נדנדה, אחד עולה, אחד יורד... כמה תמימים אנשים יכולים להיות ??? זה לא באמת עובד ככה.
    אי אפשר לחשב מספרים ולהציג גרפים כאילו מדובר בתורה מסיני.
    יש פה אג'נדה, סילוף של עובדות, והשקפת עולם מעוותת.

    גורם הסיכון הכי גדול לתאונות דרכים קטלניות ברכיבה דו גלגלית הוא... נכון, נהג רכב.
    באותה מידה שרוכב מסתכן, מסתכנים גם מליוני הולכי רגל, שמאות מהם נהרגים כל שנה, אני לא רואה אותם מחויבים בביטוח חובה של 10 אלף שקל בשנה.
    יש צד אחד שמסתכן, ומולו יש צד אחד שמסכן... לגרום לאחרים סכנה בכביש, על ידי שימוש בפלאפון, הסחות דעת, ניתוק מהכביש כשאתה יושב בתוך סלון ענק מעופף מלא במסכים ועושה אלף פעולות במקביל... ולחשוב שאין לזה מחיר, אז כנראה שבמדינת ישראל, אין לזה מחיר, כי חיי אדם פה של אחרים לא שווים, עדיף להיות החזק והכוחני, מקסימום נגיד אופס כשנזרוק מישהו מהכביש... (ראה גל בק)
    כשמחיר ביטוח הופך להיות פאקטור רציני בהחזקת כלי רכב מסוים, וכשאלפי רוכבים לא מסוגלים לשלם ביטוח חובה, יש פה עניין חברתי הרבה עמוק, מאשר הדיון הדבילי של "אתה מסתכן עם האופנוע שלך אז תשלם על זה".
    רוצים לעודד פה אנשים להיות מבוטחים, ולא יכול להיות שעלויות ביטוח חובה יהוו בכלל שיקול באחזקת דו גלגלי! זה נזק למדינה, זה יוצר פקקים, זיהום אוויר, מעבר של עוד אנשים לרכב... אין מקום לכל כך הרבה כלי רכב היום על הכביש! אי אפשר להמשיך עם הסרט הזה, רק הנזק הכספי למשק מהפקקים שכל הרכבים הפרטיים יוצרים מספיק גדול בשביל לשלם לכל הרוכבים ביטוח חינם.

    ובכלל אני לא מדבר על ביטוח של כמה כלים במקביל, למה בנאדם צריך לשלם ביטוח חובה כפול ? מה הוא יכול לנסוע במקביל על שני כלי רכב ?
    יש יותר מושחת מזה ?
    נערך לאחרונה על ידי Mortar; 09-06-2017 בשעה 14:57.

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mortar צפיה בהודעה
    מי שגונב כסף מהציבור, הוא לא זונה, אנחנו כנראה הזונות. הוא הרבה יותר גרוע.

    הייתי בהפגנות אגב.
    איזה תחרות אתה רואה בביטוח ? השתתפות עצמית ?

    אנשים חושבים, שביטוח דו גלגלי וביטוח רכב זו נדנדה, אחד עולה, אחד יורד... כמה תמימים אנשים יכולים להיות ??? זה לא באמת עובד ככה.
    אי אפשר לחשב מספרים ולהציג גרפים כאילו מדובר בתורה מסיני.
    יש פה אג'נדה, סילוף של עובדות, והשקפת עולם מעוותת.

