עמוד 3 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 62

אשכול: החלקה של הגלגל הקדמי בקו ישר

  1. #31
    Member הסמל האישי של Khc
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    362
    בתור אחד שמכיר את האופנוע שלו, אתה קרוב לחודש רק מעדכן את הפוסט באוסף ההחלקות, מה עם לגשת למוסך ולטפל בבעיה שלדעתך קיימת?
    כבר רשמו שבבלמים לא משחקים, לא חבל על הבריאות שלך?!

    Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    1122, יש 2 סיבות להחלקה כמו שאתה מתאר. האחת - חיכוך קטן מדי של הצמיג עם הכביש. השנייה - נעילה של בלם.
    לגבי הסיבה הראשונה - יכול להיות בגלל כביש או בגלל צמיג. אם זה קורה בכל כביש והצמיג תקין (תבדוק) אז זה לא זה.
    נעילת בלמים (במקרה שלך) יכולה לקרות כשהדיסקים או הדיסקיות משומנים. נקה את הדיסק עם ממס. שפשף את הדיסקיות עם נייר זכוכית להוריד מהם כמה מ"מ.
    אם זה לא זה, אז נעילת הבלם היא בגלל עודף לחץ על הדיסקיות - לחיצה חזקה מדי על דוושת (או ידית) הבלם. מהתיאורים שלך אני מאמין שזו הסיבה. שפרו לך את המערכת ואתה פשוט צריך ללמוד את האופנוע מחדש.
    בהצלחה.

  3. #33
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    1122, יש 2 סיבות להחלקה כמו שאתה מתאר. האחת - חיכוך קטן מדי של הצמיג עם הכביש. השנייה - נעילה של בלם.
    לגבי הסיבה הראשונה - יכול להיות בגלל כביש או בגלל צמיג. אם זה קורה בכל כביש והצמיג תקין (תבדוק) אז זה לא זה.
    נעילת בלמים (במקרה שלך) יכולה לקרות כשהדיסקים או הדיסקיות משומנים. נקה את הדיסק עם ממס. שפשף את הדיסקיות עם נייר זכוכית להוריד מהם כמה מ"מ.
    אם זה לא זה, אז נעילת הבלם היא בגלל עודף לחץ על הדיסקיות - לחיצה חזקה מדי על דוושת (או ידית) הבלם. מהתיאורים שלך אני מאמין שזו הסיבה. שפרו לך את המערכת ואתה פשוט צריך ללמוד את האופנוע מחדש.
    בהצלחה.
    מה זה ממס בידיוק ואיפה אני יכול לקנות את זה?
    כנ״ל לנייר זכוכית.
    ושמע, נראה לי תמוה מדי שמאז הטיפול כול ההחלקות גלגל האלה קרו. מה הוא יכול היה ׳לשפר׳ בידיוק? וגם אם כו, איך הוא לא אמר לי דבר כזה? ואני אישית לא ראיתי אותו נוגע בבלמים בכלל או מה שקשור אליהם במהלך הטיפול.

  4. #34
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    40
    קפוץ לחנויות אופניים / מוסך / שמנים צבעים וכו, זה נקרא ״דיגריזר״ או חומר ניקוי בלמים. זה מסיר שמנים עם נזק מינימלי לדיסק/רפידות.
    אם הוא לא נגע בכיול הבלמים ולא פירק גלגלים אז לא סביר שזו הבעיה. גם חודש נסיעה כבר היה מוריד את השומנים מהבלמים. זו לא הבעיה לדעתי.
    חתך הצמיג שלך בתמונה נראה בסדר גמור והצמיגים לא נראים פגומים (מה המותג שלהם? ממליץ לך לקנות מותג מוביל! היו לי צמיגים ממותג בינוני והחלפתי למוביל - שונה לחלוטין!)

    בכל מקרה, אני לא מכיר אותך ולא רוצה לקפוץ למסקנות, אבל לדעתי אתה לא רוכב נכון בהתאם לדרך ואולי ״מתפרע״ קצת איפה שלא צריך... שמור על עצמך וסע בזהירות.

    ממליץ לך לקפוץ למוסך בתל אביב שנקרא ״ריינו-טייר״. תסביר להם את הבעיה, הם מקצעונים ויטפלו בך יפה.
    נערך לאחרונה על ידי YossiSiv; 07-07-2017 בשעה 17:40. סיבה: טעות כתיב

  5. #35
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי YossiSiv צפיה בהודעה
    קפוץ לחנויות אופניים / מוסך / שמנים צבעים וכו, זה נקרא ״דיגריזר״ או חומר ניקוי בלמים. זה מסיר שמנים עם נזק מינימלי לדיסק/רפידות.
    אם הוא לא נגע בכיול הבלמים ולא פירק גלגלים אז לא סביר שזו הבעיה. גם חודש נסיעה כבר היה מוריד את השומנים מהבלמים. זו לא הבעיה לדעתי.
    חתך הצמיג שלך בתמונה נראה בסדר גמור והצמיגים לא נראים פגומים (מה המותג שלהם? ממליץ לך לקנות מותג מוביל! היו לי צמיגים ממותג בינוני והחלפתי למוביל - שונה לחלוטין!)

    בכל מקרה, אני לא מכיר אותך ולא רוצה לקפוץ למסקנות, אבל לדעתי אתה לא רוכב נכון בהתאם לדרך ואולי ״מתפרע״ קצת איפה שלא צריך... שמור על עצמך וסע בזהירות.

    ממליץ לך לקפוץ למוסך בתל אביב שנקרא ״ריינו-טייר״. תסביר להם את הבעיה, הם מקצעונים ויטפלו בך יפה.
    הצמיגים הם הסטוק שבאו עם האופנוע.
    גבר, תאמין לי שאני לא הוזה, אני מעל לשנה עם האופנוע, הרבה בלימות פתאומיות, לא חסרות לי ברקורד עצירות פתאומיות וגם כזאתי שחרקתי איתם את הדיסקים.

    נכון, יש לי ידע מינימאלי במכונאות, אבל לא צריך להיות מדען גרעין שקרה משהו לאופנוע. 10+ החלקות גלגל והחלקה בפחות מחודש לא קורות סתם, בטח ובטח אם הם -אף פעם- לא קרו לי.

    אני אלך למוסך ביום ראשון, נראה מה הוא אומר.

  6. #36
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    עוד אפשרות שעכשיו עלתה לי לראש, תגידו מה אתם חושבים.
    בטיפול הוא אמר לי שהמותחן שרשרת בצד שמאל שבור (לא ממש זוכר איך זה היה נראה האמת), אבל הוא אמר לי שהוא שבור והראה לי. אז הוא הלחים לי שם אחד חדש.
    יש מצב שהוא לא איזן את השמאלי והימני כמו שצריך שהם יהיו שווים אז הגלגל לא ישר?

    תמונות להמחשה, אני יודע שאי אפשר באמת לדעת דרך התמונות אם זה שווה או לא, אבל לפי העבודה שלו, תגידו לי מה אתם חושבים..

    הימני -



    השמאלי -



  7. #37
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2017
    הודעות
    40
    שאלה, אתה מחליק כל פעם לאותו הכיוון? או שגם לשמאל וגם לימין?

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    אני לא מומחה גדול, אבל הדיסק הימני נראה גמור.

  9. #39
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי YossiSiv צפיה בהודעה
    שאלה, אתה מחליק כל פעם לאותו הכיוון? או שגם לשמאל וגם לימין?
    אין ממש צד שאני מחליק אליו, ההחלקות גלגלים האלה מרגישות כאילו עליתי על מים לשנייה שתיים, שבזמן הזה אני גם מאבד שליטה והגלגל פשוט ׳מחליק׳ לי ואני מסתכן בנפילה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    אני לא מומחה גדול, אבל הדיסק הימני נראה גמור.
    איך נראה דיסק לא גמור?
    איך זה הגיוני שלפני הטיפול היו לי 0 בעיות?
    אם הדיסק גמור כמו שאתה אומר למה הוא אמר לי שהאופנוע עשר?

    זה השאלות שלי

    עכשיו, במידה והדיסק גמור. כמה יעלה הסיפור?

  10. #40
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי 1122 צפיה בהודעה

    איך נראה דיסק לא גמור?
    חלק. בלי מגרעת עמוקה.

    איך זה הגיוני שלפני הטיפול היו לי 0 בעיות?
    לא יודע להגיד לך.

    אם הדיסק גמור כמו שאתה אומר למה הוא אמר לי שהאופנוע עשר?

    כמו שאמרתי לך, אני מומחה קטן מאוד. גם בפסיכולוגיה ובכניסה לראש של אנשים.

    זה השאלות שלי
    צריך למדוד עובי של הדיסק. אם הוא קטן ממה שאמור להיות צריך להחליף. אם הוא עבה מספיק לחרוט כך שהפסים ייעלמו והמשטח יהיה חלק.

    עכשיו, במידה והדיסק גמור. כמה יעלה הסיפור?


    תשאל במוסך, בחנות חלקים או תסתכל באינטרנט.
    עניתי בגוף ההודעה

  11. #41
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    טעיתי באיך שכתבתי דרך אגב, המותחן שרשרת הימני היה שבור... שזה בעצם התמונה השנייה..אי אפשר לערוך הודעות פשוט

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    לפותח האשכול,

    אל תמהר להאמין לחוות דעת של משתמשים שמודדים דיסקים דרך תמונות בפורום.
    מחליפים דיסק כאשר הוא מתחת לעובי המינימלי (שלרוב יהיה רשום על הדיסק במ"מ),כאשר הוא גלי או הוא מעוקם.
    דיסק מעוקם יחזיר פולסים לידית הבלם ודיסק גלי לא יעצור בצורה חלקה.

    פסילה בבדיקה ויזואלית זה כאשר הדיסק מחוספס לגמרי ולא מבריק כמו הדיסק שלך.
    הפסים השחורים אינם בעיה.

  13. #43
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    לפותח האשכול,

    אל תמהר להאמין לחוות דעת של משתמשים שמודדים דיסקים דרך תמונות בפורום.

    כפי שכתבתי, אני לא מומחה גדול והדיסק "נראה". כמובן שמתמונה אי אפשר לדעת בוודאות, אבל המדרגה שבין מרכז הדיסק למשטח הבלימה מרמזת על שחיקה.
    מחליפים דיסק כאשר הוא מתחת לעובי המינימלי (שלרוב יהיה רשום על הדיסק במ"מ),

    גם את זה כתבתי.
    כאשר הוא גלי או הוא מעוקם.
    דיסק מעוקם יחזיר פולסים לידית הבלם ודיסק גלי לא יעצור בצורה חלקה.

    נכון, אבל יש מצב שבגלל חוסר רגישות ברגל עיקום יגרום לנעילה בלי שרוכב ירגיש קודם בפולסים.

    פסילה בבדיקה ויזואלית זה כאשר הדיסק מחוספס לגמרי ולא מבריק כמו הדיסק שלך.
    הפסים השחורים אינם בעיה.

    בד"כ נכון, אבל הפסים הם בליטות ושקעים. אם הדיסקיות חלקות זה מוריד את שטח החיכוך, מה שעלול לגרום לנעילה. זו בדיוק הסיבה שיש את הפרוצדורה של חריטת דיסק.
    עניתי לך למעלה. בסה"כ עושה רושם שלפות"ש אין ידע טכני. בסה"כ הצעתי שיבדוק את הדיסק במוסך כאפשרות להסבר לנעילת גלגל שהוא חווה.

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    המדרגה שאתה מדבר עליה "נראת" סבירה,הדיסק משומש וטבעי שהוא ישחק.
    הפסים השחורים אינם מעידים על בעיה,כאמור כל דיסק בן כמה עשרות אלפי ק"מ יראה כמו בתמונה - הפסים והמגדרה.
    רק דיסק שיצא מהשקית יהיה חלק,ללא פסים וללא הפרשי גובה בין המרכז החוצה.

    לא חורטים דיסקים של דו"ג שבניגוד לדיסקים של רכב בגלל הפרשי העובי אני מניח.
    דיסק של דו"ג דק מאוד ביחס לדיסק של רכב.

    לגבי העיקום של הדיסק,
    מה שגורם להחלקה בדו"ג,ברוב הגדול של המקרים הוא נעילה של הבלם הקדמי,כאן בתמונה מוצג הבלם האחורי.
    לכן מוקדם מידי לדון במה שבכלל לא הוצג אפילו לא בתמונה.

  15. #45
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    291
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    עניתי לך למעלה. בסה"כ עושה רושם שלפות"ש אין ידע טכני. בסה"כ הצעתי שיבדוק את הדיסק במוסך כאפשרות להסבר לנעילת גלגל שהוא חווה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    המדרגה שאתה מדבר עליה "נראת" סבירה,הדיסק משומש וטבעי שהוא ישחק.
    הפסים השחורים אינם מעידים על בעיה,כאמור כל דיסק בן כמה עשרות אלפי ק"מ יראה כמו בתמונה - הפסים והמגדרה.
    רק דיסק שיצא מהשקית יהיה חלק,ללא פסים וללא הפרשי גובה בין המרכז החוצה.

    לא חורטים דיסקים של דו"ג שבניגוד לדיסקים של רכב בגלל הפרשי העובי אני מניח.
    דיסק של דו"ג דק מאוד ביחס לדיסק של רכב.

    לגבי העיקום של הדיסק,
    מה שגורם להחלקה בדו"ג,ברוב הגדול של המקרים הוא נעילה של הבלם הקדמי,כאן בתמונה מוצג הבלם האחורי.
    לכן מוקדם מידי לדון במה שבכלל לא הוצג אפילו לא בתמונה.
    על איזה מדרגה בדיסק אתם מדברים? תוכלו לסמן בתמונה?

    והדיסקים עם הסטוק של האופנוע גם, 8500 קמ

אשכולות דומים

  1. על מה כל הבלגן בספורט המוטורי הישראלי?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-02-2017, 21:33
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-02-2016, 21:26
  3. נזרק לי הגלגל האחורי כשאני מוריד הילוך...
    על ידי lordfate בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 01-02-2016, 09:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO