
נכתב במקור על ידי
Tribalmistyc2
לפותח האשכול,
אל תמהר להאמין לחוות דעת של משתמשים שמודדים דיסקים דרך תמונות בפורום.
כפי שכתבתי, אני לא מומחה גדול והדיסק "נראה". כמובן שמתמונה אי אפשר לדעת בוודאות, אבל המדרגה שבין מרכז הדיסק למשטח הבלימה מרמזת על שחיקה.
מחליפים דיסק כאשר הוא מתחת לעובי המינימלי (שלרוב יהיה רשום על הדיסק במ"מ),
גם את זה כתבתי.
כאשר הוא גלי או הוא מעוקם.
דיסק מעוקם יחזיר פולסים לידית הבלם ודיסק גלי לא יעצור בצורה חלקה.
נכון, אבל יש מצב שבגלל חוסר רגישות ברגל עיקום יגרום לנעילה בלי שרוכב ירגיש קודם בפולסים.
פסילה בבדיקה ויזואלית זה כאשר הדיסק מחוספס לגמרי ולא מבריק כמו הדיסק שלך.
הפסים השחורים אינם בעיה.
בד"כ נכון, אבל הפסים הם בליטות ושקעים. אם הדיסקיות חלקות זה מוריד את שטח החיכוך, מה שעלול לגרום לנעילה. זו בדיוק הסיבה שיש את הפרוצדורה של חריטת דיסק.