    גורם הסיכון הכי גדול לתאונות דרכים קטלניות ברכיבה דו גלגלית הוא... נכון, נהג רכב.
    באותה מידה שרוכב מסתכן, מסתכנים גם מליוני הולכי רגל, שמאות מהם נהרגים כל שנה, אני לא רואה אותם מחויבים בביטוח חובה של 10 אלף שקל בשנה.
    יש צד אחד שמסתכן, ומולו יש צד אחד שמסכן... לגרום לאחרים סכנה בכביש, על ידי שימוש בפלאפון, הסחות דעת, ניתוק מהכביש כשאתה יושב בתוך סלון ענק מעופף מלא במסכים ועושה אלף פעולות במקביל... ולחשוב שאין לזה מחיר, אז כנראה שבמדינת ישראל, אין לזה מחיר, כי חיי אדם פה של אחרים לא שווים, עדיף להיות החזק והכוחני, מקסימום נגיד אופס כשנזרוק מישהו מהכביש... (ראה גל בק)
    כשמחיר ביטוח הופך להיות פאקטור רציני בהחזקת כלי רכב מסוים, וכשאלפי רוכבים לא מסוגלים לשלם ביטוח חובה, יש פה עניין חברתי הרבה עמוק, מאשר הדיון הדבילי של "אתה מסתכן עם האופנוע שלך אז תשלם על זה".
    רוצים לעודד פה אנשים להיות מבוטחים, ולא יכול להיות שעלויות ביטוח חובה יהוו בכלל שיקול באחזקת דו גלגלי! זה נזק למדינה, זה יוצר פקקים, זיהום אוויר, מעבר של עוד אנשים לרכב... אין מקום לכל כך הרבה כלי רכב היום על הכביש! אי אפשר להמשיך עם הסרט הזה, רק הנזק הכספי למשק מהפקקים שכל הרכבים הפרטיים יוצרים מספיק גדול בשביל לשלם לכל הרוכבים ביטוח חינם.

    ובכלל אני לא מדבר על ביטוח של כמה כלים במקביל, למה בנאדם צריך לשלם ביטוח חובה כפול ? מה הוא יכול לנסוע במקביל על שני כלי רכב ?
    יש יותר מושחת מזה ?
    ברור שזה לא הגיוני לחייב מישהו על פי חוק לקנות ביטוח מחברה פרטית. כולם יודעים שזו שחיתות.
    אני יכול להבטיח לך שאף גורם שמעורב בהחלטה לא קורא את מה שהולך כאן בפורום או בכל פורום אחר למען האמת.
    לך, לי ולשאר האנשים פה אין דרך להשפיע על מה שקורה אז כל ההתרעמות פה לא מועילה לאף אחד ורק מעלה אבק אינטרנטי.
    אם אתה רוצה להרתיח את עצמך עוד, יש פה שרשור חוזר ונשנה על הביטוח שחוזר על עצמו שוב ושוב.

    לא רואה סיבה לכעוס על נושאים שאין לנו השפעה עליהם.

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    עבר חודש, קרה משהו? מישהו יודע להגיד אם אכן ירד המחיר? או איפה זה עומד?

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,039
    מצטרף לשאלה.
    צריך לחדש בחודש הקרוב

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    היום בדקתי במחשבון ביטוח חובה. הנתונים דומים לשנה שעברה - גיל עם הנחה מקסימלית, ותק רישיון מעל 10 שנים ואי-תביעות. בשנה שעברה שילמתי4,296 ש"ח והשנה אני נדרש לשלם 3,515 ש"ח. זה יוצא כ-18.2% פחות. אני לא יודע אם זה בגל שההנחה נכנסה לתוקף או בגלל שהפעם (בפעם הראשונה שלי) צריך למלא אם יש מערכות בטיחות ולאופנוע שלי יש ABS ומערכת למניעת החלקה. בכל מקרה, זה בכיוון הנכון.

  14. #29
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    37
    בגלל מערכות הבטיחות שיש לך באופנוע.

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    141
    בקיצור עם כל ההבטחה בפועל לא השתנה כלום. לצערנו יש לא מעט דוגמאות להחלטות על הוזלות בנושאים שונים שלא קרו בפועל בגלל שנקברו בנבכי הביורוקרטיה (ראו למשל ההחלטה על הוזלות בתעריפי חידוש דרכון משנה שעברה).

אשכולות דומים

  1. העלאת מחירי ביטוח החובה בוטלה!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-08-2016, 20:44
  2. חשיבות ביטוח החובה
    על ידי רותם_מ בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-03-2016, 19:51
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-11-2015, 11:08
  4. מחאת ביטוח החובה, לאן היא נעלמה ?
    על ידי Mortar בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 03-11-2015, 15:40
  5. מחירי ביטוח החובה ירדו בקרוב!
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 23-06-2015, 09:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO