
נכתב במקור על ידי
Mortar
תתפלא אבל... בעולם לא מוכרים כמעט לא את זה ולא את זה.
ורוב הכלים החדשים שמגיעים לארץ, הם לא זה, ולא זה.
יופי שהם חיים ובועטים, אבל תראה לי איזה כלים 50 או 250 חדשים הגיעו השנה ?
וספה ? 300, בברלי ? 350, הונדה ? SH 300 FORZA 300, קימקו ? DOWNTOWN 350, קוואסאקי ? קטנוע 300, נינג'ה 300, סאן יאנג ? ג'וי מקס 300 (תכלס אמור להחליף את ה250, הוא מגיע לארץ רק בגלל עניין הביטוח)... ימאהה ? XMAX 300...
בקיצור, לאף אחד מכלי ה250, אין דגם ממשיך, והשוק הזה ימות בעוד כ5 שנים, הכלים יהרסו, יתבלו, והקטגוריה תמות.
לגבי ה50 סמ"ק, לא יודע מי מוכר היום 50 סמ"ק בכלל... ונדיר לראות היום קטנועי 50 סמ"ק על הכביש, בניגוד ל2010 שהיו די הרבה... מיצינו את הכלים המזהמים והחלשים האלה.
בדיוק כמו שהיום, מי שנהנה מההנחה הלא הגיונית על 50 סמ"ק הם מיעוט, ככה עוד 5 שנים או פחות מהיום, רוב השוק יאלץ לשלם את התוספת שמעל ה250... ואם איכשהו ימשיכו להגיע לשוק כלים של 250, הם יהיו דגמים ישנים עם מנוע רועש יותר, מזוהם יותר ועם פחות בטיחות מהסטדרט בתעשיה.